Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

koulussa istuminen, naapurien valitus, bensan hinta, köyhyys, nälkä, maanantai, tylsyys, ja tosi moni muu asia...

Koulu. Taas.
Tällä kertaa heti ekana päivänä.
Hyvält näyttää.

[q]lostgone, 24.3.2007 23:03:
---
coolcat82, 24.3.2007 22:29:
Ne lehmänpoikaset... mikäs nille nyt oikeen olikaan se toinen nimitys...???

---
Pikku-muumuut?
[size=5]vasikka[/size]
[/q]

Nepä juuri

Tällä hetkellä mun mp3-soittimen muistikortti (tai jotain) kun sinne ei mahdu enää yhtä levyä, enkä haluis poistaakaan mitään.

Se kun ihmiset lainaavat rahaa eivätkä maksa takaisin. Terveisiä vaan Janne H:lle ps. voisin vieläkin huolia ne rahat takaisin jos luet tämän...

Ne lehmänpoikaset... mikäs nille nyt oikeen olikaan se toinen nimitys...???

Se, että toisten ihmisten hölmöilyjen perusteella saat ite paskaa niskaan ropinalla Jos on oma lehmä ojassa ni vittuako sitä pyyhkimään ku on jo paskat housussa!!! Ottais sitte vastuun teoistaan eikä alkais ilman syytä kaatamaan kaikkea muiden niskaan. Vituttaa tollaset

Saunalahden liittymä. Kuuluvuus on ihan sieltä ja syvältä. En haluiskaan soittaa/lähettää viestiä kaverille

[q]DyyD, 27.8.2005 06:56:
Idari duunikaveri, joka tekee muiden elämästä helvettiä tietämättömyydellään ja vittumaisuudellaan.
[/q]

Haha, tyhmät työkaverit ovat kyllä niin*sydän*! Mun työpaikalla on kans yks tyyppi joka ei vaan sisäistä mitä sille sanotaan, mutta se on kyllä enemmän huvittava kuin ärsyttävä... paitsi tietty ne työvuorot kun se päättää seurata mua kuin hai laivaa; tämä tyyppi on mm. seisonut vessan ulkopuolella odottamassa mua kesken työpäivää!*nauru*

Ihmiset joita luulee ystävix ja sit loppujen lopux ne vaan puukottaa selkään tavalla tai toisella*uuh*

[q]Fyraett, 27.8.2005 04:01:
---
micqo, 27.8.2005 01:01:
- tyypit jotka ei vastaa s-posteihin

---

Sähköposti on out, Msn messenger on in [pieni](mut koht out)[/pieni]
[/q]

- joo, mut kaikkia ei voi tavoittaa mesen kautta vaan s-postitse. esim. maailmalta, mitä nyt tässä lähinnä kirvelin, frendit yleensä tavoittaa kyllä mesen kautta... ;)

tietokoneen äänikortti!!!*kivatsulle*

Idari duunikaveri, joka tekee muiden elämästä helvettiä tietämättömyydellään ja vittumaisuudellaan.

Forssan baarit.

-äänibannerit, meinasin tippuu tuolilta kun hiiri osui yhdellä sivulla banneriin ja soundi iski tajuttomalla volalla luurien kautta suoraan korviin,,auts!

- tyypit jotka ei vastaa s-posteihin

[q]mayah, 26.8.2005 18:37:
[iso]VITUN[/iso] auto
[iso]VITUN[/iso] 2h 37min kestänyt työmatka
[iso]VITUN[/iso] ruuvin kiristys ja 5 litraa vettä, joiden hinnaksi tuli 70

Ei ainakaan tarvii miettii, et mitä kivaa ostais seuraavan kolmen viikon aikana.

Edit:

[iso]VITUN[/iso] vesisade
[iso]VITUN[/iso] märät kengät
[iso]VITUN[/iso] läpimärät vaatteet ja
[iso]VITUN[/iso] nälkä meinas unohtua.
[/q]

*super**hali*

[q]mayah, 26.8.2005 18:37:
[iso]VITUN[/iso] auto
[iso]VITUN[/iso] 2h 37min kestänyt työmatka
[iso]VITUN[/iso] ruuvin kiristys ja 5 litraa vettä, joiden hinnaksi tuli 70

Ei ainakaan tarvii miettii, et mitä kivaa ostais seuraavan kolmen viikon aikana.

Edit:

[iso]VITUN[/iso] vesisade
[iso]VITUN[/iso] märät kengät
[iso]VITUN[/iso] läpimärät vaatteet ja
[iso]VITUN[/iso] nälkä meinas unohtua.
[/q]

Tällä hetkellä kaikki!!!

Nukuin aamulla pommiin. Tuli noin 2 sekunnin pikalähtö töihin.
Töissä HIRVEE kiire, en ehtinyt pitää yhtään taukoa.

Tulin kotiin, alkoi sataa matkalla, kastuin,
vein koiran lenkille, kastuin lisää.

Mut eniten ÄRSYTTÄÄ se että,
kun yritin ihan puolikuolleena nukkua päiväunet,
niin puhelin soi tunnin sisällä 5 KERTAA,
aina heti, kun olin juuri ehtinyt nukahtaa

Se niistä päiväunista, meinasin heittää koko luurin seinään
ja nyt olen edelleen TOSI väsynyt ja pahalla tuulella.
(Eikä puhelin takuulla soi ainakaan viikkoon.)

Ihmiset,ihmiset ärsyttää....

-Ihmiset pankkiautomaatilla

siinä sitten jonotetaan pankkiautomaatilla,yleensä kiireessä tai muuten vaan haluisi reippaasti asian hoitaa. Niin eiköhän siinä joku hidastele edessä,pohtii paljon sitä rahaa nyt ottais sun muuta... Sitten saa sen kuitin ja jää siihen automaatin eteen sitä lukemaan
Ottais sen kuitin siitä kätösiinsä ja siirtyis sivummalle lukemaan koska takana on jonoa.

-Autoilijat liikennevaloissa

miks ei ihmiset osaa seurata liikennettä? ollaan pysähdytty punasiin valoihin,siinä sitte venaillaan valon vaihtumista. Edessä on joku vässykkä joka ei osaa ajaa sit ku valot vaihtuu ni sitten vasta pistetään se jalka sinne kytkimelle ja jos sen vaihteenki viel sais silmään ja auton liikkelle ni kaikki ois hyvin sit koska joku taliaivo on siinä jumittanut niin ei siitä risteyksestä pääse kuin 3-4 autoa sen jälkeen.
Tämä ärsyttää etenki iltapäiväruuhkassa ja meidän lähellä olevassa risteyksessä tätä tapahtuu jatkuvasti mikä V****AA. Reippautta ihmiset siihen ajamiseen.

muitakin ärsytyksen kohteita löytyy mutta ei jaksa enää näpytellä
Olen kärsivällinen ihminen mutta joskus huonon päivän jälkeen voi pienetkin asiat ärsyttää siin perkeleesti

^^ Pure hairdressing

Suosittelen [ ]
En Suosittele [x]

O