Mikä ärsyttää?
mul on nälkä eikä oo ruokaa
poissa raiteilta.
Oon tulossa kipeeks ni aivot on ihan jäissä. Ja viikonloppu tulossa. Toivottavasti se kipein kohta osuis sinne, ettei tarttis saikkuu vaan ottaa.
[q]Mar6, 10.8.2005 23:21:
---
typ0, 10.8.2005 23:11:
hahhaaaaaaaa =DDD PARAS SIVUUU =DD
---
Älä viitti :D Toi on ihan rakastettava, oon odottanu tota NIIN kauan :D :D
[/q]
iha päällikkö <333
[q]typ0, 10.8.2005 23:11:
ööö tuolta tulee tollanen 0_o
[/q]
Laita äänet pois ja mätki!
[q]typ0, 10.8.2005 23:11:
hahhaaaaaaaa =DDD PARAS SIVUUU =DD
[/q]
Älä viitti :D Toi on ihan rakastettava, oon odottanu tota NIIN kauan :D :D
Ku ihminen ei tajua rajojaan ja nyt masu on ihan liian poks täys*igor*
Toimiston aamutunnelma ja työkaverin turha ärinä.
Vaikka ootkin huonolla tuulella, ni ei tarvi jokaiseen vastaantulijaan sitä purkaa! Et ihan **tun hyvää huomenta vaan sullekin *toktok*
Teki aikoinaan mieli vetää telkkariruutu pas2 Wu-Tang alupesarilla sillon kun sattu toi inisevä lutkuttaja tulemaan ruutuun :D
edessä oleva parin päivän pahaolo...
[q]ipe, 21.7.2008 12:29:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=5962437&tstart=0
---
Haluan pärjätä ITSE!
Olen 16v ja olen raskaana. Lapsen isä on 17v työtön joten hän ei voi avustaa meitä. Haluan oman asunnon ja haluan pärjätä ITSE! Mitä tukia minä saan? Saako sossussa toimentulotukea? Entäs Kelalta asumistukea? Pitääkö ylä-aste käydä loppuun vai voinko ruveta heti työttömäksi ja saada työttömyys korvauksia? Saako lapsilisä? Haluan pärjätä ITSE!
Ei nimimerkkiä
[/q]
Kaksi kultaista sanaa: White trash
[q]Lene, 7.8.2005 20:17:
Yksi mainos, jossa sanotaan "I see... I see..." ja mitä nyt näkikään. Joka kerta kuulen päässäni, että "I see dead people".
[/q]
mul on sama *ding**igor*
sininen sammakko ja matkii mopoa
[q]embie, 7.8.2005 20:02:
---
aurinko, 7.8.2005 19:34:
Mun uuni!!
hirveä nälkä ja se ei mene päälle...
noh. ehkä yhdeksäs kerta toden sanoo :(
---
Ootko tarkistanu sulakkeet...? Tos omiani vaihdellessa ainakin huomasin, että liedelle oli oma sulake ja muut vempaimet toimi toisesta sulakkeesta...*hymy*
[/q]
eikä ku toi toimii kaasulla :)
kymmenes tulitikku sitten toimi :D
ärsyttää tää ärsyttäminen
[q]aurinko, 7.8.2005 19:34:
Mun uuni!!
[/q]
Ootko tarkistanu sulakkeet...? Tos omiani vaihdellessa ainakin huomasin, että liedelle oli oma sulake ja muut vempaimet toimi toisesta sulakkeesta...*hymy*
[q]onni3mk, 7.8.2005 19:15:
Kaikki
[/q]
Nyt olet asian ytimessä
Mun uuni!!
Sisko on Ankkarockissa töissä ja vippin. Kello 22 festarialue tyhjennetää ja ne työläiset ja järkkärit saa jäädä sinne, koska siellä on ns. "hanojen tyhjennykset" eli ne saa juoda kaikki alkoholit mitä jäi myymättä. JA ILMATTEEKS!!!!
Kyllä, ottaa päähän. Itelläni on 18 e tilillä ja sillä ei paljon juhlita.
Minä itse. Miks ärsyyntyä näin paljon siitä, että tyttö, jonka kanssa oltiin yläasteella kaikkea muuta kuin ylimmät ystävykset on päässyt lukemaan samaa ainetta kuin mä...ja vielä valituksen kautta...miks vaivata päätään tollasella
Ehkä kaiken takana on se, etten todellakaan tahdo palata Tampereelle, kun sieltä kerran on päässyt pois. Vaikka tuskin meininki on sama kuin lukiossa muinoin...*justjoo*