Mikä ärsyttää?
ihmiset ketä ei vastaa kun niiltä kysytään
tuo kärjistäminen et kannattas työn perässä muuttaa mut ei kannata tehä mitään mitä jälkeenpäin katuis ja ajautuis vaan umpikujaan niin minulle kävi lopuks..se on jokaisella oma valinta ja sillä tiellä ollaan
pesutuvas oleva pesukone, iha helvetin paska, taisteltii 20min et saatais luukku auki prkl
[q]Pygmi, 18.5.2005 15:48:
---
I-NA, 18.5.2005 15:01:
50 cent; Candy shop... vittu mitkä sanotukset. I´m the lööv doctah... I´ll take u 2 the candy shop, I´ll let you lick the lollypop... Sit toi ärsyttävä taustamusa. yyyaaack!*sars*
---
TÄYSIN samaa mieltä. Ärsyttää niin että itseäkin ärsyttää kun jaksaa mokomasta paskasta edes ärsyyntyä
[/q]
muoki ärsyttää toi ja viel enemmän ärsyttää ne jotka fiilaa tota paskaa
Paras kaveri löysi itselleen naisen..
..Jo tossa heinäkuulla.
Mutta siitä lähtien se on nihkeillyt aivan järjettömän paljon :(
[q]sativa, 26.12.2009 20:17:
---
Sunshine^82, 25.12.2009 23:06:
ihmiset ketä ei vastaa kun niiltä kysytään
---
Toi on kyllä yks v-mäisimmistä asioista, mitä joku voi tehdä vaikka kysymys ei olisi millään lailla loukkaava, vihjaileva tai muutenkaan asenteellinen. Eikö vai sanoa jotain, vaikka "en halua kommentoida"? Ignooraus on todella alentavaa.
[/q]
joo hiljaisuus on se pahin ja sitten koitetaan vaihtaa puheenaihetta. tai sitten vastataan kysymykseen kysymyksellä tai muuten vaan kommentoi kysymystä niin ettei se suoranaisesti vastaa siihen mitä kysytään. argh! :D
hammaslääkäri laittoi vähän reilummalla kädellä puudutusainetta ja nyt melkein koko kielikin on leuan lisäksi tunnoton*igor* tärkeintä kai on kuitenkin ettei hampaan korjaus tuntunut missään mutta ärsyttää kun ei pysty puhumaan kunnolla*grr*
hyvä syy ottaa siis hiukan rauhallisemmin töissä (=surffailla netissä)*joo*
tämän päivän olisi voinut jättää väliin*igor*
myöhästyin vielä apteekistakin sen kymmenen minuuttia kun olin farmaseuttien lakon unohtanut ja kuvittelin 24h apteekkien olevan auki kahdeksan jälkeenkin. kipulääkkeet selkään jäi saamatta, täytyykin varmaan nukkua ensi yö seisaallaan koska silloin ei satu ehkä niin paljon kuin makuuasennossa*dissaa*
on taas pitkästä aikaa niin kiva tehdä "yhteistyötä" Kelan kanssa*dissaa*
niillä meni mun YHDEN paperin käsittelyyn kaksi kuukautta mutta nyt mun kuitenkin pitäisi kehitellä niille lisäselvityksiä alle viikossa. ja pikaisen soittelukierroksen jälkeen näyttäisi siltä että yhdenkin lisäselvityspaperin saamiseen lääkäristä menee kaksi viikkoa.*hmph*
noh, saa nähdä minkä paperin ne ensi kerralla keksii puuttuvan*justjoo*
Työskentely ammattitaidottomien ryhmäläisten kanssa. Perustietokonetaidot täysin kadoksissa. Ei se mitään, ymmärrän että "mummojen" on vaikea niitä hallita, mutta kun ei ne edes kysy neuvoa. Ja vikahan on AINA siinä koneessa/käyttiksessä, mutta ei koskaan itsensä osaamattomuudessa
Tilanne tulee olemaan, (ellei se jo ole) että minä osaan ja saan sitten tehdä kaiken. Ja kaiken lisäksi eräs näistä tädeistä on antanut itsestään "todella osaajankuvan", vaikka nyt minulle on paljastunut että paskat se mitään ymmärtää. Ja tietenkin se nostaa enemmän liksaakin kun minä. Pomo ajatteli meille erästä pitkäaikaista uutta tehtävää tän osaaja tädin kanssa ja saamme siitä hyvästä kannustuslisää palkkaan. Mutta minusta tämä täti ei kyllä ansaitse mitään tolla ammattitaidolla. AAAAARG!
vitun perkeleen saatanan typerät ämmät ku pistää nokkansa muitten asioihin!!!! *grr**dissaa**senkin**toktok**kissatappelu**släp* ARGH!!!!
voi..*piiiip* tän vitun duunipaikan ja varsinkin tuon yläkerran vitun idioottien kanssa.*dissaa*
tällä viikolla en tee kyllä yhtään ylimääräistä sekuntia kuin on pakko tän vitun lafkan eteen. hoitakoot likapyykkinsä ihan itse.
