Mikä ärsyttää?
Paskiaiset maksanut vaan puolet palkasta. Menenpä siis kysymään mihin ne jemmas loput siitä tilistä *igor**grr*
yks taas alkanu ottaa viisaudessaan osaa klubbarin keskusteluihin, vois vetästä näppiksen piuhan kaulansa ympärille ja kiristää
[q]Verano, 13.3.2006 11:19:
Ja vaihtaa tennissukkansa vaikka mustiin.
[/q]
Tää oli mun päivän :)
Voi perkele, kahvi on loppu 3 koffarii sen sijasta sit naamaan, mut ois kiva juoda jotain kuumaa hyvin alkaa tääkin päivä...
Loma loppui jo ennenku kerkes edes kunnolla alkamaan.. *hmph**dissaa**igor**grr**senkin*
[q]Avernian, 12.3.2006 22:16:
Minua ärsyttää, että olen aina, vaatetta kuin vaatetta sovittaessa, jossain kaupassa olevien kokojen välissä. Housut on aina liian isot tai liian pienet, sama paidoissa. Pipoista ei sovi yksikään. Kengistä ei löydy hyvän näköisen ja mukavan yhdistelmää kirveelläkään, ja jos löytyy, niin varmaan sekin sopisi vain toiseen jalkaan. Takkeihin joko hukun tai sitten kiristää.
[/q]
Itse pähkäillyt saman asian takia pääni puhki, kunnes löysin "ne omat merkit", jotka sopivat mulle. Sen jälkeen en ole pahemmin muita merkkejä edes vilkaissut.
Minua ärsyttää, että olen aina, vaatetta kuin vaatetta sovittaessa, jossain kaupassa olevien kokojen välissä. Housut on aina liian isot tai liian pienet, sama paidoissa. Pipoista ei sovi yksikään. Kengistä ei löydy hyvän näköisen ja mukavan yhdistelmää kirveelläkään, ja jos löytyy, niin varmaan sekin sopisi vain toiseen jalkaan. Takkeihin joko hukun tai sitten kiristää.
oma mäytös lauantaina. varsinainen mörrimöykky olin taas.
ja muutenkin taas vähän kaikki vaihteeksi.
mur. vittusaatana.
Flunssa
[q]*Mirri*, 12.3.2006 19:37:
Ihmiset jotka jauhavat shittiä ja koettavat mustamaalata muita ihmisiä vailla mitn faktoja. Te ette edes tunne mua joten älkää jaksako nähdä vaivaa. Emmäkään jaksa nähdä sitä teidän takianne. Hankkikaa elämä.
[/q]
Hyvä Emo ! FAdas
*itun eksän ego, se jätkä leijailee kyl jossain ihan omissa maailmoissaan *eikä* Mitä se kuvittelee, et aion kuunnella sitä, jos se vaan hehkuttaa uusia asioitaan ja osaltaan halveksii mua. Tiedän, et osa tosta on vaan esitystä, sillä on oikeesti paha olla mut kova jätkä ei näytä vaik pää räjähtää. *ittu oon niin loistavalla tuulella.
Vielä enemmän ärsyttää se, että annan itseni ärsyyntyä eksästä näin paljon. Mitä *itun väliä sen jutuilla enää ees on mun kannalta?!
tyhmä lomakin ens viikolla, jolloin en ees ehtis lomailee, kun pitäs tehdä paria kouluhommaa. En kuitenkaan tee mitään ja sit *ituttaa taas.
[q]kimono, 6.5.2008 16:54:
tämä vitun natsipaskatyö!
t. Petri Gerdt-Auvinen
[/q]
Ratkaisu: vaihda alaa
"kaverit" jotka ei ohimennen törmätessä edes tervehdi jos ei niitä ala ite eka voitelee ja ihquttelee
Eräät (nimeltä mainitsemattomat) Klubbarilaiset
Ärsyttää niiden käyttäytyminen,olevinaan niin skenejä,pintaliitäjiä....
argh... *igor**pökr*
Aina ollaan olevinaan parhaita,oikeessa asioista,kaikkitietäviä.
En tunne näitä henkilöitä laisinkaan,ikinä jutellut bileissä saatikka muutenkaan usein heihin törmännyt,alkaa vaan pikku hiljaa tulla niiden pärstäkertoimet ulos korvista! Niiden kuviakin on täällä jo aivan tarpeeks,joka bileissä melkeen liikkuvat ja aina on kuvia juuri näistä tyypeistä...
ei mitään henk.koht. juttua kuhan nyt vaan purin ärsyyntymistä koska tämä asia on jo vituttanut kauemminkin.
Kiitos ja anteeks *poks**toktok*
Ku vetää kebabin ja sit heti perää bissen tulee liian täys olo ja noin puolentoista tunnin toimintakyvyttömyys vaikka pitäis olla jo jossain*senkin*
vitun kebab.
Ärsyttää olla flunssassa :(
Autoilijat, ite oon fillarin kans menossa suojatiellä vihreällä valolla yli ni eiks joku pirun kuski meinaa ajaa päälle (eikä oo ees nastoi fillarissa). Onneks sain pysäytettyy "pienessä" sivuluisussa fillarin, ei jääny montaa senttii väliä ni olis ollu yhden kuskin keulakoristeena *grr*. Onkos se niin vaikeaa kääntyessään katsoa sinne suojatielle, että tuleeko sieltä joku (itse4 en omista silmiä niskassa). Keskari vaan pystyyn ja pitkät haistatukset sillekkin kuskille.
*itun risa kahvipannu. Repäsin sillä kunnon palkeenkielen rystyseen Laastarit loppuu
[q]mayah, 10.3.2006 16:49:
---
John, 10.3.2006 16:45:
Voi vit... no SITTEN!
---
No sitähän minäkin. Et parasta nyt ois sit vaan, et sanot laskenees leikkiä, ettei kukaan vaan luule, et OIKEESTI oisit koittanu olla silleen, et tyyppi joka on nähny Harrin ei ois niinku MITÄÄN.
[/q]
No siis kyllähän se tyyppi joka on sen nähnyt on siisti ja silleen, mutta sen frendi! Ratsastaaa toisen saavutuksilla! :(
[size=7]Itse asiassa nyt ärsyttää niin moni asia, että on vissiin parempi syödä vaikka omenan jotta verensokeri nousisi. Ärsyttää etten löydä vaatteita illaksi, ärsyttää että ulkona on kylmä vaikka aurinko paistaa, ärsyttää että on nälkä, ärsyttää että ärsyttää..! Grah! :D[/size]
Oma saamattomuus... Pitäis lopettaa röökinpoltto ja alkaa taas treenaamaan (harrastin 6 vuotta judoa.) Tunnen itseni käveleväksi aikapommiksi. Olispa parempi itsekuri...