Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]-Santtu-, 27.8.2007 22:45:
naapurit ulvoo ja huutaa...

..olkaa jo hiljaaaa!
[/q]

http://img232.imageshack.us/img232/4829/reliquaryoflulznw4.jpg

mun hiirisormeen sattuu*hmph*

yritin vaihtaa hiirikättä mutta sen 10 minuutin aikana, mitä vasemmalla kädellä yritin sitä hiirtä ohjailla, sain suljettua välitysohjelman ainakin neljä kertaa sekä melkein hukattua pari tilausta plus luotua pari hyvin erikoista asiakasprofiilia*nauru* ehkä tää perjantai ei vaan ole oikea päivä kokeilla jotain noinkin "vaikeaa"*joo**justjoo*

[q]yusu, 1.9.2007 00:45:Tosta tuliki mieleen, ku olin Tarun kanssa matkalla särkikseen ja käveltiin sellasta tietä, joka oli tarkoitettu jalankulkijoille ja pyöräilijöille. No käveltiin siinä oikeella rinnakkain ja vastaan tuli joku himosauvoja eukko, jonka äijä käveli 10m perässä (pientä riitaa kenties). No mä siinä räpläsin kännyä ja eukko sit päätti kävellä tahalteen mua päin. Jos olisin tajunnu ton tilanteen, niin olisin voinu olkapäällä antaa lisää vauhtia sille. No kunnon osuman se silti sai (ite en oo ihan pienimmästä päästä) ja hirveet huudot tuli. Jatkoin kävelemistä ja vinkkasin kädellä taakse. Kyllä vanhemmatkin ihmiset osaa käyttäytyä!
[/q]

HEh,tää oli kyl ihan sairas eukko! Se kävelytie oli n.2m leveä ja tosiaan käveltiin oikealla puolella sitä tietä, tai no, janne käveli aika keskellä, ku en mä viittiny siel ruusupensaissakaan kävellä. Sit se sauvakävelijämamma tulee sieltä kovaa vauhtia vasenta reunustaa meihin päin, osuu jannen olkapäähän ja huutaa vielä perästä, että: "TÄSSÄ ON OIKEENPUOLEINEN LIIKENNE!!!"
Ja sillähän ei tietenkään ollu tilaa kävellä sillä omalla puolellaan, vaan piti just sitä näkymätöntä keskiviivan reunustaa kävellä. *toktok* Jos ois ollu miespuoleinen, ni ois varmaan aikamoiseen solmuun jääny siihen tienviereen miettimään et mites tässä nyt näin pääs käymään.. **grr*

Hartiat ja niska aivan jumissa, että hyvä kun pääsee aamuisin ylös sängystä. Päivän mittaan helpottaa hiukan, mutta aamuisin yhtä tuskaa.
Yks aamu kuului vaan naksahdus, kun yritti nousta ja siitä asti ollut vihlontaa niskassa. Nyt tarvis niksauttajan apua kun ei tämä hellitä.

[q]lunake:

B) Ihmispaljoutta. Koko ajan saa joko pyydellä anteeksi kun talloo jonkun
varpaille tai tökkii jotain selkään tai sitten vituttaa kun muut
tekevät niitä itsellesi.
[/q]
Mitäs vikaa hyvis käytöstavois on

Muo ärsyttää ihmiset jotka jyrää yli ja talloo varpaille pyytämättä anteeks. Parempi aina koskettaa olkapäätä tai selkää, ainoo tapa saada kontakti siihen henkilöön heti jos ohi haluu päästä rynnimättä.

Kun hukkaa puhelimen, tai se ei oo 100% varmaa viel et se on kokonaan poissa, saattaa olla et se on tippunu kaverin autoon, se selvii huomen illal vast, 170 numeroo poks!

Jos taas oltas kipeenä, koko porukka, enemmän ja vähemmän. Kivaa.

[q]Freja, 29.4.2006 10:51:
Mua ärsyttää nyt kaikki. Myös se, että mun mielestä MSN ja Messenger on kaks eri asiaa. MSN = Microsoft Networks ja Messenger on messenger. Si ku joku sanoo et "tuu MSN" tai jotai muuta vastaavaa, ni tekis mieli aina korjaa et PERKELE se mikää mese oo!
[/q]

Msn on ihan hyvä lyhenne messengerist, vaikka alkuperänen Msn lyhenne tulee muista lauseista kuin Messenger.. Msn lyhennettä käytän ite kans..

Eniten muo ärsyttää se et porukka sanoo mese!

xD siis tuux mezee..

'ai onks sul mersu?'

edit: teksti

[q]Super-Kerttu, 7.12.2006 14:40:
Ampukaa joku mut..

*toktok*
[/q]

http://img78.imageshack.us/img78/1740/lovegunpj9.jpg

[q]Jone, 2.3.2007 11:11:
Tää olis lähinnä "Päivän 'pistää vihaksi'"-matskua:

http://www.bluemarlin3.com/info/info-dolphinkillers.php

[/q]

Toivottavasti Eros pitää huolen siitä et tää julmuus loppuu!

http://img212.imageshack.us/img212/9962/asteroidime2.jpg

13 x 33 KM

kek

mut tytöt jotka käyttää skenelutkabuutsei
sopii kyl joillekki naisille

mut yhellekkää tytölle
http://media.urbandictionary.com/image/icon/fuckmeboots-58202.jpg

[q]Tiia,
No eeei, pitää vaan säästellä kakkaa siihen asti että pääsee kotiin ;(
[/q]

eeww, ei naiset käy kakal x(

[q]Cera:
mikä vitun MOON?
[/q]
We like the MOON

Vittu että vituttaa! Haluisin niiin paljon muuttaa vittuun täältä

[q]milla: tänään: suomi.
[/q]

Tänään ja aina!

[q]iKamanchi, 6.4.2005 21:13:
Tulee huonot arvosanat yo kokeista -> ei tule hyvää opiskelupaikkaa -> ei tule kunnollista työpaikkaa -> ei tule rahaa -> elämä on pilalla.
[/q]

Hassu teoria :D
pitäiski viel paikkansa

[q]Specimen, 17.4.2005 10:58:
Meikää ärsyttää bileissä ne mömmönaamat, ketkä tulee, silmät takaraivoon sojottaen, tökkimään meikäläistä selkään ja kyselemään nipsuja ja napsuja.
[/q]

lhohl, aika synkkää! täst muistuki mielee yhet supercoolit.. 4 jannuu tulee istuu vieree, ne oli vissii tainnu tulla jostai rovaniemelt asti hakee pilluu mut tuli väärään paikkaan väärään aikaa :D

sit ne rupee kuumottelee ja kyselee mil lääkkeil porukka riehuu tääl, parin bissehuikan jälkee ne alko jo tiedustelee mist niitä sais

Keskiviikost asti ollu ilman musaa, siis voi v*ttu et hajottaa ja samal tää tekee kyl ihan hyvää..viel 2.5 päivää edes

[q]innae, 2.5.2005 04:16:
13h duunipäivän ihanat jalka-aromit, kun riisut duunikengät pois.
[/q]

make that 21h ;)

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O