Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

muuttojärjestelyt v i t u t t a a a a a a a a a ! ! ! asdfdasäfkm%¤"&!!¤!#"4ngghhhh *igor**toktok*

kun aika ei taho kuluu millään

[q]Fresia, 20.6.2006 16:52:
Allergia. Tästä se tuska sitten alkaa
[/q]

nyt se on sit vissiin pujo vai mikä lie
ihmekkös, ku on aamulla rähmäset silmät ja aivastuttaa...

Allergia. Tästä se tuska sitten alkaa

[q]Siren, 23.7.2009 11:18:
Mua ärsyttää vieläkin se, että kampaaja "pilas" mun tukan tossa pari viikkoa takaperin. Mä olin odottanu tota kampaamokäyntiä pitkään ja säästäny rahaa niin, että voin sit tehä about mitä tahansa mitä se kampaaja ehottaa (lukuunottamatta rastoja *hih*).

[/q]
Höh. Mä oon niin usein pettyny kampaajiin että nyrhin ja värjään tukkani melkein aina itse. Viimeksi kävin pari kuukautta sitten leikkaamassa ja tulos oli taas ihan jotain muuta kuin oli tarkoitus.

Mulla on ollut vuosikausia pitkät hiukset, joita oon leikkauttanut välillä kerroksittain ja leikellyt otsista ja värjännyt itse. Viimeksi tarkoitus oli lyhentää niin että ilme vähän muuttuu mutta tukka menee vielä ponnarille. Jep. Todella huonoa suomea puhuva kampaajaopiskelija joka tukkani leikkasi, käsitti ilmeisesti jotain väärin. Ei kysynyt alkaessaan leikata, onko hyvä pituus vaan otti suoraan sakset käyttöön. Nyt mulla on sitten polkkatukkaa lyhyempi pörhelö, jonka ponnarille menemistä saa odottaa vielä KAUAN! :/

Jos löytäisin oikeasti hyvän kampaajan, jolla on ideoita ja joka ymmärtää mua niin se saisi musta kyllä elinikäisen asiakkaan.

KUN mun mikkolan kaverit on ollu tänään premissä..
KUN mun MOLEMMAT broidit on ollu premissä..
KUN mun pikkuserkku on ollu tänään premissä..
KUN mun serkku on ollu tänään premissä..

Ja MÄ oon istunu himassa

ottaa vähän päähän toi on niin harvinainen hetki ollu... huoh..

ens kerralla sitten

Kiva päivän aloitus niin kauan kuin sitä kesti

[q]Lenita, 2.9.2005 08:13:
Ihmiset
[/q]

Älä välitä
Täähän vaan todistaa sen, että sä oot yks niistä harvoista, joka ei ole välinpitämätön *sydän*
Se on niitten (tai meidän) ihmisten ongelma, eikä sun.

Ihmiset

Elämä*nauru*

[q]sts, 1.9.2005 01:52:
Kaikki vitun ryhmäviesti spammi, joka ei anna mitään lisäarvoa...

Lisäarvo: ilmainen sisäänpääsy tjsp.
[/q]

Sitä varten niihin lisättiin se optio ettei enää näe uusia viestejä

KAIKKI!!1ykyksjakaks x 100

4 tunnin päästä pitäis herätä töihin, mutta tuleeko uni? No ei tietenkään!

[q]sapeli, 1.9.2005 02:08:
---
sts, 1.9.2005 01:52:

---

Sitä varten niihin lisättiin se optio ettei enää näe uusia viestejä
[/q]

Joo mut vituttaa silti käydä laittamassa kaikkii "älä ilmoita" tai poistamassa itsensä ryhmiksistä.

Vittu kun kerranki teki mieli pelata tc:eliteä verkossa ni eikös toi laajakaista ala pätkimään raivostuttavasti eikä todellakaan ole ensimmäinen kerta

[q]kanttarelli, 31.8.2005 21:42:
Näinku asutaan samassa kaupungissa, jos mä läh. privana mun nron, ni voisit sitten soittaa, kun sulla on se huono päivä, ja olet lähdössä autolla liikenteeseen.
Pientä RoadRagen alkua pukkaa sulla.
[/q]

Talkin' to me? MÄ oon kuules loistava kuski! Ne MUUT _ei vaan osaa_ *nauru**nauru**nauru*

Ajotaidottomat (purkurissa roikkuvat, alinopeutta könnäävät, itsemurhaohituksia tekevät, tilannetajuttomat, tietä antamattomat, valoissa nukkuvat, vilkuttamattomat, jne) ihmiset. Ihmiset, jotka keskeyttävät jatkuvasti eivätkä hiljaa ollessaankaan kuuntele aktiivisesti. Ihmiset, jotka eivät koputa, tai tekevät sen maksimivoimakkuudella (ovi säpäleiksi-tyylillä) samalla kun rynnivät sisään ja alkavat välittömästi kailottaa asiaansa riippumatta siitä olenko esim. puhelimessa. Tuijottavat ihmiset: h*elvettiin mun reviiriltä katseines! Puhelinmyyjät! Messuesittelijät, jotka käyvät hyeenan lailla kiinni heti jos erehdyt vilkaisemaankin osaston suuntaan. Keski-ikäiset sedät, jotka puhuvat kuin lapselle, mutta katsovat kuin alkoholisti jallupulloa.

Ja nämä vain tänään...mut oli mulla oikeesti ihan hyvä päivä. Ja kyl mä tykkään ihmisistä..enimmäkseen

Kun en löydä siroja kuulokkeita, jotka ei toistais taustamelua

Oon nyt ostanut kahdet (liian kalliit) mukahienot, jotka on oikeesti ihan paskoja.

no vittu se kun vihdoinkin voisi ihan kunnolla hakata wowia niin siinähän on tietty kaikki serverit off-line!!! ARGH!!!

O