Mikä ärsyttää?
[q]alek száhala, 14.8.2005 15:25:
*klips*
[/q]
Joko oot tilannu Macin? Jos kortti on ollu pakkausessa suojattuna styroxiin niin ei noihin vikoja pitäisi tulla, ellei sitten paljaalteen paiskaa lattiaan tai kaada limua liittimiin.
[q]Sinza, 15.8.2005 22:53:
Se, että en voi vastaanottaa mesessä biisejä, koska fuckin Windowsin tietoturvakeskus estää niiden tiedostojen käytön enkä osaa mistään muuttaa sitä vaikka kaikki asetushommelit onkin jo koluttu läpi moneen kertaan... Anyone...?
[/q]
http://www.a-patch.tk/
sammuta mese ku ajat ton softan.. siel pitäs olla sellanen kohta ku remove file transfer protection tai joku sellanen..
ku oot ton ajanu nii pitäs toimii.
se että mä oon ollu perseeseen ammuttu karhu tänään ja kaikki mun rakkaat täällä kotona on joutunu kestää mua. Hitto mun kanssa
Se ettei ole ajokorttia.
Se, että en voi vastaanottaa mesessä biisejä, koska fuckin Windowsin tietoturvakeskus estää niiden tiedostojen käytön enkä osaa mistään muuttaa sitä vaikka kaikki asetushommelit onkin jo koluttu läpi moneen kertaan... Anyone...?
työnhakuprosessi ärsyttää
[q]Fyraett, 15.2.2007 23:57:
Piti ottaa saikkuu paripäivää mut luulin ettei töistä voi olla pois, mut olishan se tietenki onnistunu pärkele!
nojoo, aivotärähdys on kyl aina yhtä perseest.
[/q]
Mulla se on kestäny jo kaks viikkoa ja tulee kestämään vielä "viikkoja, jopa kuukausia" lääkärin mukaan
wannabljaat ärsyttää..*dissaa*
...taitaa pukata flunssaa...*eiei*
kesä. *talvea odotellessa*
V..tunmoinen kiire..*grr*
saamarin pelimies soi päässä!!!!
*grr**grr**kivatsulle**grr**eiei*
Ärsyttää, kun haluaisin mennä fillarilla töihin, mutta siellä sataa TAAS kaatamalla ja matkaa on kuitenkin yli 5km.
Ärsyttää vielä enemmän laittaa rahaa TAAS bussimatkaan, kun en kuitenkaan vielä viitsi ostaa kausikorttia, koska silloin jämähdän kulkemaan vain bussilla ja luulis, että olis vielä pyöräilykelejä jäljellä.
Selkä on ihan hajalla - kiitos laivan baarin paskojen tuolien.
Ei jumalauta, mikä vi**u ihmisiä oikein vaivaa! CRAZY FROG - CATCHY TUNES majailee albumilistan kärjessä. Ja jotkut ovat jopa valmiita maksamaan siitä että saavat samaista spämmiä myös puhelimeensa.
Eikö nykyajan ipanoilta löydy vähäisintäkään kritiikkiä kaikkea mainoksissa tyrkytettävää kuraa kohtaan?
Että oon joskus ollut typerä ja myynyt kaikki hyvät punk- rock- ja heavylevyni pois.
Tulee kalliiksi kerätä ne kaikki uudestaan. Eli, lapsukaiset paksukaiset, vaikka tuntuisi siltä että ette diggaa jostakin musasta enää yhtä paljon kuin aikasemmin, älkää myykö levyjä pois. Jonain päivänä vielä kadutte sitä.*hmph*
Kaikki.
se, että ihmiset taas on niin tietävinään ja tekee johtopäätöksiä mun menemisistä.
se taas todistaa sen, että näillä ihmisillä ei oo hajuakaan mun elämästä, koska sillon ne tietäis että oon aina ollut omien teitteni kulkija, enkä todellakaan tee tulevaisuuden suunnitelmia joittenkin heppoisten suhteitten varaan.
mul on vielä koko maailma kierrettävänä.
[q]typ0, 8.8.2005 13:44:
sininen sammakko ja matkii mopoa
[/q]
Teitä monia varmasti vituttaa sammakko..
Pistelkäähäs menemään :Tällä
Saattaa toki olla vanha jollekin :)
grrr...*grr**grr**kivatsulle**grr**grr*