Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Jone, 4.12.2008 08:20:
"Futurumat", "Battle Royalet" ja muut elokuvista, TV-sarjoista ja milloin mistäkin suoraan lokittavat bilekonseptit. Tähänkö on menty? Ei tässä skenessä ole aikaisemminkaan mielikuvituksen suurella määrällä loistettu (itseltäkin on usein ollut taskulamppu pahasti kateissa), mutta jotenkin tuntuu ettei usein nykyään edes yritetä vaan mennään rinta kaarella ylpeänä siitä missä aita on olemattoman matala.

Hyi ny helvetti. Ei minkäänlaista supportia.
[/q]
Tää on vähän niinku se, että joka toinen artisti tekee kappaleen "It´s My Life"..

Liian hitaasti kävelevät ihmiset (minähän en kävele liian nopeasti, vaan
vika on luonnollisesti muissa :)

RÖÖÖÖÖKIT LOPPU...

se että luvataan eikä sillä oo mitään arvoa.... *kivatsulle**släp**kivatsulle* ja jättämättä tulemisella on syynä viel joku niin paska selitys....

[q]Horus, 6.8.2005 12:12:
ei se ärsytä...
[/q]
No jos mä nyt kuitenkin saisin ite päättää et mikä mua ärsyttää?

naisen logiikka

kuukautiskipu masussa

no se että proge tulee.

Muurahaiset.

Kyl noi työnantajat on aika syvältä ...

Tappara & Ilves.

[q]NKID, 15.8.2006 22:01:
---
coolcat82, 15.8.2006 18:43:
Poliisilaitokselt on soiteltu mulle noin puoltoist viikkoo, tänää aamul ysilt viimeks En vastaa. Edelleenkään.

---

---
Joku vitun runkkari oli nussinu mun fillarin takakumista venttiilin Vitun hauska pila...
---

...ne yrittää soittaa et sun venttiili on löytyny....
[/q]

:D :D tosiaan!!! Eipä tullu ihan heti mieleen :D :D (...onks täällä tosiaan niin reiluja kyttiä..?) Mä kyl epäilen, se venttiili katos sen jälkeen kun ne oli jo puol viikkoo soitellu... Mut... eletään toivossa :D

[q]John, 5.8.2005 22:31:
Ei suoranaisesti ärsytä, mutta ihmetyttää suuresti: kun ääri-islamilaiset tappoivat 3.000 jenkkiä niin piti olla niin sympatiaa niin sympatiaa ja hiljaisia hetkiä ja polemiikkia, mutta kun jenkit tappoivat hetkessä 80.000 ihmistä yhdellä iskulla niin ei edes hiljaista hetkeä pidetä muistopäivänä.

[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]
[/q]

Koska jenkit on maailman valtiaita ja ne saa päättää että ketkä elää ja ketkä ei ... (ne siis luulee niin)

[q]mayah, 6.8.2005 00:11:
---
Horus, 6.8.2005 00:03:
mä pidän maailmaa tarpeeksi valmiina*ding* saatan olla myös väärässä*ding*mutta silti ei (saisi) olla kiire...se aiheuttaa stressiä!
:D :D :D

---

Vitut. Jos sä haluat stressata, sä voit tehdä sitä lomallakin. Stressaaminen ja kiire on eri asia.
[/q]

Lapset rakkaat! Elkää riidelkö...

[q]John, 5.8.2005 22:31:
Ei suoranaisesti ärsytä, mutta ihmetyttää suuresti: kun ääri-islamilaiset tappoivat 3.000 jenkkiä niin piti olla niin sympatiaa niin sympatiaa ja hiljaisia hetkiä ja polemiikkia, mutta kun jenkit tappoivat hetkessä 80.000 ihmistä yhdellä iskulla niin ei edes hiljaista hetkeä pidetä muistopäivänä.

[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]
[/q]

Ja tähän vielä.. Mä henk. koht. pidän hiljaisen hetken kyseisen tapahtuman muistoksi...

[q]Avernian, 5.8.2005 23:59:
---
Horus, 5.8.2005 23:53:
Mut silti olen sitä mieltä et valmiis maailmas ei saa olla kiire
---

Mikä valmis? Ei mun maailma ainakaan.
[/q]

Word!

Poliisilaitokselt on soiteltu mulle noin puoltoist viikkoo, tänää aamul ysilt viimeks En vastaa. Edelleenkään.

Oon varmaan karviaisille allerginen kun mulle tulee huulien reunat ihan punaiseksi ja kipeiksi aina kun oon syönyt niitä

Mulla on uus hieno matto, mutta ei yhtään tilaa laittaa sitä esille

se ärsyttää, kun kesä loppui kuin seinään.*hmph*

O