Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

1) Kaiken maailman arkkitehdit, joiden mielestä 1+1=3.
2) Nappikuulokkeet meni riks. Korjasin tarralla ja kuminauhalla. Vituttaa.

Mua alko ihan älyttömästi ärsyttää kun luin tota asiakas on aina väärässä - threadiä. Huhhuh. Mä ymmärrän sen et jos työpaikalle tulee joku spurgu/sekoilija/piripää/varas hihhuloimaan ties mitä, niin siinä ei paljo hyvät päiväät ja hymyilyt auta kun saattaa olla oma henkikin vaarassa, mut se et ärsyyntyy siitä, et joku naputtelee sormilla tai kortilla tiskiin tai pöytään niin ei hyvää päivää sentään. Jo lähtökohtana se, et kaikki ihmiset tai siis asiakkaat osais toimia just silleen ku työntekijä haluaa on täysin mahdoton, saati sitten jos asiakkaat ovat pienessä sievässä, humalassa tai jopa ns. perseet olalla.

Miks ärsyyntyä niistä typeristä kommenteista ("Bingo!""Eiku mieluummin mukissa se juoma!")? Ja hyväntahtoisista harmittomista tyypeistä, jotka niitä heittelee. Ku ne niinku tarkottaa hyvää sillä...Komiikka sitäpaitsi perustuu toistoon :D

[q]Voi helvetti, mitä vittua mä voin tehdä, mua vaan itkettää... *uuh*[/q]

Otan osaa, tosi huonoa mäihää.. (Vaikka kai se on silti enimmäkseen kiva juttu että on töitä..?)

Kuuntele peli radiosta jos suinkin pystyt ja yritä lohduttautua sillä, että jos tulee hyvä peli niin ne parhaat palat näkee kyllä uusinnan uusintoina ja moneen kertaan, kyllästymiseen asti; jos huono peli niin siinä ei oo mitään nähtävää, etkä siis missaa mitään..

Suunnattomat asiat.

[q]John, 10.2.2006 17:43:

Jotkut pojat vaan haluu sekä syöda kakun että säästää sen. Unohda sellaiset, ei tuollaiset tyypit tuu aiheuttamaan sulle kuin pahaa oloa ja vitutusta.
[/q]

Huomasin sen, ja sitä pahaa oloa onkin kärsitty tässä jo jonkin aikaa.*eiei*

[q]KooKie, 25.2.2006 19:06:
<flame>
[/q]
taskuradio?? Ite olin töissä USA-pelin ja vitutti kovasti, mut kuuntelin korvalapuista ja se oli telkkaria jännittävämpää.*joo*

kävi hetki sitten jotai prkl:een jehovia oven takana...*grr*

Tyhmät ihmiset, ja kaikkein eniten TYHMÄT LÄHEISET KAVERIT!
Saatana, tiiliskivelläkö sitä järkeä pitäs kalloon takoa?!?!?!?

turhan uteliaat naapurit...

[q]kindertin, 29.4.2009 23:05:
Mä olen koko tän viikon luvannu itelleni mennä viimestään 22 nukkumaan.
Hyvin toimii,todella hyvin.
[/q]
Sama juttu. Eilenkin havahduin varttia vaille kaksi, että hitto vie kun kello on paljon :P

Server is currently in split-mode. *senkin**grr*

tää forumi

Miksein mun selkä oo jo kunnossa Miks siihen pistää taas *eikä* Mitään en varmasti ole edes tehnyt et se ois voinut rasittua. Paitsi kävellyt. Niin ja kantanut kauppakassia. Ja istunut. En mä voi särkylääkkeitäkään enää kauaa vetää

internet

[q]mayah, 21.2.2006 12:06:
clip
[/q]

Suosittelen tässä http://www.starterupsteve.com/swf/stfu.html videoclipissä käytettyä lähestymistapaa mainitsemasi kaltaisiin ihmisiin.

Mä olen koko tän viikon luvannu itelleni mennä viimestään 22 nukkumaan.
Hyvin toimii,todella hyvin.

