Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Jälleen kerran ihmiset, jotka kuvittelee olevansa parempia kuin muut ja pilaa muiden ilon pelkällä vittumaisella katseellaan/sanoillaan. Menkää itteenne, siat.

[q]Amokk, 10.3.2006 20:36:
Ei mikään! Mulla on punkkua! PLUR! xD
[/q]

Ärsytttääpä muuten nyt, että töistä lähtiessä laiskotti enkä jaksanut hakea alkosta punkkua. Nyt ois voinut siemaista lasillisen :/

Skeneilijät

[q]mayah, 10.3.2006 16:31:
---
John, 10.3.2006 16:27:
Skeneilijät

---

ITE OOT TYHMÄ.
[/q]
Noh noh, herneet nenästä... :D tarkoitan nyt sellaisia jotka yrittävät asettaa itsensä muiden yläpuolelle kun ovat kerran ollut jossakin samalla bäkkärillä tyypin kanssa joka on kerran nähnyt proteuksen. Eli wannabet. :)

Ota siitä patterit pois ;)

Kun ihmiset ei vastaa viesteihin/kysymyksiin.............

[q]AlexS, 9.3.2006 18:26:
Kun ihmiset ei vastaa viesteihin/kysymyksiin.............
[/q]

Roger that!

[q]Hyzenthlay, 8.3.2006 16:48:
---
mikey, 7.3.2006 12:15:
Pilkun viilaajat...*grr*

---

YHDYSSANA!!!

[/q]

ÄRH!!!

se kun ei saa riittävästi huomioooooooo!!!! =)

-uhuuuuuoooooommiiiiiooooooo

Muuttolaatikoiden loputon määrä *eiei**igor*
Tuntuu että koko kämppä koostuu pelkistä muuttolaatikko-kasoista. Tekis mieli vaan pakoilla kotia ja toivoa että jotenkin ne tavarat itsekseen kulkeutuisivat kaappeihin.

[q]$, 18.6.2007 23:29:
Yllättäen sitä löytyikin taas purkkitavarana.
[/q]

Me nostettii älämölö duunikamun kanssa Ogelin Alepassa, kun huomattiin pussitavaran loppuneen. Kukaan ei osannut sanoa, että tuleeko vastaavaa. Hetken ärsytti, mutta onneks tuli sama tavara purkissa. Ja ehkä hieman stydimpänä...koska purkissa on 2 chilipalkoa ja pussissa oli 1.

[q]wanna, 7.3.2006 12:03:
lukeminen EI SUJU. mul on varmaan joku ihme keskittymishäiriö
[/q]

Sama. Jo pelkästään kirjan käteen ottaminen vaatii ihan uskomattomia ponnisteluja ja kun sen saa auki, iskee kammottava lamaannus. Kun lukee muutaman rivin, alkaa väkisinkin pohtia, kuinka turhaa koko lukeminen tässä vaiheessa on ja tietenkin huomaa ettei ole sisäistänyt lukemastaan yhtikäs mitään. Ei sen luulisi olevan niin vaikeaa. Mä olen noidankehässä.

[q]-Santtu-, 7.3.2006 11:17:
Nukuin eilen Täydellisten Naisten ohi, prkl!
[/q]

Mäki näin vaan vikat 15 minsaa ku oli töitä niin myöhään No, uusintakierrosta odotellessa

Se, että heräsin just SOHVALTA
Ja niska on nyt ihan jumissa...*uuh*

[q]Umbala, 7.3.2006 00:09:
Se, että kun tekee koko viikonlopun duunia ihan vitusti, siis ainakin sadan ja yhden miehen edestä ja sitten kun työkeikka loppuu ja palaa kotiin saa haukut keikkan loputukseen liittyen asiasta jolle ei periaatteessa mahtanut yhtään mitään. *grr**igor*
[/q]

No mutta eikö tuollainen vitutus mene aika nopeasti sitten ohikin, kun tietää ettei se ollut oma vika ja tietää myös että teki aika pirun paljon töitä? Kiitos on aina mukavaa, mutta imo tärkeintä on tietää itse tehneensä hyvää työtä - tai ainakin parhaansa.

[q]zenny, 7.3.2006 00:19:
---
_soleil_, 7.3.2006 00:10:
---
zenny, 7.3.2006 00:06:
---
_soleil_, 6.3.2006 23:18:

Ja se että sokerista voi tulla riippuvaiseksi....

---

Ihan tosi raivostuttavaa toi.. huomaa et joka päivä pitää saaha ainaki jotain pient herkkuu..*grr* nyt yritän olla keskiviikkoo asti ilman mitää herkkui..

---

Mä yritän ainakin huomisen, ilman sokerii.... =) Ei liian rankkaa missiota näin heti...... Pienesti pitää alotella

---

No kerran kokeilin olla viikon ilman karssuu ni 3 päivän iltan se sit loppu... oli kyl yhtä kidutusta..
[/q]

Mä oon joskus ollut ihan yli vuoden.. yms =) mut sit kun pääsi taas karkin makuun niin sitä sit kunnolla pääsi......Harmittavaa.......

[q]_soleil_, 7.3.2006 00:10:
---
zenny, 7.3.2006 00:06:
---

---

Ihan tosi raivostuttavaa toi.. huomaa et joka päivä pitää saaha ainaki jotain pient herkkuu..*grr* nyt yritän olla keskiviikkoo asti ilman mitää herkkui..

---

Mä yritän ainakin huomisen, ilman sokerii.... =) Ei liian rankkaa missiota näin heti...... Pienesti pitää alotella
[/q]

No kerran kokeilin olla viikon ilman karssuu ni 3 päivän iltan se sit loppu... oli kyl yhtä kidutusta..

[q]zenny, 7.3.2006 00:06:
---

---

[/q]

Sellaiset ihmiset jotka kehittää "kriisin" vain sen takia jos ei moikkaa :) ja kuvittelee siitä jotain ihme salaliittoteorioita ja muuta......

Se, että kun tekee koko viikonlopun duunia ihan vitusti, siis ainakin sadan ja yhden miehen edestä ja sitten kun työkeikka loppuu ja palaa kotiin saa haukut keikkan loputukseen liittyen asiasta jolle ei periaatteessa mahtanut yhtään mitään. *grr**igor*

O