[q]satumetsä, 26.2.2008 16:36:
Eikun jee mitä EI myrkkyä. Olen testannu aiemmin masennuslääkkeistä mm. Zoloftin, Seroxatin, Cipralexin, Ixelin, Aurorixin, Efexorin... ja tää mirtatsapiini on eka lääke, joka ei aiheuta sairaalloisia sivuoireita. Pyysin tätä psykiatrilta, sanoi, ettei se oikein määrää kenellekään, koska tämä väsyttää ja lihottaa mutta määräsi sitten, kun halusin ja ei; mua ei väsytä, eikä turvota, enkä ole lihonut =)
No en mä niitä eurolla osta, saan kaikki lääkkeeni täysin ilmaiseksi ;) Ja tänään jatkan koekaniinina olemista ja otan 45mg:n sijasta 60mg.
Tää lääketestailu on vähän ku työtä, vähintäänkin mukava harrastus. Olen testannu monia kymmeniä psyykenlääkkeitä ja luulen, että kohta lopetan tän duunin =D Ei jaksa.
[/q]
Efexorhan on ahdistuslääke(?) Onhan se aika yksilöllistä. Itse nukuin 14 t päivän aikana. Mistäs muuten sit tiedät että et enää ole masentunut? Ootko keskustellu lääkärin kanssa annokse nostamisesta? Nois lääkkeis ku on (varmaan jo tiedätkin) aika vakavia yhteisvaikutuksia muiden aineiden kanssa. Jos esimerkix nyt satutki käyttää silloin tällöin vaikka ekstaasia(?) voi isot annokset pahimmillaan tappaa...*jeesus* Ja noilla annoksilla ainaki luulis kiinnostavan;)
Tolla listalla voisit jo mennä Orionille duunii ni sulle jo maksettais niistä lääkkeistä.*nauru* Ootko kokeillu olla ilman sitten vähään aikaan?Nykyään ku meet valittaa flunssaa, niin lääkärin hypoteesi on paranoidiset poskiontelot. Mun mielestä jengii lääkitään liikaa mömmöillä. En tiedä sun
tilanteesta kyllä mitään... Eikä se mulle kyllä kuulukkaan...
Väsymys, kun ei aika riitä akun lataamiseen
Onneks kohta pääsee viikoksi lomalle.
sampo*igor*
yritin ostaa junalippua verkkokaupasta ja ylläri, ylläri, sivusto ei toimi! Yrittäessäni maksaa junalippua löydän itseni danske bankin tanskankielisiltä sivuilta, jossa neuvotaan ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. tanskalaiseen sellaiseen*justjoo*
pakko varmaan pidentää lomaa pari päivää kun en mä täältä pohjoisesta poiskaan näytä pääsevän*nauru*
Rakkaan Sammon työntekijä ei anna rahaa kun hekilöllisyystodistuksesta puuttuu siru! Loppu Sammon kanssa pelleily ja avaan OP:hen tilin.
Kiva kun ei saa käteistä kun ei oo henkareita ja ei saa henkareita kun ei oo käteistä.
[q]-Fuzzy-, 12.5.2008 13:26:
Pesin mun vitun iPodin pesukoneessa!!!Voi saatana prkl!! aarrrrrrrrggggggghhhhhh*toktok**släp**dissaa**grr*
[/q]*nauru*Paljol myyt??
[q]REivaaja, 12.5.2008 13:28:
---
*nauru*Paljol myyt??
[/q]
voiks se enää toimii jos se vaik kuivuis...? jos ei nii saat, ole hyvä*hih*
[q]-Fuzzy-, 12.5.2008 13:32:
---
REivaaja, 12.5.2008 13:28:
---
*nauru*Paljol myyt??
---
voiks se enää toimii jos se vaik kuivuis...? jos ei nii saat, ole hyvä*hih*
[/q]Ultraäänipesurilla saa hapettumat fixattua. Hyvällä tuurilla voi vielä toimia. Se kannattaa avata, föönata ja koota ja kattoa toimiiko. Varmaan jo liian myöhäistä..*vink*
Päässä soiva Wham - Last Christmas