Mikä ärsyttää?
mua ärsyttää nyt tällähetkellä mie itte ko on olo on tämmönen*nyyh*
[q]serotonot, 27.10.2005 12:39:
---
Lincra, 27.10.2005 12:38:
teinit
---
:D
tsek aut jöör oun b'dei!
[/q] vanha en ole, mutta ärsyttää nää massateinit jotka huutaa ja on olevinaan niin...argh... ite en koskaan oo ollu sellanen, mutta muuttua vielä voin
...kun en saa kavereita kiinnostumaan mistään mitä haluaisin niiden kanssa tehdä tai mihin haluaisin mennä... ...kun ei ole ainuttakaan ystävää....*uuh*
se et oon aina niin väsynyt. nukuin tänäänki vaan 3h pommii
mun nenääää kutittaaaaaaa!!! !"#¤%&%¤#&!¤"#¤
[q]Kri$$ G, 24.9.2005 19:33:
Menin eilen kännipäissäni juomaan tiskiainetta ja vieläkin sattuu kurkkuun
[/q]
Mitä sä oot tehny... mut hei kidi se on normaalia olla kännissä
..hankin tämän päivän töistä vapaaksi, tulin ajoissa tunnille eikä opettajaa näy missään ja tuntien kesto on merkattu 12 asti vaikka alunperin niitä piti olla koko päivän*igor*
laurea*dissaa*
känni ku jeessus oainaa päälle-- nukkuu pitäs mennä ku töit huame
[q]Umbala, 5.9.2005 02:15:
Ihmiset jotka ei arvosta toisten tekemää työtä. Bussikuskeja, Blokkareita, Pokeja, Kassoja, Siivoojia, Lappuliisoja ja lukemattomia muita ammatteja jotka yhdessä tekee täst maasta elinkelposen. Närästää niin paljon kuunnella sitä nurinaa (johon myös ite oon joskus syyllistyny) pikkuasioista.
[/q]
täysin samaa mieltä
Ihmiset jotka ei arvosta toisten tekemää työtä. Bussikuskeja, Blokkareita, Pokeja, Kassoja, Siivoojia, Lappuliisoja ja lukemattomia muita ammatteja jotka yhdessä tekee täst maasta elinkelposen. Närästää niin paljon kuunnella sitä nurinaa (johon myös ite oon joskus syyllistyny) pikkuasioista.
[q]UnityF, 4.9.2005 23:41:
kun en enää keksi mitä siivoisin
[/q]
[vihje]tää huone[/vihje]
[q]sapeli, 29.7.2006 14:05:
---
Nexus__69, 28.7.2006 22:31:
se et mulla on sellanen 2x2m hyllykkö mikä pitäisi saada siirtyy abt kaksi metriä ja se ei vaan onnistu.
---
Koita laittaa sen alle joku pahvi tms, sitten sitä pystyy ehkä paremmin liu'uttamaan, tai sitten koita kallistaa se kulmalleen ja käännä sen kulman varassa sitä "askel askeleelta", tai sitten nosta yks sen kulma vähäks aikaa sun jalalle (kenkiä suositellaan *vink*) ja sitten sen kulman varassa askella sitä eteenpäin
(Tai sit hommaa mies paikalle *nauru*)
[/q]
saatiin se piiun ja tumpin kanssa liikkuun jeeah! enää ei ärsytä. :)
kiitsa teille btw. :)
Töissä on niin pirun tylsää....*hmph* Pitäis varmaan lähtee kotiin...
Ihmiset, jotka luulee parin tekstiviestin korjaavan puuttuvan luottamuksen. Muutama nätti sanahan paikkaa ihan kaiken.
Ei näin, ei todellakaan näin.
[q]hemuz-, 20.6.2006 19:08:
---
zeuzz, 20.6.2006 18:07:
muuttojärjestelyt v i t u t t a a a a a a a a a ! ! ! asdfdasäfkm%¤"&!!¤!#"4ngghhhh *igor**toktok*
---
Mä vast tuskailen kämpän haun kanssa
nimimerkki: kuun vaihteessa koditon, toisten nurkissa nyhjöttäjä
[/q]
odottaminen on pahinta... mullakaan ei oikein tahtonu löytyä mitään, joten tarjousajan umpeutuessa viime viikon perjantaina oli pakko tyytyä Hoas:n kimppakämppään hyvä puoli kuitenkin siin on se, et ei ole vuoden määräaikaisia vuokrasopimuksia ja pääsee muuttamaan pois kuukauden irtisanomisajalla täytyy nyt varmaan vaan ootella, et vapautuuko Nuorisosäätiöltä tms asuntoa vuoden sisään...
kun en enää keksi mitä siivoisin
[q]zeuzz, 20.6.2006 18:07:
muuttojärjestelyt v i t u t t a a a a a a a a a ! ! ! asdfdasäfkm%¤"&!!¤!#"4ngghhhh *igor**toktok*
[/q]
Mä vast tuskailen kämpän haun kanssa
nimimerkki: kuun vaihteessa koditon, toisten nurkissa nyhjöttäjä
Ulkona sataa vittu vettä!
väärinkäsitykset jotka aiheutuvat joistain pirun nettikeskusteluista
ärsyttää kun porukkaa quottaa NIIIN vitusti . . ( tai miten toi ny kirjtetaan)