Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Raukkamaisuus. Kun olisi mahdollisuus sanoa suoraan asiat ja puhua niistä, ei sanota mitään ja sitten kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa. Onneksi minä tiedän ketkä ovat oikeita ystäviäni ja keiden ystävä minä olen. Ystävyys on mielestäni sellaista, että ollaan kiinnostuttu toisten elämistä ja tekemisistä, monilla se vaan valitettavasti menee siihen, että jos ei radata tietyissä porukoissa joka helvetin viikonloppu niin ei olekaan enää mielenkiintoinen.

itsekurin puute*igor*

väsyttää ja siitä varmaan vitutuskin suurimmassa määrin. oon saanu hienosti paljon juttui tehtyy tänään, mut on niiiin väsy, ei saanu nukuttuu viime yönä oikeen millään *uuh*. Ja sit ku pitäis päättää, mitä vappuna tekee

Autoilijoiden käytös fillaroitsijoita kohtaan, tänään taas vaihteeksi autoilija seisoi keskellä jalankulkuväylää niin ettei ketään päässyt hänen ohitseen/ lävitseen (joka ei mielestäni kuulu autoilijoiden oikeudeksi, saa korjata jos olen väärässä). Huulillani näytetyn sanan väistäisitkö sai autoilijan nousemaan autostaan ulos ja huutamaan minulle: Painu sääki siitä vaan vittuun ja meni takaisin autoonsa sisälle istumaan.

Minkä pirun takia tarvitsee jäädä odottamaan siihen jalankulku-/ pyörätielle, jotta pääsisi ajoväylälle. Ymmärrän kyllä että auton tarvitsee siirtyä ajotielle, mutta en sitä että tarvitsee odottaa minuutti tolkulla siinä tien tukkona. *vuodatushymiö*

[q]Avernian, 25.4.2006 10:35:
Minä. En saa tarpeeksi juttuja tehtyä tarpeeksi hyvin! Tuhlaan vielä aikaa klubbarissakin, ihan turhaan.
[/q]

Miten täällä voi tuhlata aikaansa turhaan ?

tsekkaillaan kalenteria, bilekuvia ja vaihdetaan erilaisia ajatuksia muiden kanssa... siis ei ollenkaan turhaa

so called "duuni" eli aivottomien ääliöiden neuvominen luurissa, argh! hajoo pää ku selittää 2min välein samat litaniat luuriin ja sen jälkeen ku ei vielkään mee jakeluun ni joutuu kimpoomaan viel paikalle vääntämään jostain rautalankaa vahvemmasta et miten vitussa ne hommat nyt oikeen menee.. hohhoi.

-M

Lähes kaikki ärsyttää taas vaihteeks. Toivottavasti tää vitutus menee ohi, tai muuten ei hyvältä näytä tääkään viikko.

Pitäs ehkä oppia ottaa asiat vähän rennommin ja ei niin vakavasti, mut vaikeeta näyttäs olevan.

Minä. En saa tarpeeksi juttuja tehtyä tarpeeksi hyvin! Tuhlaan vielä aikaa klubbarissakin, ihan turhaan.

Mun känniratkasut.
Mä luulen että lauantain ratkaisulla onnistuin loukkaamaan jonkun verran yhtä ihmistä,
josta mä pidän todella paljon,enkä sitä missään tapauksessa tarkoittanut.
Tosin mä myös kuulin samaisena iltana myös pelaavani kyseistä tyyppiä ja samaan hengenvetoon muutamia suht ikäviä faktoja tästä ihmisestä.
Mä en oikeen tiedä mitä ajatella....
paitsi et mua ärsyttää kun dokaaminen vie mun aivot!*grr*

Mä menin eilen 21 nukkumaan, ja ihan pirun paljon väsytti aamulla.
Eli näköjään on ihan sama nukunko 5 vai 11 tuntia, kun kerran sama helvetti on aamulla edessä kuitenkin.

