Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]lostgone, 18.2.2007 09:54:
Eikö tuohon sisälly riski, että ohjaat niitä vain siihen suuntaan, joka tekee sinut onnelliseksi ja ohjattavien omat onnellisuuden määritteet hämärtyvät/katoavat?*ding*
[/q]

Ei.

[q]Veivi, 18.2.2007 16:40:
---
emppu, 18.2.2007 16:36:
Veli ei oo ämäsän*igor* ja mul ois kerranki asiaa!*grr*

---

sun pitää joko odottaa että saan koneen kuntoon / uuden koneen tai sit käyttää jotain jonka nimi oli muistaakseni puhelin tms
[/q]

hmph...no ei mul nyt niiiiiiiin tärkeet asiaa ois kuitenkaa ollu*enkeli*

Kuume mikä vaihtelee reippaasti + flunssa ylipäätään..

[q]KooKie, 23.2.2007 11:19:
---
Fuzzy, 22.2.2007 21:14:

http://www.southparkzone.com/

---

Oot mun tän päivän ja ja ja *pihkassa*.
[/q]
Anytime mate!

thboiqybnåt098yqmåv0f vitun mainokset.
Miks noista pitää tehhä sellasia että kone/selain muuttuu reagoimattomaks. Ainii, on ainakin aikaa kytätä noita vilkkuvia ja huutavia ällötyksiä.

ihmiset, jotka tulevat selkeästi vielä kipeänä töihin ja tartuttavat tautinsa kaikille muille. ei näytä lamppu välähtävän asian suhteen edes päällikkötasolla*igor*

no, ehkä meidän päällikkö sitten hoitaa kaikkien viiden henkilön työtehtävät ensi viikolla kun koko muu tiimi ollaan vatsataudissa*dissaa*

[q]KooKie, 20.3.2007 15:49:
---
pupuTupuna, 20.3.2007 15:45:
NO joo, siis pitäähän nyt jonkin verran osatakin niistä vastausvaihtoehdoista päätellä, mutta siinävaiheessa, jos ei kielten opettajatkaan ole varmoja vastauksista,niin sitten mennään jo vähän överiksi. [--]

---

Jep, ihan turhaa kikkailua tollanen. Kuten edellä sanoin, olisi niitä parempiakin tapoja erotella jou-kokeissa jyvät akanoista. x/
[/q]

Ne ovat niin jäljessä kehityksestä, etteivät tajua uusien sukupolvien moniulotteisia ajatusfäärei, feckign whores...

[q]Fuzzy, 20.3.2007 17:22:
Mua ärsyttää suunnattomasti dokumentit, jotka on näytelty! Hyvänä esimerkkinä on ainakin yks avaruus dokkari, jossa laskeudutaan planeetoille, joissa laskeutuminen ei ole edes mahdollista, ainakaan vielä. Se on ku joku ö-luokan tieteis elokuva!
[/q]

öööh, täh? oliks tolle nimeä?

[q]nomic, 12.3.2008 17:14:
..yhdys sanoja...
[/q]
Ei näin...

Tullu pari kertaa eteen bileissä enkä edelleenkään ymmärrä asiayhteyttä.
Ihan nätti tyttö tulee luokse ja avaa keskustelun lauseella:
"Hei, sä oot meidän koulussa"

Ikinä en oo ketään niistä koulussä nähny saatikka sitten kiinnittänyt huomiota tyyppeihin...
Vähän aina vaivaantunu olo tulee kun koulukaverit tunnistaa kun itse en kuitenkaan katsele ihmisiä niin että he jäisivät mieleen millään tasolla....*igor*

Hävettää myöntää sain tänää mun kultsit takasin (kaks kissaa *plur*) ja koko päivänä toi toinen kiehnääjä ei oo ollu jaloissa pyörimässä, mut ootas vaan kun mamma nykäs bilevaatteet päälle niin eiköhän se nyt pyöri koko ajan kimpussa ja mä oon yltä päältä naamaa myöten karvoissa

ihmisten äkkipikaisuus ja se et ei löydy harkintakykyä. vittu sanon minä.

[q]pipa, 6.4.2007 12:46:
---
sune, 6.4.2007 09:38:
---
pipa, 5.4.2007 22:58:

---

Pipsa hei puhutsä itestäs ?

---
tai susta.
[/q]

Ah, onko täällä muitakin äkkipikaisia ja temperamentisia kuin mä?

[q]sune, 6.4.2007 13:30:
---
pipa, 6.4.2007 12:46:
---
sune, 6.4.2007 09:38:
---
pipa, 5.4.2007 22:58:

---

Pipsa hei puhutsä itestäs ?

---
tai susta.

---

toi oli lähinnä huumorimielellä heitetty et sori jos otit ittees
[/q]kuin myös, otitko sä ittees?

[q]_kolibri_, 18.4.2007 12:00:
suomen tylsyys ja
kaikki v***n tyhmät ihmiset ja ne jotka luulevat olevansa niin hyviä eikä tee muuta ku puhuu P*****A muista V****U KUOLKAA!!
[/q]

Älä nyt. Mä taas aloin tänään viimeks fiilistelee sitä miten paljon diggaan helsingistä. Kesä tulee :). Kotikaupunki on paras mesta, paitsi jos se on Turku.

95% Valtakunnallisista radiosteisseistä ja niiden suoltamasta ihmismieltä RAISKAAVASTA ULOSTEESTA, jota ei voi viina huuruissakaan viedä edes eläinten ulottuville saati nyt itseään kunnioittavan veronmaksajan korva karvojen kaadettaviksi!!!!!!!! SAATANAN HEAVY-ROCK-ALTERNATIVE-LISTA SAASTA, J-U-M-A-L-A-U-T-A, KALTAISILTA POLVET PASKAKS JA IKENET SISÄÄN!!!!!!! Jo vuosia vituttanut ks. köyhien ja kipeiden ylivalta cd tehtaitten valmistuslinjaa raiskatessa!!!! ---Rock'n'Roll is DEAD, MACHINES TAKE OVER FROM HERE TO EVERYWHERE!

Just tällä hetkellä about ihan vaan joka ikinen asia. Nekin mitkä on hyvin. Aikamoinen kombo eikö?

noi hemmetin teinit, jotka laittaa äitinsä soittamaan/lähettämään sähköpostia puolestansa saadakseen meiltä töitä. tekee kaikkea muuta kuin hyvän vaikutuksen.*igor*

ja ne v*tun teinien äidit, jotka ei ymmärrä että jos soittoaika lisätiedusteluja varten on klo 13-15 NIIN SE MYÖS TARKOITTAA SITÄ! ELI V*TTU ÄLÄ ITKE JA VALITA MULLE JOS OLET SOITTANUT EILEN ILLALLA KUUDELTA ENKÄ OLE VASTANNUT!

haluan kotiin.

ärsyttää suunnattomasti ku jo toinen kamera meni rikki!!!! eikä takuu ilm korvaa mulle uutta..*eiei* eikä mul oo varaa ostaa uutta..enkä viitteis ottaa lainaa sitä varten, enkä mä voi elää ilman kameraa...*uuh* että ku ottaa pannuun..oon niin vihane itelleni!!!! piti mennä sit taas sössimää!! *toktok**senkin**grr*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O