Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tupla^puhuu varmaan musta. hehe. Muaki rupes ärsyttää. Ei vaan tajua. hehe. Pidä todellisuutes
ja itke kun kukaan ei rakasta.(lapsellisuus kunniaan) Masentunu buhuu, ei ole ainoa ja sen ymmärtäminen auttais varmasti edes hieman...

[q]mikke, 15.5.2008 01:02:
vitun Radio Rock, hajoaa pää kun niitä VITUN SAMOJA BIISEJÄ JOKA PERKELEEN PÄIVÄ joutuu kuuntelemaan sen kaheksan tuntia duunissa *igor**toktok*
[/q]Vähän mäki hajoilin. Pahin on se biisi jos vedetään tosi rok asenteella ihan klisheisesti - Hei ei soi enää päässä! MORO! :D:D:D:D

ihmiset jotka puhuu sulle ku yrität kattoo telkkarii*grr*

[q]josbe, 28.7.2008 14:42:
Se, etten oo jaksanu tehdä tänään mitään - edes syödä. Se, että on kolme päivää aikaa saada hommat kondikseen, pakattua, putsattua asunto ja sitten raahauduttava noin. 20 liikakilon kanssa lentokentälle odottamaan tuomiota. Ei vaan jaksais. Olisinpa jo Suomessa.
[/q]

Mulla oli vähä yli kymmenen kg ylipainoo ku iten muutin Brysselistä, ei ollut mitään ongelmia! Varsinkaan käsimatkatavaroita ei punnita lainkaan eli sinne vaan kaikki painava kama.

Huono vitun päivä. Yks ainoo ihminen löytyy kuka ei oo mua vituttanu tänään.

Mua ärsyttää suunnattomasti dokumentit, jotka on näytelty! Hyvänä esimerkkinä on ainakin yks avaruus dokkari, jossa laskeudutaan planeetoille, joissa laskeutuminen ei ole edes mahdollista, ainakaan vielä. Se on ku joku ö-luokan tieteis elokuva!
Ja sit toinen on se esihistoriallinen puisto! äääääääääää.......!!!!*toktok*

Ärsyttää se kun southparkzone.com on ollu down jo pitkään (nyt puhutaan kuukausista!), vaikka sielä sanotaan, että sivujen fiksailuun menee "a couple of days.."*senkin*

Nyt se sit alko. Joulumainonta nimittäin.

"Sinooperissa on jo joulu".

argh.

Oharit! Voi helvetti oikeesti! Jos jotain on sovittu niin se on sit kans sovittu!
Ja syyks ei riitä että "mul on muuta menoa"! voi v*ttu pkrl stna
Joo ei mitää en mä ookkaan täs ku kaks päivää siivonnu ja valmistautunu tätä pvää varten.
Muistuu taas kummasti mieleen miks en oo keneenkään mieheen sitoutunu. Nyt riittä, kiitos. Ei jaksa enää.
Miehillä ei oo oikeesti mitään käsitystä siitä, mitä niiden eteen oikeesti tehdään. Ei minkään näköstä arvostusta. HV*dissaa*

Nii ja sit toinen on tunkemassa 5 aikaan aamulla hirvees humalassa mun kotiin, ku tuli vähä ikävä ku ei oo parii vuoteen nähny ku kundi on istunu linnassa!! Byhyy oikeesti. EVVVK

edit: yks V lisää

[q]Miinapiina, 16.7.2007 16:32:
---
sapeli, 16.7.2007 16:01:

No mut eiks toi ollu siinä mielessä ihan hyvä että se järjesti sen päivän vapaaks? Miten yleensä noi tommoset hoidetaan jos toisella sattuis olemaan töitä?

