Mikä ärsyttää?
se ärsyttää, että olen nyt istunut 3 tuntia tietokoneen ääressä fysiikan kirja sylissä, tarkoituksena luke huomiseen kokeeseen.. blaaab.. ei oikein onnistu.. *kiukuttaa*
[q]Timce, 20.5.2007 12:45:
I feel u man. :(
[/q]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kyynel
:)
yllätys, yllätys, rakas päällikkömme oli laittanut mulle päivystysvuoron 29.6. vaikka pyysin ihan mitä muuta tahansa vuoroa kyseiselle päivälle kuin tuota*justjoo*
tekisi mieli käydä sanomassa jo tässä vaiheessa että turhaan kuluttaa energiaansa pään aukomiseen mun kohdalla, olen kyllä irtisanoutumassa..
..mutta jätetään se lause kuitenkin sinne elokuuhun, enää neljä viikkoa ja 4 työpäivää jäljellä lomaan*aplodit*
se että on maanantai*igor*
eikä asiaa helpota se että koko päivä on tiedossa paska keissejä ja ärsyttäviä palavereita, jonne olisi ihan sama olla menemättä koska vastapuoli ei ymmärrä mistään mitään vaikka asian vääntäisi rautalangasta useampaan kertaan.
blah. haluan lomalle.
kyttäävät naapurit
junis ihmiset jotka tukkii kulkuväylän matkalaukuil nii ettei vaan pääsis just jäämään sil asemal pois mis pitäs
[q]Steven Hoaks, 20.6.2007 09:52:
Ajattele jos ohi hurahtaa polkupyörällä Mulla nimittäin on kerran tapahtunut niin, että vetelin suht lujaa täysin tyhjällä kapealla tiellä kun pamahti parkissa olevan auton ovi auki. No tyylikäs voltti siitä meinas tulla mutta sain jotenkin jarruja puristettua ja väistettyä tilanteen. Mun painolla ja vauhdilla törmäyksessä olis varmaan irronnu koko ovi.
[/q]
Ääh, mullekin meinas käydä pahasti! Ajelin iloisesti bulevardin pyörätiellä, kun joku sekopää avaa autonoven eteen *toktok* Mullakin onneks tanko vaan hipas. Mut järkytys oli silti suuri, kun olis voinu tapahtua pahemmin!
[q]Bellezaaa, 21.6.2007 10:29:
Ärsyttää ja SUUTTUTAA ja kaikkee mahollista TAKSIKUSKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kävipäs nimittäin niin että taksi ajo punasia päin, tapsuttelin suojatien yli vihreillä valoilla ja hups....taksi ajo mun yli ja lensin oikee kunnon kaarella suoraa asfalttiin...
Onneks oli paljon auttajia, muutama lääkäri sattu just kulkee ohi ja pitivät huolta siihen asti ku ambulanssi ehti paikalle...
Todella onnellinen ettei sattunu päähän eikä muutenki hyvällä tuurilla säilyin melko ehjänä tai ei ainakaa mitää hengenhätää...*hymy*
Ei toivosi kenellekää samanlaista, kannattaa olla VAROVAINEN tuol liikentees...*vink*
[/q]
*pökr* Kävikö pahastikin? Joo, toi on aika karuu ett ihmiset, varsinkin ammattikuskit, ajelee päin punaisia.. Mä kävelen kyl aika surutta valottomillakin suojateillä eteen vaan, että ne urpot oppis väistää jalankulkijoita. Helsinki on niiiiiin täynnä kuljettajia, jotka ei osaa ajaa autoa. Murr. Toivottavasti mitään ei murtunu.
voi v*ttu. vika työviikko edessä ennen lomaa ja mä oon kipeä*igor*
samoin kuin viime jouluna juuri ennen joululomaa. ja lähes kaikkina muina loma-aikoina.
pieni toivo elää nyt kuitenkin että sairastan tän flunssan pois jo tällä viikolla enkä vasta sitten lomallani..
niin varmaan*dissaa*
proforma, tullitariffit ja suomen tulli*igor* vittu mitä paskaa taas.*grr*
Siivosin tänään joku 6h putkeen ja tuli puhdasta ja oli ihanaa ja löysin vahan simkorttini ja kaikkea kivaa, ja sitten. Äiti tuli kotiin. Kyllä sain kehuja että hyvin siivottu ja yms, mutta heti kun kerroin että löysin vanhan simkorttini niin tulee valitusta että miksi sulla on toinenkin simkortti ja että miksi et vaihda liittymää ja toi on kaikista kallein liittymä ja valivalivalivali... Äiti kerto kaaaaikki ne asia mitä oli ite kertonut n.3kk sitten kun olisin halunnut uuden liittymän.. AIVAN KAIKKI!
mä kyllä muutan kohta helkuttiin täältä..
[q]Avernian, 21.7.2007 11:01:
---
-Fuzzy-, 21.7.2007 00:41:
panettaa*igor*
---
Onko toi joku ongelma olevinaan?
[/q]
No siin vaihees se muodostuu ongelmaks ku ei oo ketään saatavilla*nauru*
Mun kone sekoilee, vaikka on ihan uus. Mä en jaksa mitään säätöjä, haluan vaan että se toimii. Ärsyttää!
$airaalat ainaki nyt
[q]Xthan Can't live with, can't live without.
[/q]
Word!
[q]Jago, 31.7.2007 23:10:
Mua ärsyttää se että aina kun mulla on ollut akvaarioita mulle on valitettu akvaarion sisutuksen rumuudesta ja siitä että se näyttää siltä kun sitä ei olisi putsattu.
Edelliseen akvaarioon yritin saada about tälläistä ilmettä(rio ucayali-biotooppi):
[/q]
Hah, mul meni hetki et näin ton kalan tuola En ole törmänny tollasiin sisustus tyyleihin. Tuola ei varmaan ihan kaikki kalat viihdy? Mulla tällä hetkellä monnisia, tulipuikko, 2 lippulehteä, käärmekala ja muita pikkusia. Tarkoitus hankkia jälleen kiekkoja..
Hikka stna
-Ihmisten ääliö asenne ja että pitää toista tyhmänä
-Kun tärkeä asiat perutaan viime hetkellä tyyliin: ihan sama tai ei mua kiinnosta
[q]Bellezaaa, 5.9.2007 08:25:
kauhee flunssa huh*nuha**sars*...mistähän tää tuli...
kauheen kauhee olo...
[/q]
kuten myös*nuha*
aamulla oli vielä ihan ok olo mutta työpäivän mittaan olo on sen kuin pahentunut ja kuumettakin näyttäisi olevan. eikä pääse edes kotiin ennen puolta kahdeksaa*uuh*
Päässä soiva Wham - Last Christmas