Mikä ärsyttää?
Kokeet! Vielä 4 päivää koulua ennen kesälomaa, eikä yhtään jaksais enää lukea!*uuh*
No ärsyttää ja ärsyttää mut ei oo koko viikonloppuna ollu oikeen minkäänlaista bilefiilistä ja tänään sitten juuri tunti sitten tuli sellainen. Tossa juonu jo siideriä ja kamalasti tekis mieli lisää ja nähdä ihmisiä, mutta tänään ei oo ketään menossa mihinkään! No mut voihan sitä yksinäänki kotona riehua...
Aika loppuu kokoajan kesken.
Noi värvääjät ja eri "hyvien asioiden" kaupustelijat (joita yleisesti "lokeiksi" kutsun) ovat kyllä harvinaisen perseestä. Kaupungilla liikkuessa sitä haluaisi olla rauhassa, mutta erityisesti ydinkeskustassa ei todellakaan pysty päiväsaikaan kulkemaan kahta korttelia ilman, että joku on hihassa kiinni koittamassa kertoa siitä kuinka voi tehdä maailmasta paremman paikan.
Sulattaisin tota huomattavasti paremmin jos ko. värvääjät ja kaupustelijat tekisivät duunia hyvää hyvyyttään eikä suurimpana vaikuttimena ihmisten kimpussa pyörimiseen toimisi palkka. Mä lahjoitan paljon mieluummin itsekseni suoraan jollekin organisaatiolle rahaa kuin teen sen niin, että joku lokki poimii puolet euroista omaan taskuunsa provikoina "dealista."
Vitun kotona istuminen ja tää sinkkuus... nyt taas alko ottaa päähän vaik vähää aikaa ollu mitää ongelmii ton asian kans.. *toktok*
BYROKRATIA!!
Puuh! *toktok* Just nyt se että on oppinut odottamaan ihmisiltä jotain. Vittu muutan maalle ja hankin 20 lehmää ja kanan. Elän sitten niiden kanssa loppuelämäni enkä puhu kenellekään mitään *toktok*
Se, että haluis ulos bilettää..mut ei oo yhtään massii..*grr*
Kuvankäsittelyohjelma jumittaa tässä koneessa aivan täysillä
Jos en saa noita tehtäviä tehtyä, jää koko kurssi ens syksylle, eikä tod. kiinnosta tuhlata silloin aikaa tähän yhden paska ohjelman ja koneen takia *toktok*
Oon pulassa muuttoni kanssa, auttamaan lupautuneet vaan ilmoittelee, että sori, en pääse tulemaan. Sinne meni muuttoautokin Kai pitää taas soitella siskolle, et jos TAAS tulisivat mut muuttamaan...mutta tiedän jo nyt, että siskolla on menoa, ja toinen sisko on töissä muuttopäivänä. Mitä helvettiä tässä enää keksii
oma naama-olotila..
[q]mayah, 24.5.2007 15:10:
No just niin sitte. Hyvän hetken valitsit olla kipee
[/q]
Sanos muuta Toivottavasti tuo käsi nyt sit kärsii oottaa ens viikkoon. Ja toivottavasti tästä ei tuu mitään kunnon kuumetta ja flunssaa, prks. Noh, ainakin noi tulehduskipulääkkeet tohon käteen on sen verran kovaa kamaa, et alentaa kuumettaki. Kävin ostaa mustaherukkamehua ja Echinaforcea, josko niistä olis jotain apua, vaikka edes lume-sellaista.
Hemmetin käsi, sattuu :/
[q]whispering, 8.5.2008 16:54:
kesä. *talvea odotellessa*
[/q]
Ilonpilaaja.
Miehet... tai no Mies!!
ku ei voi vetää noita kaikkia tölkkejä tuolta kaapista ku on aamulla duunia.. onneksi on pienet murheet..
[q]Izabel, 29.4.2006 21:28:
---
Jammailija, 29.4.2006 21:21:
---
Super-Kerttu, 29.4.2006 21:14:
LAPSELLISUUS!
---
Samaa mieltä. Ihme hiekkalaatikkomeininkiä*ding*.
---
WORD!*piis*
[/q]
[q]_amy_, 12.4.2006 20:58:
mua ärsyttää ihmiset ketkä ihan vaan vittumaisuuttaan levittää toisista keksittyjä juttuja ja juoruja mitkä ei pidä paikkaansa. Ja mua ärsyttää ihmiset ketkä puuttuu toisten elämään siihen mitenkään kuulumatta ja siitä mitään tietämättä. Mun sietokyky alkaa olemaan todella täynnä itserakkaita mulkkuja ketkä luulee näyttävänsä ite sitä paremmalta mitä paskemmalta saa muut näyttämään. Prkl. Mut toisaalta, ehkä tää maailma vaatii noitakin että tajuis kuin arvokkaita ne aidot tyypit on.
-ah- helpotti.*uuh*
[/q]
Voi kulta!!
Edelleenkin kannatan nöyryytykseksi sitä paskanlappausta 50-luvun Nokiat ja violetit sammarit jalassa lähimmän navetan takana!
Love u!
Olin täysin motivoinut itseni lähtemään kuntosalin Power Body tunnille kello 9.45. Sitten ne kehtaa laittaa mulle viestin että tunti on peruttu. Ny joudun siis lähteä tonne kylmään juoksemaan. Ja vielä ilman mp3-soitinta, koska Osku nappas sen mukaansa salille.. *grr**toktok*
ku ei tiiä pitäiskö seistä päällään...
[q]Jutu, 10.4.2006 00:20:
Miehet. Ei vain yksi, vaan kaikki. Itsekkäät paskiaiset, jotka vetää laput silmillä menemään ja korvat lukossa. Voisitteko rakkaat miekkoset joskus ajatella muitakin kuin vain itseänne?!
Kiitos!
[/q]
Ei ole sukupuolisidonnaista, muuten. Kiitos! ja