---

sulho tietää näistä polttareista ja ois pitänyt morsion kotona.
[/q]
Juu ainakin yhen kaverin kanssa oli toimittu niin, että morsiammen ystävät oli sopinu sen pomon kanssa, että se pistäis _mukamas_ työvuoron morsmaikulle siks päiväks ku on polttarit.
Pomo oli ollu kyllä ihan messissä ja polttarit oli täys ylläri:)

[q]aapee, 15.10.2006 06:26:
Oma luonne.. ..tiettyinä hetkinä tietyissä asioissa olen aivan liian kiltti, ja sen takia en saa mitä haluaisin vaikka se tarjottimella eteen kannettaisiin.
[/q]
onko vielä kilttejä miehiä olemassa?*täh*
heitin toivon rippeetki jo vuos sitte*hih*
enpä oo ketään sen jälkeen edes kaipaillu ja hyvin menee*hihu*

[q]aapee, 15.10.2006 07:15:
---
Fuzzy, 15.10.2006 07:11:
onko vielä kilttejä miehiä olemassa?*täh*

---

On meitä..
[/q]
mukava kuulla*hymy* pidä toi

ihmiset, joilla ei oo minkään näköstä merkitystä mun elämässä, soittelee mulle puheluita, että ne voi puhuu mulle paskaa asioista! Ja vaan sen takia, että ne yrittää rikkoa mun ja frendin välit.

ärsyttää KIEROT VITUN IHMISET*dissaa*

Voi helvetti oikeesti!! South Parkin tuotantokaudet 8-10!!! Ehkä hyväs lykys 2 jaksoo niistä on katottavia!! Ihme "läppää" nykyää. Ideat tainnu vähä loppuu. Ne ei oo enää hauskoja vaan ällöttäviä ja helvetin huonoja. Sit johonki väliin on yritetty välil tunkee niit vanhoi hyvii juttuja.
There's no life after South Park...

[q]ALIEN, 20.3.2007 17:26:

öööh, täh? oliks tolle nimeä?
[/q]
Space Odyssey - Voyage To The Planets
http://video.google.com/videoplay?docid=2548033681610895475&q=documentary%2Bspace%2Bbbc
Tossa eka osa siitä! :S

[q]2la, 18.1.2007 18:31:
Ärsyttää kun ihmisillä on samanlaisia avatareja. Onhan se kiva että (mm.) klubitus tarjoaa valmiin valikoiman, mutta avatarin luonnollisesti yhdistää johonkin ihmiseen, ja välillä olen vähän hämilläni että kenen kanssa olenkaan jutellut ja mitä. Vielä ärsyttävämpää on se, kun jollakulla on erilainen avatar ja siihen on kuvitellut voivansa "luottaa", mutta sitten toinen ottaa saman kuvan käyttöönsä. ÄRR. Eihän tuo munkaan mukinkuvani mikään maailman omaperäisin ole, mutta ainakin ainoa täällä.
[/q]
Ehkä kaikki(minä) ei osaa pistää omia avattaria...

Siis mitä V*TTUA??!!
Systeri on asunu poissa jo 5 vuotta, eli MÄ oon hoitanu koirat sen jälkeen itse!
No nyt kun toinen niistä oli leikkauksessa, nii systeri soittaa ja rupee neuvoo, miten ne pitäis hoitaa?!?!?! JOO!! OKEI!
On se ennenki leikattu ja hyvin mä sen hoidin! Ja sit viäl mussuttaa päivän selvistä asioista, ihan kun olisin joku vajari! "vahdi ettei revi tikkei auki!" Ihanks tosi hei??!!
Ja sit kehtaa viäl pistää luurii korvaa ku sanon, että tuu ite vahtii ku näköjään tiedät paremmin miten sitä pitää hoivaa! Ja nainen käy täällä kattomassa sen rakkaita koiria, joista se on niin saatanan huolissaan ku mä en osaa niitä hoitaa, hyväs lykys kerran kk!

[q]KooKie, 22.2.2007 21:04:
---
Fuzzy, 22.2.2007 08:11:
South Parkin tuotantokaudet 8-10!!!

---

Mun mielestä 10. tuotantokausi on ihan helvetin huippu. [size=1](Siis nimenomaan helvetin huippu)[/size] :DDD

Mua ärsyttää, että serveri, miltä noita jaksoja ziigailin, on suljettu. :<
[/q]
http://www.southparkzone.com/

Mikä helvetillinen ashdistus ja tietämättömyyden tunne! *pökr*
Netti rupes toimimaan tänään vasta 7 aikaan illalla! TERRIBLE!!!

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O