Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Oli paska ostosreissu. En löytänyt mitään muuta kuin kaksi tyynyä, rintsikat ja viinipullon Kohta rupeen boikotoimaan vaatteita ja kannattamaan nudismia 24/7.

Seura oli kyllä lopulta ihan jees

[q]Mar6

huhhuh.

[/q]

Ei saatana. Ei ihme että ärsyttääkin tai suorastaan pistää vihaksi. Aiheesta vielä sen verran, että itse asun samassa taloudessa ihmisen kanssa joka "ei ole rasisti" mutta "Kyllä se niin on että ryssät on aina ryssiä" ja "Manneihin ei voi luottaa" sekä "Yksi työkaveri oli töissä Afrikassa ja sanoo että Suomessa on paljon korkempi työmoraali" etc. Asioiden toista puolta ja vaikuttimia (viimeksi mainitussa esimerkissä esim. sosioekonominen tausta tai työntekijän oikeudet Afrikassa verrattuna Suomeen) ei tarvitse nähdä tai ajatella, silloinhan omat, ehdottoman oikeat käsitykset asioista voisivat pudota tyhjän päälle. 19:n vuoden jälkeen sitä on lähestulkoon oppinut hillitsemään itsensä kun tietää, ettei asiallinen keskustelu tässä kohdin ole mahdollista mutta joskus sitä vaan räjähtää. Perkele.

No niin, end of this chapter. Aiheesta lisää sitten muualla jos tarvetta.

[q]Mellu-, 29.3.2006 14:46:
tää ikuinen rahattomuus *toktok* taas tuli 100e edestä laskuja postilaatikosta
[/q]

Joo hei mä lisään tän tonne mun listaan kans*igor*

[q]Foxmagon, 29.3.2006 15:11:
KAIKKI. TAPAN!
[/q]

REPS!

KAIKKI. TAPAN!

Aamulla kun piti herätä,väsytti aivan mielettömästi.
Miks en mennyt eilen aikasemmin nukkumaan?
Kirjotukset meni ihan päin helvettiä,
eniten ärsyttää se kun luin niin laiskasti.
Paska sää.
Eiks ihmiset ymmärrä,että jos junassa se eteinen on ihan täynnä ja itse vaunu
tyhjä,sen oven voi avata myös sinne vaunuun päin?
Miksei dösät oo ikinä ajoissa?
Miks mun ikäluokan lapsilla on vaikeuksia pitää räät ja limat suussa?
Onko ihan pakko tyhjentää keuhkoja just siihen koulun sisäpihalle/dösäpysäkille/junan eteiseen/
kaupan lattialle?
Niin ja mainitsinko jo,et huomasin mun kengän vuotavan pohjasta vasta,
kun kenkä oli täynnä vettä,sukat litimärät ja hermo kärähtänyt lopullisesti?*nauru*

naapuri

Valtion byrokratia ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti

Bilekauden avaus siirtyy jälleen...

Erään tieteenalan ihmiset ärsyttää niin *itusti. Järkätään niiden kanssa bileitä, ja ihan yhtäkkiä ovat itsekseen menneet muuttaa hemmetin monta asiaa. Onhan täs vie 4 päivää aikaa antaa asioiden mennä enemmän metsään... Pistettiin jo mailia asiasta ja varmasti kuulevat päin naamaakin...

[size=5]ETTE TE OO MITÄÄN VITUN JUMALIA....

[/size]

Että sitä on osannu väsyttää koko viikonlopun ihan kamalasti! Aivan tajutonta. En jaksa kertakaikkiaan tehdä mitään, ärsyttää vielä sekin kun on vieraita ja ei jaksa kuutta tuntia enempää päiväsä pysyä pystyssä.

nenä vuotaa ja on kipee niistämisestä. vituttavaa on myös, että ei oo jaksanu syödä mitään kun ei tee mitää mieli, mutt on kuitenkin tosi nälkä. pyh.

