Mikä ärsyttää?
[q]Fyraett, 23.8.2005 01:25:
Mun kans, tai ei tääl niin paljoo niit oo, joku 7 ehkä!
ei täs auta muutaku laittaa titinalle soimaan ja taputella käsiä
[/q]
Mulla niitä tulee koko ajan lisää, kun mullon kärpäsviljelmät täällä et pikku nuppuset saa ruokaa
Mun olohuone on täynnä banaanikärpäsiä
Tää ainainen pääkipu...joka päivä...
Ihmiset jotka ei osaa sanoa kiitos..tai vaihtoehtoisesti vievät joistain asioista kaiken kunnian itselleen, vaikka joku toinen olisi nähnyt huomattavasti enemmän vaivaa asian eteen..ja varsinkin kun näin pääsee käymään useammin kun kerran..
Vanhoja juttuja mutta korpeaa sisintä aina vaan*grr*
kun ei sit kuitenkaan saa unta....!!
[q]tomppi, 16.5.2009 15:50:
naapurit + viina =
[/q]
Tuttu tunne.
Apinakerho kokoontuu! Luvassa painimista, huutamista, riehumista, juopottelua, räkimistä parvekkeelta ja paljon muuta! Toisinaan myös yllätysvieras poliisilaitokselta!
Kun ei saa luettua. Prkl.
Kaikki,ihan kaikki!! Ärsyttääkiukuttaavituttaa!
[q]*Nuka*, 21.8.2005 08:43:
Kun ei ole tarpeeksi rahaa
[/q]
true, true...
Kun ei ole tarpeeksi rahaa
kun joutuu luopumaan niin monesta tärkeästä asiasta. sitä haaveilee jostain kauan, sitten sen saavuttaa ja se tuntuu niin pirun hyvältä... sitten yhtenä hetkenä se on taas pelkkää haavetta jälleen.
Mulla on aivan liikaa addiktioita.. but no can do
Joudun poistaan kuvan mun profiilista, kun mua pelottaa.
Tyyylsäää töissäää
Monelle tänään iskenyt kamala hätä todistella, että "minusta ei ainakaan löydä nickillä/nimellä mitään pahaa tietoa netistä, kaikki hyvin!!!!!!"
Itseni! Ei vittu! Mä oon niin tyhmä ja mul on niin pitkät piuhat ja ny kärsin siitä varmaan lopun elämäni! Ei kestä! *toktok* Kuinka voikaan tapahtua jotain ihmeellistä, mitä vähiten olisi odottanut tapahtuvan, ja si mä oon ihan TAMPIO!!!
Remppa ja samalla paistaa aurinko. Muuten kiva yhtälö, mutta mä oon sisällä.. prkl
Se kun on oma pää ei jätä rauhaan.
täytyy kinata vastaan kun tyttö haluaa olla ihan oikeasti onnellinen.
Autokoulun 2-vaihe + ratamaksu + pimeänajo = 453e *whaat**grr*
Pinnalliset, kaksnaamaset, kusimulkkupaskat ihmiset. Meillä päin niitä on valitettavan paljon. Mutta eteenpäin mummot lumessa! Paskoille ei anneta valtaa sanon minä!*hih*
Ärsyttää niin hitosti se, että kaikkien maailman ihmisten pitää pelata jotain peliä.
Miks kaikki ei vois olla suoria ja avoimia toisiaan kohtaan, niin ei tarvis arpoo, mitä jengi OIKEESTI kelaa.. Säästyttäis kaikki ajanhaaskaukselta ja muulta elmän turhuudelta
Luulet, että kerrankin joku on avoin, ja saat pian huomata, että sellainen tyyppi onkin vielä pahempi peluri kuin ne, jotka sentään eivät yritä peittää sitä, että pelaavat.
Elämän nollasummapeli *släp*
arrrgghhhh