Mikä ärsyttää?
posket
Myöhästyin tunnin töistä just sinä viikon ainoana päivänä, kun oli aamulla kokous, missä meikäläisen piti selvittää yhden systeemin toimintaa työkavereille. Frack me. *grr**dissaa**eiei*
Enpä oo oikeestaan ärsyyntyvää tyyppiä eli on joku luontanen kyky suodattaa paljonki pashaa olkaa hetkauttamatta.. mutta,
(amerikkalaiset) tosi-tv:t on jotain mikä saa mut näkemään punasta poikkeuksetta.
[q]innae, 20.3.2006 05:08:
Ihmiset jotka kommentoivat minulle ulkonäöstäni/painostani (hyi kun sä oot noin laiha. tms...).
Eikös se saatana ole mun asia.
En minäkään kommentoi kenenkään mahdollista ylipainoa.
[/q]
mua kans ärsyttää tuollainen, ja on viä yleistä minua isompien kavereiden puolelta. mutta jos minä sanoisin takaisin että "kivat sulle läski" sen jälkeen kun olen kuullut että näytän aliravitulta, muodottomalta ja kärsivältä riisitautiselta niin herranjestas olen paha ihminen kun menen toista morkkaan siitä mitä se ei pysty muuttaan ku kaikki on kuulemma geeneistä kiinni
Mua ei ärsytä yhtään mikään. ^_____________________________^ <3<3
Ärsyttääks?
Työsähköposti ei toimi. Tee tässä nyt töitä sit... no, oonpa ehtinyt tehdä kaikkee järkevää, kuten asentaa pidginin tähän työkoneelle. *toktok*
Eurosportin ohjelmatiedot ei Telkussa voi pitää ikinä paikkaansa, jos sieltä tulee jotain kattomisen arvoista.
työpaikan haku! arrr >=( niitä näyttää löytyvän ihan liikaa ihan joka paikasta PAITSI omalta kotipaikkakunnalta :O
Ihmiset jotka kommentoivat minulle ulkonäöstäni/painostani (hyi kun sä oot noin laiha. tms...).
Eikös se saatana ole mun asia.
En minäkään kommentoi kenenkään mahdollista ylipainoa.
[q]*Mirri*
Ihmiset jotka jauhavat shittiä ja koettavat mustamaalata muita ihmisiä vailla mitn faktoja.
[/q]
On se käsittämätöntä miten tätä jengiä löytyy jotka kuvittelevat keräävänsä ystäviä ja vaikutusvaltaa -skenepisteistä puhumattakaan- kuiskuttelemalla Machiavellimäisiä salaliittoulottuvuuksia kärkkyviä roskatarinoita ala-astemaista intoa puhkuen. Motiiveja voi vain arvailla, mutta ylivoimasesti pateettisin ihmislajike on kuitenkin kyseessä. Yhtä käsittämätöntä on se miten kyseinen selkärangaton matolajike ei ymmärrä sitä että jokainen niistä pikkusieluisista tarinoista joita niiden katkeroitunut sappi oksentaa maailmalle tulee näin pienessä kaupungissa jossain vaiheessa niiden henkilöiden korviin joista näitä stooreja sepitellään.
Niiden kertojien nimien kera.
Poikkeuksetta.
Joten: jos elämäsi sisältö rakentuu edes joissain määrin allekirjoittaneen tai ystävieni tekemisten -ja etenkin kuvittelemiesi tekemisten- kommentoinnista, niin ole hyvä ja lainaa sukusi aivosolua edes siksi aikaa että ymmärrät ettei siitä seuraa mitään hyvää. Koska olet mitä ilmeisemmin itse virheetön ja moraalisesti ylivertainen Kunnon Kansalainen (tm), niin toimi asemasi mukaisella suoraselkäisyydellä ja hoida asiasi suoraan asianomaisten kanssa.
[q]Verano, 17.3.2006 09:45:
Vähän sellanen haistakaa #%¤&# -aamu.
[/q]
Aamu oli ja meni onneks kauan sitten
[q]tuisku, 17.3.2006 16:45:
....se kun ei tiedä missä mennään... *toktok*
[/q]
ota härkää sarvista.
