Mikä ärsyttää?
[q]_soleil_, 6.3.2006 23:18:
Ja se että sokerista voi tulla riippuvaiseksi....
[/q]
Ihan tosi raivostuttavaa toi.. huomaa et joka päivä pitää saaha ainaki jotain pient herkkuu..*grr* nyt yritän olla keskiviikkoo asti ilman mitää herkkui..
Dösän kanssa kertyi työmatkan kestoksi 1,5h, eikä siinä mitään kun on idiootteja ihmisiä dösä täynnä ja jotka eivät pätkän vertaa osaa käyttäytyä. Ihmisten järki seisoo taasen kuin jäät meressä tällä hetkellä, ei minkään näköistä ajatuksen virtaa ei edes pienintä. Minkä pirun takia tarttee kasautua palloksi dösän oven eteen, töniä ja tuuppia muita ihmisiä. Sitten vielä tarttee kuskille huudella törkeyksiä joka ei todellakaan voi asialle sen enempää.
Mitä tästä opimme? Otetaan huomenna fillari alle ja raidataan sen kanssa duuniin, pääsee helpommalla ja huomattavasti nopeammalla (eikä jalatkaan palellu sen enempää kuin tänään).
Lähestyvä fyssankoe. Tai siis se että mun on pakko selviytyä siitä, jotta pääsisin täältä edes joskus pois. Joo ja matikankurssi, jonka suorittamiseen mulla ei ole mitään edellytyksiä.
[q]lostgone, 5.3.2006 22:59:
Charlien enkelit - kurvit suoriksi on melkein yhtä hyvä kuin Daredevil.*hmph*
[/q]
Menee melkein rienauksen puolelle, vaikka Daredevil ei mikään elokuvataiteen helmi olekaan. Parempi vertailukohde olisi "Radalla"-elokuva. Daredevil taas oli melkein yhtä hyvä kuin Spider-Man. *g*
[q]lostgone, 5.3.2006 22:59:
Charlien enkelit - kurvit suoriksi on melkein yhtä hyvä kuin Daredevil.*hmph*
[/q]
Älä hauku daredeviliä.. ;)
Ihmisten koskemattomuuden häpäiseminen mm. hakkaamalla, lääppimällä, tönimällä, kourimalla ja kaikilla muilla vast. tavoilla. Se on jokaisen ihmisen synnyinoikeus eikä kellään ole asiaa riistää tai kieltää sitä. Pitäisi ottaa paljon kovempi linja kun näistä teoista rankaistaan.
Kunnioitusta naisille joita ilman me miehet emme pärjäisi (ainakaan pitkään *hymy*) ja niille miehille jotka kohtelevat puolisoitaan niiden ansaitsemalla (hyvällä) tavalla.
Heeelvetti kun ottaa päähän tollanen käytös.....Heti ku soitetaan niin pitäis olla kaikki valmiina ja kaikki just niinku herra haluaa ja itse SE ON niin v*tun itsekäs kuitenkin........*grr* kokoaika sitten pitää olla varpaillaan niin että kaikki ois toiselle hyvin
Jalkapohjat aika huonossa kunnossa pacifiquen jäljiltä, en ehkä saa tanssittua keskiviikkona
se että on onnistunut tuhlaamaan (lähes) kaikki fyrkat, ja lisää tulee vasta viidestoista päivä. Eilen ja perjantaina tuli korttia höylättyä baarissa, ja nyt kauhunsekaisin tuntein venailen paljon tili on miinuksella.. eli näin... Lisäksi keskiviikkona on tentti, johon en ole yhtään lukenut.. kaks päivää "tehokasta" luka-aikaa jäljellä.. Tsiis...