[q]UnityF, 22.5.2007 14:15:
Sähkölasku, normi 2kk lasku + tasauslasku tungettu samaan
230,47e ja tuli tänään ja jo viimeinen päivä eräpäivä

Pakko maksaa vaikka ei oo koskaa ennen ollu noin isoo laskuu joten ei oikee mee kaalii miten se nyt on noin iso kun kuitenkaa mitään uutta laitetta ei olla ostettu päinvastoin ollaan vähenetty sähkönkulutusta
[/q]
Mulle kävi yks vuosi sama, kun olin ihan PA. En tajua, miten ne tekee niitä arviolaskuja, kun tasauslasku voi olla niin kova. Enkä tajua myöskään sitä, miten sähkö voi olla niin helvetin kallista nykyään, hinnat ei todellakaan ole menneet alas "kilpailun" vuoksi. Ja koska ei tajua, niin ei oo mitään mahkuja väittää vastaan ja vaikka yrittäiski tajuta, niin loppujen lopuks ottaa vaan enemmän pannuun, kun noi helvetin sähköyhtiöt on tietenkin "oikeessa" ja riistää pientä kuluttajaa. En kyllä yhtään ihmettele, miksi ihmiset on välillä hermostunu ja joukkoirtisanoutunu sähköyhtiöistä, jotka on hemmetinmoisten voittojen jälkeen vaan nostanu hintoja.

Nyt on lauantai ja mä olen tähän aikaan hereillä
Mut en viittiny enää yrittää nukkuu,
kun oli jo melkein 45 min. pyöriny sängysä hereillä

Yläkerran naapuri, taas.

Toivottavasti päästään pois tästä nopeesti.

:D kaikki lausuu mun nimen väärin eikä osaa kirjoittaa sitä .. eikä oo ikinä osannukaa. ne ketkä tajuu sen merkityksen (hollantilaiset) tekee siitä pilaa :D

[q]Quakey, 16.4.2008 11:14:
työpaikan haku! arrr >=( niitä näyttää löytyvän ihan liikaa ihan joka paikasta PAITSI omalta kotipaikkakunnalta :O
[/q]

Jepni

[q]Amokk, 20.3.2006 18:01:
---
John, 20.3.2006 16:23:

Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.*eikä*

---

Mites tuo sitten etenee kun ensimmäinen on kuollut?
[/q]

Hmm... kai se sen jälkeen aika pitkälti menettää mielenkiintonsa ja muuttuu tavalliseksi Big Brother-tyyliseksi sarjaksi.*nauru*

No voi helvetti... irtsanoin asuntoni ja nyt vuokranantaja ilmoitti olevansa erittäin pettynyt minuun, koska luotti että asustelen tässä vielä pitkän aikaa. Mulla ei vaan ole rahaa olla tässä. Kuulemma harkitsee piru vie takuuvuokran itsellään pitämistä, eihän sinne menis kuin 840 euroa hukkaan. *ittu. Vuokrasopimus on toistaiseksi voimassa oleva enkä ole täällä mitään rikkonut tai sotkenut, niin kaiken järjen mukaan mun pitäs saada toi takuuvuokra takas... Tulihan tää yllättäen sille, mut mistä mä muka saan rahat vuokraan... ja hemmetti sai valituksellaan mulle huono omantunnonkin.

[q]phace, 20.3.2006 11:34:
(amerikkalaiset) tosi-tv:t on jotain mikä saa mut näkemään punasta poikkeuksetta.
[/q]

Second that! Varsinkin jos joku väkisin haluu kattoa jotakin Suurin pudottaja tms. -ohjelmaa uutisten aikana!*senkin*

Mielestäni joku totalitaarinen valtio voisi jo pikku hiljaa toteuttaa Terminal reality-sarjan: pieneen suljettuun tilaan 5-10 tyyppiä, säkki amfetamiinia tms. vainoharhaisuutta aiheuttavaa huumetta, ja piilotettu käsiase jossa on tasan yksi luoti.*eikä*

O