ärsyttää kun aurinko paistaa --> menee silmät kipeeks --> menee pää kipeeks --> vituttaa.
Ihmiset jotka pitävät koiriaan vapaana muualla kuin koirapuistossa.
Piti ottaa oma hauva syliin jä ottaa hophopjuoksua, kun yksi koira lähti tulemaan päällemme. Omistaja huuteli kaukana.
Vaikka se koira kuinka tottelisi yleensä, se on kuitenkin eläin joka toimii vaistojensa varassa.
Perkele.
Hikka... hik hik hik..... *eikä* menis jo pois..
Vähän sellanen haistakaa #%¤&# -aamu.
se, että oon tulossa kipeeks ja se, että mun viisauden hampaat kasvaa jostain ihme kulmasta joten ne joutuu leikkauttaa -auts- ja se, että mun käsikin pitäis leikkauttaa ja se, että saan poets of the fallin cd:n vasta ens viikolla. että niin.
[q]wiwi, 16.3.2006 13:48:
Toinen: Lordi lähtee Euroviisuihin. Mitä sitten? Muistaako joku todella (väärin) että Suomesta olisi joskus lähetetty sinne jotain kelvollista? Vuosien itsensä nolaaminen ja tilanteen ruotiminen jälkikäteen on muodostanut Suomen kansalle ainutlaatuisen Euroviisu-perinteen, josta ei näemma haluta luopua. Lordi tuskin voi pärjätä huonommin (viimeistä sijaa alemmaksi on vaikea pudota) kuin aikaisemmat yrittäjät. Sitä paitsi: "Lordin yhtiötä johtaa elinkautisvanki!" Anteeks mitä?
[/q]
mutta on tässä hyväkin puoli: ei tarvi turhaa ens vuonna järjestää niitä karsintoja tässä maassa
Mua ärsyttää just nyt kaks asiaa. Krhm.
Helvetin lintuinfluenssa-hysteria. Ei kai se nyt auta yhtään mitään vaikka kuinka rupeaa panikoimaan etukäteen jonkun teoreettisen tilanteen takia. "Näin lintuinfluenssa tarttuu" "Näin lintuinfluenssa tulee Suomeen", "Varaudu lintuinfluenssaan seuraavasti", "Lintuinfluenssan muuntuminen vain ajan kysymys".
Jumalauta.
Toinen: Lordi lähtee Euroviisuihin. Mitä sitten? Muistaako joku todella (väärin) että Suomesta olisi joskus lähetetty sinne jotain kelvollista? Vuosien itsensä nolaaminen ja tilanteen ruotiminen jälkikäteen on muodostanut Suomen kansalle ainutlaatuisen Euroviisu-perinteen, josta ei näemma haluta luopua. Lordi tuskin voi pärjätä huonommin (viimeistä sijaa alemmaksi on vaikea pudota) kuin aikaisemmat yrittäjät. Sitä paitsi: "Lordin yhtiötä johtaa elinkautisvanki!" Anteeks mitä?
Voisivat nyt saada sen putkirempan Eerikinkadulla valmiiksi, että pääsis elokuviin! Jo kolme viikkoa ilman Orionin ilmapiiriä.
En kestä enää... nää vieroitusoireet tappaa mut...
Oon ollut jo kuus viikkoa pois treeneistä häntäluun murtuman takia En pysty vieläkään hyppimään, potkimaan tai taivuttelemaan selkää siihen malliin, kuin treeneis pitäis pystyä. Helvetti, oon nyt jo niin jäljessä niitä, et kehtaanko enää ees mennä sinne Haluan jo liikkua kunnolla, enkä tuntea tota pientä häiriötä selässä. Kai sitä pitäs malttaa alottaa noilla helpoilla yliopiston jumpilla, lihaksien kuntoutuksen saan (pitäiskin) jo aloittaa.
Mä haluan purkamaan energiaa kunnolla, en sievistelemään ja tekemään jotain ihme ristiaskeleita ja ja marssia paikallaan Blaah