Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Lene, 14.7.2005 15:49:
Koko päivän ollu ärtyneet fiilikset... Ei auttanu yhtään, että S-marketissa kysyttiin paperit, kun ostin pari siideriä. Am I getting younger or what? Ironista, että Alkossa viikko sitten ei kysytty papereita, kun ostin punkkua. Tosin 3 viikkoa sitten taas kysyttiin... Anyway, mä haluisin jo näyttää aikuisemmalta.

PS. Punkut ei ollu mulle.
[/q]

Eikö se oo hyvä juttu et näytät nuorelta "vielä" kun et mikään ikäloppu viel ole!? Jonain päivänä sit oikeesti vanhana sitä tulee muisteltua kuinka nuorelta näytti... :)
Älä masennu tosta papereiden kysymisestä eiks kaikille käy välil niin?

Mitä pahempi flunssa, krapula tai vaatevalinta sitä todennäköisemmin mut repästään sanomaan jotakin fiksua mikin eteen. Viimeisen puolentoista viikon aikana tapahtunutta:
Eka kauheessa krapulassa kerroin mielipiteeni kristillisdemokraateista johonkin tv:n vaaliohjelmaan, pahassa flunssassa niiskutin/piipitin radioon mielipiteitäni uusista kipaleista ja kun olin tänään koulussa pukeutuneena kaapuun(*justjoo*), niin pääsin lähettämään ystävänpäiväterveisiä subbarille.
Voi scheisse. Pitäisi vissiin skarpata.*eiei*

Ne ihmiset, jotka valittaa kuumuudesta nyt ja sit taas talvella, että sais tulla jo kesä. Myöskään viime kesänä säät eivät olleet suotuisia.. Koskahan ne sit ois?

Duuni... *grr*mut hyvä et on ees jotai....

[q]RantaPallo, 5.7.2005 14:50:
Lämpö!!!
Duunissa on reippaat 28 lämmintä ja pukuahan on pakko pitää!
[/q]
Pitikö ton 28 niinku tarkottaa, että siellä on kuuma?
nimim. 41 astetta

[q]äm, 8.7.2005 12:28:
Bussikuskit, jotka pumppaa kaasua
nytkis --- nytkis --- nytkis
[/q]

aaargh! tosiaankin. Yks päivä kuski päätti ajella kuudenkympin alueella neljääkymppiä jollain kakkosvaihteela ja sit viel poljeskeltiin tota kaasua tyyliin nytkis-nytkis kamala ajotyyli.

[q]mayah, 8.7.2005 12:29:

Sovitaaks, et mä vien sut seuraavaks sinne minne oot menossa, ok :)
[/q]
Ok! Yksi kappale kyytejä lentokentälle keskiviikkona kello 05:00, kiitos.

[q]Philly, 7.7.2005 13:35:
urantia-kirja ja etenkin ihmiset jotka ovat ottaneet elämän tehtäväkseen julistaa kirjan "totuuksia"
[/q]

Word!

en osaa puhua

tunteet ja niistä aiheutuva typerä olotila : / argh

Bussikuskit, jotka pumppaa kaasua
nytkis --- nytkis --- nytkis

[q]
aaargh! tosiaankin. Yks päivä kuski päätti ajella kuudenkympin alueella neljääkymppiä jollain kakkosvaihteela ja sit viel poljeskeltiin tota kaasua tyyliin nytkis-nytkis kamala ajotyyli.
[/q]

Varmaks en osaa sanoa, mutta olettaisin, että noissa paikallisbusseissa on automaattivaihteet Mutta joo, ei se sitä ärsytystä vähennä, tiedän kyllä tunteen...

ÄITI . . . se ei osaa olla silloin kotona kuin mä eniten tarvitsen häntä tai siis sen rahapussia . . .

Kun saan kavereilta kuulla vähintään kerran päivässä "älä mökötä". Siis mitä *ittua ne oikein sekoilee Jos en oo koko ajan yhtä hymyä niin silloin mä mökötän, jos satun sanomaan jotain negatiivista niin silloin mä mökötän, jos oon aamuäreä niin silloin mä mökötän. Ärrrr, käy niin ärsyttämään kun ei voi olla enää edes oma itsensä kun pitäis koko ajan olla joku pepsodent-hymy, ja kehuu kaikkea maasta taivaaseen ja aamusin pitäis olla heti edellä mainittuja

urantia-kirja ja etenkin ihmiset jotka ovat ottaneet elämän tehtäväkseen julistaa kirjan "totuuksia"

Ärsyttää olla näin upeana päivänä töissä vaikka mitään tekemistä ei olekkaan

Ja sit sitäkin enemmän taitaa ärsyttää oma pää taas vaihteeksi kun tulee sellaisia ajatuksia mieleen että tulee todella mustasukkaiseksi vaikka mitään syytä ei olekkaan *super**grr**grr**super*

Lämpö!!!
Duunissa on reippaat 28 lämmintä ja pukuahan on pakko pitää!

ps. muistaakos kukaan niitä lakisääteisiä taukoja mitä saa pitää näin kuumalla?

[q]embie, 5.7.2005 12:38:
Kämppä täynnä tummia pitkiä irtohiuksia...*grr* niit löytyy lavuaarista, lattioilta, sukanpohjista, sängystä, vaatteista, lattiakaivosta...joka paikasta!!! Ajelen kohta pääni kaljuksi...
[/q]

Mulla on tasan sama hiusongelma!!!

Ylex rätisee NRJ kuuluis hyvin, mut kuka jaksaa kuunnella yhden 8,5h työpäivän aikana kolme kertaa ne samat *itun hittibiisit?

Eikö Ylex:llä ole parempi kuuluvuusalue kun NRJ:llä, miten Ylex ei kuulu...

..kun eräät eivät voi uskoa vaan tahtovat syitä unohtaa että ihminen muuttuu koko ajan. Myös ne eräätkin..

O