Aamun selviämistaistelu Sänky--->työpaikka... aina yhtä vaikee

PRKLE!mä tulin kouluun kerrankin ajoissa ja täällä on kaikki ihan sekasin...varsinkin minä..Koittaisivat nyt päättää missä,mitä,milloin!!! ei muutakun kotiin päin ja huomenna uudestaan *eikä*

[q]Necku, 19.4.2007 18:21:
ihmiset jotka ottaa eläimen, tekee päätöksen hoitaa sitä ja sit siitä valitetaan koko ajan! kyllä varmasti jos kissa osaisi puhua niin se kertois kaikki mitkä sitä ärsyttää ihmisen tavoissa ja asioissa.
kannattaa laittaa matto siihen laatikon alle niin pikkusien tassut putsaantuu ennen kun se menee kauemmas siitä..
[/q]

Ja valittaa ei saa, koska...? Kyllä ihmiset esim ottaa mitä kummallisempia töitä koska pitää niistä, mutta mikään työpaikkakaan ei ole täydellinen ja joskus on ihan tervettä "valittaa" asiasta.

Meidän hoitokissoista toinen sitäpaitsi paskoo lattialle, jonka takia se matto sieltä alta otettiin pois. Helpompi putsata lattialta paskat kuin matolta. Yleensä huitelen imurin kanssa ennen suihkuun menoa, mutta tällä kertaa olin vain yksinkertaisesti niin hikinen, että kotiovesta sisäänpäästyäni riisuin vaatteet ja syöksyin suihkuun.

Ja kyllä me noita kissoja hoidetaan, vaikka ei omia olekaan. Mä tiedän mitä oli edessä kun me suostuttiin noi kaks misua ottamaan huostaan tarpeen vaatimaksi ajaksi.

Noita kissoja on kyllä oppinut tuntemaan jo sen verran, että vaikka ne ei ihmisten kieltä puhu, niin kyllä mä tajuan mikä mun tavoissa niitä ärsyttää.

Mä en vaan ymmärrä tuota, että kun on kotieläimiä niin ei saisi tuskailla hankalista puolista. Kun on parisuhteessa, ei saisi puhua toisessa ärsyttävistä asioista? Kun saa vauvan, ei saisi sanoa, että "mä en oo nukkunu taaskaan yönä sekuntiakaan"? Kun ihmiset sanoo noin, tuntuu kuin kaikki aina väkisin sanoisivat siihen perään, että "mutta on se 90% ajasta oikeesti ihanaa", ihan kuin heidän olisi pakko sanoa niin, koska niin monesti on käynyt, että jos sanoo hieman surkutellen jostain asiasta, niin tyypit luulee ettei muuten nauttisi? Sitten puhutaan selän takana et "vittu ne hommas vauvan ja ny ne ei jaksa ees hoitaa sitä, se vaa valittaa et ei oo nukkunu yöllä."

Mä nyt satuin jättämään tuosta valituksesta pois sen "mutta on ne oikeesti 90% ajasta aivan ihania ja niitä en vaihtaisi", kun ajattelin että täällä ihmiset kuitenkin ymmärtää että se nyt kuuluu elämään ja kyllä mä niistä oikeesti pidän. No mut helvetti tulkoot se nyt tässä: KYLLÄ MÄ OIKEESTI NIITÄ KISSOJA RAKASTAN VAIKKA NE JOSKUS TUOKIN NIITÄ RAKEITA POIS KUSILAARISTAAN.

Pitääkö tässä hemmetin maailmassa koko ajan vain hehkuttaa tekemiänsä valintoja? Eikö saa kertoa niihin valintoihin, elämään, kuuluvista asioista jotka ei aina oo niin mukavia, esim juuri sen jälkeen kun tulen suihkusta raikkaana ja olen jättänyt vessan lattian imuroimatta ja jalkani ovat kissanhiekassa?

Se ei tee musta yhtään huonompaa kissan hoitajaa jos mä sanon et mua ärsyttää kun astuin märillä jaloilla niihin vitun kristalleihin.

Yläkerrassa on tapahtunut vesivahinko. Isännöitsijä teki kaikkensa osoittaakseen, että mun kämpän vauriot eivät liittyisi tähän mitenkään vaan olisin ne itse aiheuttanut.*hmph*Kauhea tenttaus: miten käyt suihkussa, miksi täällä ei ole vesivalumajälkiä? Et kai suihkuttele vettä ympäriinsä?*ding**ding*
Onneksi vuokranantajani oli hyvin ritarillinen.*joo*

O