Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

ihmiset jotka luulee itsestään liikoja ja valehtelu just tällä hetkellä.

[q]serotonot, 25.8.2005 15:27:
---
UnityF, 25.8.2005 15:25:
---
on mun mittapuun mukaa.. ollu jo vuoden..

---

Se ei tarkoita sitä että muiden pitäisi elää omissa ikkunanpaukutteluaikatauluissaan sen mukaan :)

Sitä vaan et ehkä kannattaa suhtautuu vähä lunkimmin ympäröivään maailmaan, varsinkin jos elää täysin eri rytmissä kuin se. Pääsee aika paljon vähemmällä ärsytyksellä :)
[/q]

Niin no mä sopeudun tosi helposti kaikkeen, toikin ärsytti mua just sen verran et avasin silmät kävelin keittöön ja laitoin kahvin päälle. siinä olin mun päivän ärsyyntyminen. kesti ehkä 3min. joten en usko et mun päivä on sen takia pilalla.

Ja oonko vaatinu et niitten pitäis ees elää. jokainen saa elää miten tahtoo niin minäkin elän just niinkuin mä tahdon. Ärsytti se muita taikka ei.

[q]UnityF, 25.8.2005 15:25:
---
[/q]
Se ei tarkoita sitä että muiden pitäisi elää omissa ikkunanpaukutteluaikatauluissaan sen mukaan :)

Sitä vaan et ehkä kannattaa suhtautuu vähä lunkimmin ympäröivään maailmaan, varsinkin jos elää täysin eri rytmissä kuin se. Pääsee aika paljon vähemmällä ärsytyksellä :)

[q]UnityF, 25.8.2005 15:22:
tuu itte kuuntelee tota tumps ääntä. onneksi laitoin itte musaa soimaan niin se peittyy sen sekaa niin ei enää häiritse
[/q]

Kuunnellu koko päivän sairaalan pihalla olevan paalutustyömaan jytinää ja sovitellu siihen päässäni erilaisia perkussiivisia elementtejä päälle.

Sitä paitsi klo 14 ei oo aamu :D

[q]serotonot, 25.8.2005 15:20:

Sä et voi olla tosissas :DD
[/q]

tuu itte kuuntelee tota tumps ääntä. onneksi laitoin itte musaa soimaan niin se peittyy sen sekaa niin ei enää häiritse

[q]UnityF, 25.8.2005 15:10:
alakerrassa ei osata pitää ikkunaa hakasessa kii ja nyt se menee tuulen mukana ja tietyin väliajoin kuuluu tumps kun se kolahtelee kii ennen kuin se taas aukee.. oli ärsyttävää herää aamulla (45min sitten) nii tohon tumps ääneen..
[/q]
Sä et voi olla tosissas :DD

alakerrassa ei osata pitää ikkunaa hakasessa kii ja nyt se menee tuulen mukana ja tietyin väliajoin kuuluu tumps kun se kolahtelee kii ennen kuin se taas aukee.. oli ärsyttävää herää aamulla (45min sitten) nii tohon tumps ääneen..

...kun on sellanen yleisvitutus päällä koko ajan*piru*

hirrvee himo lähteä vähän bileileen. Mut enskään viikonloppuna ei oo mahdollisuutta siihen, vasta sitä seuraavana on tiedossa jotain kivaa. 2 viikkoa tuntuu ihan tappavan pitkältä ajalta *tanssahtel*

[q]serotonot, 25.8.2005 15:23:

Sitä paitsi klo 14 ei oo aamu :D
[/q]

[q]candyraver, 22.8.2005 23:43:
Ihmiset jotka ei osaa sanoa kiitos..tai vaihtoehtoisesti vievät joistain asioista kaiken kunnian itselleen, vaikka joku toinen olisi nähnyt huomattavasti enemmän vaivaa asian eteen..ja varsinkin kun näin pääsee käymään useammin kun kerran..
Vanhoja juttuja mutta korpeaa sisintä aina vaan*grr*
[/q]

Tuttu tunne ... itse on järjestänyt erinäiselle määrälle ihmisiä sitä tai tätä tai auttanut ja iltamia yms ..harvemmin samaa saa itse, mutta sellasta se elämä on ei vaan pidä odottaa ihmisiltä liikoja .. muuten sitä vaan pettyy ..

ärsyttää ihan vitusti toi stanan playstation mainos joka tulee tohon ylös ku avaa klubbarin..

mun menee käämi.. hyvistä ohjeista huolimatta en millään onnistu väsäämään itse yksipäisiä kuiturastoja niin että niistä tulisi siistejä ja en halua tilata netistä valmiita kaksipäisiä rastoja...JOTEN mistä saa tilata yksipäisiä kuiturastoja?? pakko sellanen on jossain netissä olla??..tai muualla... auttakaaa joku ketä tietää

[q]Jna, 12.2.2007 17:05:
---
Bellezaaa, 12.2.2007 10:30:
JALKA*senkin**toktok**grr*

---

Älä kato ota enää..*iloinen*
[/q]

ai mä vai....

[q]Equalizer, 23.7.2008 11:46:
---
Mellu-, 23.7.2008 11:46:
Tyyylsäää töissäää

---

Vielä tulossa koko ihana ilta töis 15-23*poks*
[/q]

15:45 - 17:30 + 2h lenttisreenit päälle

VITUN kela !

Äikän kielioppitehtävät Ja joku hiton tehtävä missä mun pitää pohtia mun omaa tyyliä ja miksi mulla on sellanen tyyli. Mistäs minä tommosia tiedän. Olisin jo ensi viikoksi saanut yhden kurssin pois alta, mutta sitten sinne väliin tungetaan tollasia tehtäviä

About ihan jokainen ja ihan kaikki

se että 29 vuotias (henkinen ikä ehkä 15) siskoni kerta kerran jälkeen saa minut suuttumaan.

no, tällä kertaa mä taidan lopullisesti pistää siihen välit poikki.

ei ole minun ongelmani, jos sillä on ongelmia itsensä kanssa ja purkaa ne minuun!

perkele.

[q]mayah, 21.8.2005 22:27:

- Mystinen huono oloni. En vaan tajuu, miks koko ajan on tällainen olo. Ei oikeesti okseta, mutta jollain tavalla kuitenkin on koko ajan sellanen olo, että vois oksentaa. emmä vaan tajuu.

[/q]

Mulla oli myös alkuvuodesta vähän tollasta. Kokoajan oli semmonen kuvotus päällä, muttei kuitenkaan olis voinu kuvitella oksentavansa.
Menin lääkäriin, joka määräsi mulle pahoinvointi lääkkeitä, eikä selvittänyt mikä mua vaivas.*dissaa*

Pahoinvointilääkkeet kuitenki toimi ja melkeen olinki jo unohtanu koko jutun.

O