Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kun mun ei anneta katsoa subtv:ltä paskasarjoja,
vaikka haluisin. Syyllä, että: ei makuuhuoneessa oo
hyvä kattoo leffaa (joka tulee neloselta ja joka on jo nähty)

En voi kattoo subia makuuhuoneessa, kun siellä ei oo digiboksia,
eli sub ei näy

Ja sekin ärsyttää etten taaskaan pääse bilettää,
kun on huomenna aamulla töitä.

Ja oikeestaan ärsyttää just nyt ihan kaikki.

Se kun bussikuski pistää liinat lukkoon juurikin sillä hetkellä, kun nousen penkiltä ja en pidä mistään kiinni. Tuloksena lähestulkoon ilmalento lastenvaunukarsinan kaidetta päin kylki edellä. Onneksi ei mennyt mitään kylkiluita paskaksi. Selkä kyl räsähti aika ilkeellä äänellä... ja kuski ei edes vaivaudu huutamaan ja kysäsemään, että "ei kait sattunut mitään?" Ärsyttäähän se, vaikka ehkä se olis ärsyttänyt sitä jalankulkijaa enemmän, jos bussi olis ajanut sen yli :D

jotain toi kakku tuol vittuilee mulle, menee hermot ja käyn hakkaa koht jonku mummon tuol ulkona

GRAAH!
Tuolla sataa VETTÄ KAATAMALLA. Raivostuttavaa.

[q]Coleman, 22.5.2007 12:51:
Soneran rahastustoiminta...

Nm. kohta Ex-asiakas *dissaa**eiei**grr*
[/q]

Niin ja soneran rahastustoiminta ei lopu, vaikka olisit ex-asiakas :D nimim. kokemusta on. Laskuja sateli viel vuosi netin irtisanomisesta.

Kun visa electron ei toimi. Tänään piti ostaa digikamera, mutta kortti ei vaihteeksi toiminut. No, siitä sitten käteistä nostamaan. Oho. Nostoraja 200 euroa ja ostokset maksaa 250 euroa. Ei auttanut kun ajaa mutsin töihin hakemaan sen kortti että sain nostettua sen vitun puuttuvan 50 euroa.

Paska peli.

Kaikki.

Mua ärsyttää se, että vaikka kuinka tekis töitä ja ylitöitä nii omaan käyttöön laskujen ja muiden pakollisten maksujen ei jää mitään..

Mä oon ämmä ja mun on pakko ostaa edes silloin tällöin uusia vaatteita tai käydä kampaajalla! Viimeks käyny vaateostoksilla keväällä

Se, et mun pitäs kopioida melkein 10 sivuu todistuksia kelaa ja sossua varten mut mullei oo tulostinta. Mutsin tulostimessa ei oo väriä, joten joudun menee johonkin kirjastoon kopioimaan ja se maksaa taas ihan mukavasti. Ärsyttää, et viedään sit viimisetkin pennit siinä vaiheessa, kun pitäs hakee sitä rahaa *grr**grr*

[pieni]Ei kellään täs lähellä olis tulostinta, jota voisin lainata?[/pieni]

[q]Coon, 20.9.2005 22:28:
Taitaa olla katajanmarja se mikä antaa ginille sen persoonallisen maun
[/q]

En ois varmaan tajunnu alkaa ees urputtamaan jos tossa purkissakin lukis "katajanmarja-aromi" - mut kun siinä lukee se "giniaromi" niin se alko ellottamaan jo ennenku edes avasin korkkia. *yök*

[q]sapeli, 20.9.2005 22:23:
Miks ihmeessä pitää mennä tunkemaan ginin makua yskänlääkkeisiin *toktok*
[/q]

No mul on sellast campparinmakust

[q]mayah, 20.9.2005 12:41:

11 tuntia ja 21 minuuttia. Sit mä pääsen pois. Enkä enää koskaan palaa.
[/q]

lucky you.

sä sentään näet sieltä helsinkiin. / terquin niittykumpu

helsingin paskimmat puolet
1) välimatkat
2) liikenne
3) työpaikat espoossa

kolmoskohta ei todellakaan helpota kahta ensimmäistä..