se kun netti jälleen kerra temppuilee ainoa
sivu mihin pääsee on klubbari... ei siinä muute mitää, mutta
ku pitäis päästä työkkärin sivuil ettimään avoimia työpaikkoja. prkl...*grr*
*itun puhelin ja liittymä Ihmettelin koko illan, miksei yks koulukaveri soita, kun oltiin sovittiin, et mennään illalla parille. Mietin myös, et mitä hittoa on kotona tapahtunut, kun äiti ei soita, miten koiran eläinlääkäri meni. Soitin äitille, et miten siellä menee ja äiti sanoi, et oli koettanut monta kertaa soittaa sekä pe että eilen...numerooni ei kuulemma saada yhteyttä. Ja puhelin on kyl ollut koko ajan päällä... kiitos kolumbus elämäni hankaloittamiseta Meniskö liittymä vaihtoon tai jotain *eikä* ( tätä on sattunut ennenkin sekä tekstareiden että puheluiden kohdalla...uutta puhelinta ei oo varaa ostaa ikuisuuksiin...)
särkee viidettä päivää päätä... Ja mitään vikaahan ei tietenkään mistään löydy.
[q]mikey, 7.3.2006 12:15:
Pilkun viilaajat...*grr*
[/q]
YHDYSSANA!!!
[q]MaSari, 30.11.2007 14:16:
Voihan vittu et voikin vituttaa. Olen tavallaan jo vastaanottanut yhen duunin ja koko ajan soitellaan toisista paikoista. Nyt tarjottiin perhetyöntekijä-haastatteluaikaa. Että vituttaa vähän kun se on mun ultimate dream. pojfepogdsosskm *toktok**dissaa**poks**eiei*
[/q]
Kun on unelmatyöstä kyse niin älä missaa sitä mahdollisuutta - se "kohteliaisuus" uutta työnantajaa kohtaan voi kostautua loppuelämän pituisella katumisella... Business is business, kyllä ne jonkin toisen siihen työhön löytää jos sä saat paremman paikan.
[q]ezzy, 1.3.2006 08:53:
Ymmärtäisit, jos olisit palveluammatissa, jossa samat asiakkaiden tavat toistuvat päivä toisensa jälkeen. Se hajottaa. Ihmiset ei vaan opi koskaan.
[/q]
Ymmärrän, mutta en hyväksy. Olen kyllä tehnyt palvelualan duunia. Saahan siihen toki hajota jos haluaa.
Porukoilla kummatkin digi-boxit suoltaa "ei signaalia"/paskaa kuvaa. Hitto ja pitäis Serranon perhe tsiikata.
Onko vika tässä päässä, vai toisessa päässä?
Perkele, että ärsyttää tämä uusi ja "toimiva" tekniikka.
Että tulkitsen (joitain) ihmisiä väärin - epäluotettavia erehdyn pitämään luotettavina yms. pientä "kivaa"...
Koulu. Ja todella paljon.
et talvi on olemassa poljen joka päivä pyörän kanssa töihin
[q]Pirjo Yrjönen, 26.2.2006 22:58:
Mua alko ihan älyttömästi ärsyttää kun luin tota asiakas on aina väärässä - threadiä. Huhhuh. Mä ymmärrän sen et jos työpaikalle tulee joku spurgu/sekoilija/piripää/varas hihhuloimaan ties mitä, niin siinä ei paljo hyvät päiväät ja hymyilyt auta kun saattaa olla oma henkikin vaarassa, mut se et ärsyyntyy siitä, et joku naputtelee sormilla tai kortilla tiskiin tai pöytään niin ei hyvää päivää sentään. Jo lähtökohtana se, et kaikki ihmiset tai siis asiakkaat osais toimia just silleen ku työntekijä haluaa on täysin mahdoton, saati sitten jos asiakkaat ovat pienessä sievässä, humalassa tai jopa ns. perseet olalla.
Miks ärsyyntyä niistä typeristä kommenteista ("Bingo!""Eiku mieluummin mukissa se juoma!")? Ja hyväntahtoisista harmittomista tyypeistä, jotka niitä heittelee. Ku ne niinku tarkottaa hyvää sillä...Komiikka sitäpaitsi perustuu toistoon :D
[/q]
Ymmärtäisit, jos olisit palveluammatissa, jossa samat asiakkaiden tavat toistuvat päivä toisensa jälkeen. Se hajottaa. Ihmiset ei vaan opi koskaan.