Mikä ärsyttää?
mua ärsyttää ihmiset ketkä ihan vaan vittumaisuuttaan levittää toisista keksittyjä juttuja ja juoruja mitkä ei pidä paikkaansa. Ja mua ärsyttää ihmiset ketkä puuttuu toisten elämään siihen mitenkään kuulumatta ja siitä mitään tietämättä. Mun sietokyky alkaa olemaan todella täynnä itserakkaita mulkkuja ketkä luulee näyttävänsä ite sitä paremmalta mitä paskemmalta saa muut näyttämään. Prkl. Mut toisaalta, ehkä tää maailma vaatii noitakin että tajuis kuin arvokkaita ne aidot tyypit on.
-ah- helpotti.*uuh*
Se vituttaa kun on jostain tapahtumasta kuva ja sit siihen tulee 1000+x kappaletta kommentteja, "Neljäs vasemmalta", "kolmas oikeelta seittämäs rivi 30astetta itään 7min pohjoista leveyttä oleva tyyppi on mun naapuri" yms..
Sit toinen on se että jossain topikissa on viestiketju ja sit joku haluu vastaa topikin kysymykseen aloittamalla "En tiiä onks tää ollu jo, mut..."
Ei nyt äkkiseltää tuu muuta mieleen
[size=5]Taino sanotaan viel yks: kiksu[/size]
[q]koo, 10.4.2006 08:32:
Miten vitussa mä saan tommosen bliw-purkin korkin auki?! Vittu. Mieskään ei oo kotona.
[/q]
Mihin tää maailma menis ilman miehiä..
Se jos ihmiset eivät kato silmiin. Se ottaa oikeasti päähän. Tosi usein vastaan kävelevät ihmiset kattelee maahan tai sit ei viiti edes vilkaista. Pöh, sanon minä.
311:ta tunnista jäljellä 295h...
Yksi asia, mikä saa minut v*ttuuntumaan ravintolassa on se, että ei osata stögätä röökiä kunnolla. Kyllä silloin kun minä poltin (ja joskus kun poltan), niin kyllä minä sain sen tupakan sammutettua niin, ettei se jää käryämään. Haisee niin varpaanvälille se stögö.
[q]sapeli, 10.4.2006 02:56:
---
rose,
---
Oletko koittanut kysymistä? Se on mulla usein auttanut tuohon ongelmaan
[/q]
Vähän alkaa oma ylpeys pistää vastaan. Kun ei kiinnosta tuputtaa itseään kenellekään. Varmaan auttais joo, mutta ärsyynnyn vielä hetken.
Muuttoaikataulut prkl Järkätään sit alusta ja uudestaan, tiedä sit miten...
Miten vitussa mä saan tommosen bliw-purkin korkin auki?! Vittu. Mieskään ei oo kotona.
Paperisota. Uuteen kämppään muuttaminen ja siitä aiheutuva paperisota uuden ja vanhan vuokraisännän kanssa. Sama paperi ei voi repeytyä kahtia olemalla kahdessa paikassa samaan aikaan eikä paperi voi myöskään matkustaa ajassa.
[q]rose, 9.4.2006 22:46:
Kun ei voi tietää mitä jonkun päässä liikkuu. Kun ei tiedä, niin ei tiedä, niin ei tiedä. Eikä myöskään tiedä, kun ei ole kerrottu
[/q]
Oletko koittanut kysymistä? Se on mulla usein auttanut tuohon ongelmaan
Miehet. Ei vain yksi, vaan kaikki. Itsekkäät paskiaiset, jotka vetää laput silmillä menemään ja korvat lukossa. Voisitteko rakkaat miekkoset joskus ajatella muitakin kuin vain itseänne?!
Kiitos!
1. lumi/ talvi
2. rakennusalan kiireiset aikataulut
3. yrittäjyys
täts it
Pistetään väsymyksen piikkii tä et tä on vääräl osastol... ei saa sakottaa.. ainakaan liikaa, tai no eka kertahana on aina ilmainen eiks se mee sillee?? :DD
Kun ei voi tietää mitä jonkun päässä liikkuu. Kun ei tiedä, niin ei tiedä, niin ei tiedä. Eikä myöskään tiedä, kun ei ole kerrottu
Yks äijä ei voi ilmoittaa et saanko mä kesätöitä vai nöy
[q]inneah, 5.4.2006 19:59:
Aina on pakko itseään tyrkyttää sellaiselle joka ei susta oikeesti välitäkkään.Mutta mistä sen sitten loppupeleissä saa selville jollei sitten kantapään kautta.
[/q]
haha, ja taas pitää tyrkyttää itteensä sellaselle jota ei kiinnosta mä oon siinä NIII-IN hyvä :DDD ahahahahaaaa!
mä en vaan osaa näköjään hoitaa näitä "suhde" juttuja *pökr*
Oikeastaan, onko mitään mikä ei ärsyttäisi.
Nukuin iltapäivään, kun hengailin baarissa aamuneljään. Menee sitten valvomiseksi,kun uni-valverytmi umpisekasin.
No valvotaan sitten ! Ei tässä muukaan auta
Never Back down!
http://www.imdb.com/title/tt1023111/
Itse tykkäsin, veikkaan et monet ei tykkäis...
Se, että kaveri otti lähtiessää vahingossa mukaa mun puhelimen ja nyt mä en saa sitä millää kiinni et se vois tuoda sen takasin