Kämppikset jotka polttaa sisällä jaksaa ärsyttää joka päivä!! Oon monesti pyytänyt avaamaan ikkunan, mutta ei... Espanjalainen kämppis on pahin, ranskalainen osaa kyllä ottaa mutkin huomioon.

Ongelma on se, että nukun parvella, ja kaikki tupakansavu nousee suoraan ylös... Siis kun käryttäjä itse on tyytyväisenä alakerrassa, mä tukehdun ylhäällä!

Tätä menoa musta tulee just sellainen tupakanvastustajaämmä, joka ajaa raflojen tupakointikieltoa kaikin voimin ja käy sanomassa ravintolassa viereiseen pöytään, että "voisitteko sammuttaa syöpäkääryleenne" ... *justjoo**grr*

vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*igor*
huominen reaali hengittelee niskaan, eli ei oo enää aikaa valmistautuu niin paljon ku alunperin oli tarkotus, oon tehny kaikkee muuta.*tyhmäminä*
Nyt mul on kuume ja koht pitäis lähtee duuniin.
Ja huomenna kans,suoraan kirjotuksista.
Ja mä vihaan mun duunii ja kaikkii niit kitisevii ja ärsyttävii asiakkaita.
Mä ehkä vihaan kaikkee eniten just nyt

...ehkä huomenna mun angstiaste alenis ees vähän?*ankka*

[q]mayah, 20.9.2005 09:15:

Oonko mä muistanu jo kertoa, et [iso]miten vitusti mä inhoan tätä?[/iso]
[/q]

En mä kyl ainakaan muista sellasta kuulleeni tahi lukeneeni.

... jos hakee reality-seikkaulua, niin suosittelen turistimatkaa espooseen. mieluiten talvisaikaan klo ysin paikkeilla ostoskeskusten mentyä kiinni. ehdottomasti ilman autoa tms kulkupeliä.

lähin grilli/ruokapaikka voi olla jossain 2km:n sohjon takana. sen etsimisen lisäksi muutakin ohjelmaa voi keksiä. esim yrittää tappaa itsensä hyppimällä tasoristeyksestä alas.

[q]Coon, 7.9.2005 20:31:
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin.
[/q]

Ja tämä ärsyttää? On sullakin ongelmat

[q]pirpeli, 7.9.2005 14:50:
Otan osaa, saman kokeneena. Ajattele vaan, että sitten ei putket pauku ja on muutenkin kivampaa kun on paikat kunnossa (3,5 kuukautta siinä meni...) Koita jaksaa*hali*
[/q]

Paitsi että tää remppa ei edes koske meidän asuntoa Eli meikä ei hyödy tästä mitään

Muut... kyl tästä selvitään - pitää vaan ryhtyä päikkäröimään

*super**grr**dissaa**kivatsulle*

Okei, harvoin minua näkee paiskomassa tavaroita tai kiroilemassa putkeen niin kauan että pitää vetää välillä henkeä (selvin päin), mutta nyt tämän voisi nähdä/kuulla.

Siis voi *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* *sensuroitu* ja ne *sensuroitu* *sensuroitu* vois vetää *sensuroitu* *sensuroitu* päähänsä!

Kun täällä meidän talossa on putkiremppa, ja kun en alukskaan saanut nukuttua hyvin aamuyöstä ja sit ne alkaa jossain seitsemän aikaan poraamaan - JATKUVASTI - niin että ikkunat helisee ja huonekalut tärisee niin että ne kohta on vaeltanut huoneen toiselle puolelle Ja eihän tässä saa nukuttua, eikä edes KUULE OMIA AJATUKSIAAN!

Siis voi hyvää päivää ei vois huonommin päivä alkaa.

Ihmiset jotka eivät yhtään katso taakseen kun lähtevät ohittamaan, eivätkä osaa tulkita muiden antamia merkkejä kuten vilkku ja pitkien väläyttäminen Pari ihmistä meinasi aiheuttaa vaaratilanteen juuri näiden edellä mainittujen asioiden takia. Peilit ovat juuri sitä varten niissä autoissa, että niihin saa katsoa

O