Ja sit mua ärsyttää MINÄ.
Vois melkein kuvitella että mulla on ikävä yhtä ihmistä, mutta.. Mä en edes tunne sitä kunnolla, eikä olla ihmeemmin edes nähty.
..kai mua vaan ärsyttää kun kyseessä on selkeestikkin mielenkiintonen tyyppi jonka tunnen liian huonosti :D

[q]rose, 24.4.2006 13:07:
---
mariq, 24.4.2006 12:55:
Niin no, periaatteessa virheitä ei voi omassa elämässä tehdä (ellei puhuta moraalisesti vääristä teoista). On vain kokemuksia, joista voi oppia erilaisia asioita. Ja kyynistymistä estämässä ovat hyvät ystävät (ja symbiootti). Koska ystävistä ainakin minä löydän asioita joita elämässä eniten arvostan, eiväthän ne muuten olisi ystäviäni.
[/q]
Siksi "virhe" sitaateissa.. Tosin jokin asia voi jälkikäteen tuntua väärin hoidetulta tilanteelta, vaikka sillä ei olisi moraalin kanssa mitään tekemistä. Asioilla voi olla yllättäviä seurauksia. Tällaisista "virheistä" ei tietenkään voi itseään soimata, mutta niitä voi mielestäni sanoa virheiksi.

--

Ja sitten se mikä mua äsyttää, on tämä aivan käsittämättömän yliherkkä ruuansulatusjärjestelmäni, joka reagoi stressiin vähän turhan voimakkaasti. Täytyy varmaan saada pikimmiten asiat järjestykseen, ennen kuin jotakin tulehtuu *pökr*

Ärsyttää se kun kaikki on tääl vaa niin ärsyyntyneitä *toktok*

ja sit ku muut on ärsyyntyneitä ni alkaa sit ihan itteäkin ärsyttää se ku kaikki on niin ärsyyntyneitä... ärsyttää

[q]mariq, 24.4.2006 12:55:

---

Sitten kun vielä oppisi sen tasapainon; "opi tämä asiasta tästä 'virheestä' mutta älä ota sitä liian vakavasti, ettet kyynisty.."
[/q]

Niin no, periaatteessa virheitä ei voi omassa elämässä tehdä (ellei puhuta moraalisesti vääristä teoista). On vain kokemuksia, joista voi oppia erilaisia asioita. Ja kyynistymistä estämässä ovat hyvät ystävät (ja symbiootti). Koska ystävistä ainakin minä löydän asioita joita elämässä eniten arvostan, eiväthän ne muuten olisi ystäviäni.

[q]rose, 24.4.2006 12:27:
---
ceecee, 24.4.2006 12:21:
---
rose,
---
Ei kannata laskea mitään minkään varaan ts. liikaa olettaa.
Toki aina voi parasta odottaa, mut kantsii myös varautua pahimpaan.
Ettei vaan putoa liian korkealta
---
No näinpä. Jotenkin tuntuu että juuri tästä osiosta tuli taasen opintopisteitä lisää oikeen kunnolla. Mutta kyynistyminenkin on tyhmää, koska sillä tavalla menettää vain itse omasta elämästään hyviä asioita. Kai tää sitten on sitä aikuistumista
[/q]
Sitten kun vielä oppisi sen tasapainon; "opi tämä asiasta tästä 'virheestä' mutta älä ota sitä liian vakavasti, ettet kyynisty.."

Miehet!!! *toktok*

[q]ceecee, 24.4.2006 12:21:
---
rose,
---
Ei kannata laskea mitään minkään varaan ts. liikaa olettaa.
Toki aina voi parasta odottaa, mut kantsii myös varautua pahimpaan.
Ettei vaan putoa liian korkealta
[/q]

No näinpä. Jotenkin tuntuu että juuri tästä osiosta tuli taasen opintopisteitä lisää oikeen kunnolla. Mutta kyynistyminenkin on tyhmää, koska sillä tavalla menettää vain itse omasta elämästään hyviä asioita. Kai tää sitten on sitä aikuistumista

pyörän lukko meni lopullisesti rikki
ja pyörä jäi keskustaan tolppaan kiinni

Mun ryhmätyö ryhmäni!! Ei VITTU!

*dissaa**grr**toktok*

AAAAAARGHHHH!! En edes muista milloin jotkut mulle oikeastaan täysin tuntemattomat ihmiset olis näin suunnattoman paljon ärsyttäneet mua.

Tv-tarjonta taas vaihteeksi.*dissaa* Kumpikohan oli tänään huonompi? Pimp my ride brittien versiona vai Levottomat 3 kun mikään ei riitä.*täh*

Olin taas niin oikeassa *grr**igor*

O