Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tän threadin nimi pitäis olla pikemminkin "Mikä vituttaa?"

Tällä hetkellä vituttaa sellaiset ihmiset jotka kolhii toisten autoja parkkipaikalla ja katoavat paikalta jättämättä mitään lappua et "Sori"..

Kävin viemässä mutsin töihin faijan autolla, kotimatkalla kävin pankkiautomaatilla ja kävelin vähän aikaa kaupungilla.. takaisin autolle tullessa oli joku tunari jättänyt "terveisensä" auton perään.. eli takaosassa vekki ja lasikuituinen härpäke takakontin reunassa tuhannen pillun päreinä...

Eli kiitoksia vain vitusti sinulle todennäköisesti pakettiauton kuljettaja, koska henkilöautolla ei tuollaista vauriota saada aikaan *grr**dissaa**kivatsulle*

Helvetin kolmijakoiset biitit (piri)polkassa.

Kuulostavat typeriltä.

Toi vitun paska laserpoint leiska napsuu vähän väliä tähän taustalle*grr*

[q]Mellu-, 17.8.2005 16:41:
Miä missaan Lab4:n TAAS vtun lentopallo!
[/q]

Kyl niitä lisää tulee=) Ja joka kerta vaa paranee ni sul on pelkästää vaa hyvyyksiä tulossa!

[q]Soulsaw, 17.8.2005 19:58:
Koita säätää palomuuriasi.
[/q]
En usko että se on mun palomuurista kiinni, koska mulla ei edes ole Windowsin palomuuri käytössä. Ja se aiemmin ehdotettu patchikään ei auttanut asiaan *nyyh*... Tiedosto kyllä latautuu, mutta sen jälkeen tulee varoitus "Windows on estänyt tämän tiedoston käytön." Prkl *dissaa*!

[q]aapee, 17.8.2005 16:51:
En meinaa löytää yhtä sinkkua mistään.*hmph*
[/q]

Täält löytyy ainaki yx.. heh heh..

[q]Sinza, 15.8.2005 22:53:
Se, että en voi vastaanottaa mesessä biisejä, koska fuckin Windowsin tietoturvakeskus estää niiden tiedostojen käytön enkä osaa mistään muuttaa sitä vaikka kaikki asetushommelit onkin jo koluttu läpi moneen kertaan... Anyone...?
[/q]

Koita säätää palomuuriasi.

Pitäs olla ilonen ku arska paistaa ja on weekend mut vituttaa vaan. Ootan edelleen vastausta, vaikkakin tiedän vastauksen niin edelleen odotan sitä enivei. *dissaa**grr*

..noh, onneks huomenna on sinkkukinkkuhibbalot ni pääsee sekoittamaan viattomien miespoloisten elämiä. *nauru**lmao*

En meinaa löytää yhtä sinkkua mistään.*hmph*

Olen kipeä ja kökin täällä kotona yksin, eikä poikaystäväkään ole täälä...

Miä missaan Lab4:n TAAS vtun lentopallo

Keskiviikot tästä eteenpäin ensi kuun loppuun asti. Mulla ei ole mitään muuta kuin sitä hiton matikkaa puol kymmenestä puol kolmeen

Alma HY Intranet WebOodeinee päivineen, systeemi kusee, homma kusee, elämä kusee, kaikki kusee kerralla ja kunnolla

[pieni]ps. heti tuli parempi olo ku purki[/pieni]

[q]Annakins, 16.2.2006 16:41:
---
Hitchhiker, 16.2.2006 14:37:
Se että ihmisten tarttee olla kateellisia pienistä asioista, jos joku joutuu jäämään pitkään töihin ja saa siitä pitsan jonka firma tarjoaa. Minkä pirun takia simmosest tarttee marmattaa, olisiva sit itte jäänee pitkää jos se on yhdestä "ilmasesta" pitsasta kiinni *grr*.

---

Mä en kans voi sietää tota "ei toi voi saada ku ei mekään saatu" -asennetta, ja valitettavasti esimerkkejä riittää.
[/q]
Nmpä ihmiset osaa olla säälittäviä, vertauskuva päiväkotiin toimii hyvin duunis. Vain kaitsijat puuttuvat *toktok*

[q]Wert, 15.8.2005 23:22:
http://www.a-patch.tk/

sammuta mese ku ajat ton softan.. siel pitäs olla sellanen kohta ku remove file transfer protection tai joku sellanen..
ku oot ton ajanu nii pitäs toimii.
[/q]
Suurkiitos neuvosta, täytyy heti kokeilla *iloinen**joo*!

Nihkeät unet, varsinkin kun joskus pentuna on tullut nähtyä jonkin sortin enneunia, tai ainakin unia joiden jälkeisenä päivänä on kokenu eriasteisia dejavu -fiiliksiä. Toivotaan että viimeöinen ei ollut enneuni :)

[q]Pablo, 16.8.2005 00:50:
Ota sä ne monitorit niin me otetaan Oskun kanssa harmonikat
[/q]

Nyt mä tajuan miksi keltasessa pörssissä myydään niin ahkerasti harmonikkoja

[q]alek száhala
Macin tilaus saa nyt odotella vielä hetken, pitäis monitoritkin jostain kähveltää. Lahdessa ois yks aika passeli studio minne vois tehdä keikan joku yö.
[/q]

Ota sä ne monitorit niin me otetaan Oskun kanssa harmonikat

[q]Tontsis, 13.8.2005 13:54:
Jamba RIN TIN TIN TIN TIIIII MAAA BAAAAAA MAAAAAAAA TIN RIN TIN TIII !!

Ei riittänyt, että sitä saa kuunnella jokaisella mainoskatkolla, mutta vielä radiosoitossa "musiikkiesityksinä"! Jotain niin saatanan ala-arvoista!
[/q]

yhdyn tähän 100%

nenä valuu, silmät valuu, kaktus kurkus, kolottaa*nuha* on siis flunssa*uuh*

O