Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Mikä on homman nimi? Kansa vaatii vastauksia!

[q]lostgone, 3.4.2006 22:28:
---
sapeli, 3.4.2006 22:12:
---
lostgone, 3.4.2006 22:11:
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*
---

Mä kuulin täst kans

---
Mä en vaan ymmärrä sellasta.*dissaa*
Ja kyl toivon, ettei se yksi kauheast välittänyt siitä.*piis*

---
Sapeli/ Umbala, 3.4.2006 14:08:
Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen.

"Siinä olivatkin kaikki kysymykset tällä kertaa. Kiitos ajastanne ja hyvää illan jatkoa

---

Ja jos tahdotte niin lähetämme teille lomakkeen.. Ja jos oikein kovasti tahdotte niin lähetämme koko perheellenne kasan lomakkeita..
Ai ei kiinnosta vai?.. jännä juttu..*justjoo*
[/q]

Ei sitä kiinnosta, on nähny pahempaakin :D Kylhän siit akasta tehtiin sit valitusta ja tolleen. Mulla kyl vähä hitsas kii sen kans :P

[q]sapeli, 3.4.2006 22:12:
---
lostgone, 3.4.2006 22:11:
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*
---

Mä kuulin täst kans
[/q]Mä en vaan ymmärrä sellasta.*dissaa*
Ja kyl toivon, ettei se yksi kauheast välittänyt siitä.*piis*

[q]Sapeli/ Umbala, 3.4.2006 14:08:
Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen.

"Siinä olivatkin kaikki kysymykset tällä kertaa. Kiitos ajastanne ja hyvää illan jatkoa
*pepsodent*[/q]
Ja jos tahdotte niin lähetämme teille lomakkeen.. Ja jos oikein kovasti tahdotte niin lähetämme koko perheellenne kasan lomakkeita..
Ai ei kiinnosta vai?.. jännä juttu..*justjoo*

[q]lostgone, 3.4.2006 22:11:
[/q]

Hahhaha, joo vittu mikä apina se.

[q]Umbala, 3.4.2006 14:08:
Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen. [/q]

"Siinä olivatkin kaikki kysymykset tällä kertaa. Kiitos ajastanne ja hyvää illan jatkoa!"

[q]lostgone, 3.4.2006 22:11:
[/q]

Mä kuulin täst kans

Tällähetkellä enemmän kuin mikään, niin puhelun lopettaminen. Siis aivan järkyttävän ärsyttävää kun puhuu jonkun asiakkaan tjms kans ja kun ne ei osaa lopettaa puhelua. Ei sitten viittis puhelimeenkaan sanoa et "Olikos sulla vielä jotain kun tässä ois parempaakin tekemistä kuin ootella et saat jotain sanottua". Tai sitten noi lopetus rituaalit
- asiaa asiaa asiaa
- mut pitää täs lopetella
- ok no mut joo
- nähään
- mut okei
- jep
- joo
- moro
Ja vasta nyt saadaan puhelu lopetettuu. Intis oli niin helppo kun asia oli sanottu se oli vaan
- Loppu
- Loppu

Kaikki!

V.lopun synttärikahvittelut, loputon migreeni ja kumppanin exät.

[q]Avernian, 31.3.2006 22:11:
Istua kotona.
[/q]

Nouse seisomaan

Istua kotona.

Plääh. Eka viikko koulua ja miljoona tehtävää Ois voinut olla pehmeä alotus näin vikaksi vuodeksi, mutta ei. Kaikki mehut vaan irti oppilaista :D

*senkin**toktok**eiei**grr**dissaa*

Hän

Ärsyttää... ei, v*tuttaa huolella kun pitää olla niin turhasta mustis.
Mutta ollen mustis, vielä enemmän voin sanoa että vituttaa se eukko
joka tulee mukavia miehelleni makeilemaan. Vaikka toki ukkooni luotan.
Lisäks särkee päätä ja ja töissä on tylsintä ikinä.
Aah, valivali...

Ihan persiistä koko päivä*dissaa*Ei olis pitäny nousta sängystä ylös tänään ollenkaan*poks**uuh*

Lumisade!*grr*

*senkin**senkin**senkin**grr**grr*

Hei, tää on ihan kohta valmis.. Milloin sä tarvitkaan tän?
Vittu, viis minuuttia sitten..*hmph*
Onneksi mä en jaksa luottaa siihen, että ihmiset pitäisivät lupauksensa.
Ei vituta niin pahasti.*justjoo*

*ittu kohta kyllä napsahtaa jossain

...järjestely ja informointi, jota joku tumpelo ei ymmärrä vaik selkokielellä vääntäis, kuume, eksä ja halu mailata sille, vuokranantaja, talvi ja lumi, naapurit, kevään eka kärpänen joka sekin meni kuolemaan...

Mun varmaan pitäs mennä nukkumaan etten kiukuspäissäni hajota jotain ja ärsyynny vielä enemmän...ois ees joku, jolle kiukutella

O