Mikä ärsyttää?
se kun painaa klubbarin yläpalkkia, ja jostain vitun kumman syystä heti ku sivu reloadaa, katoo kaikki sanoman alla olevat laatikot, online boksi kilahtaa veks näkyvistä about vähintään joka toisella kerralla. MIKSI NÄIN?! *igor**uuh*
-M
Niisktröötshätsuihköh.
Päästä valuu paskaa.
Nuha ei ole Annin kaveri.
[q]kiiki, 6.6.2007 10:21:
b) Työnantajat! Ei, mä en tule sairaslomalla töihin edes vähän. Ja ei, mä en voi ilmoittaa toiseen duuniin jatkavani saikkua tällä hetkellä määrätyn lisäksi ja tulla sinne toiseen paikkaan duuniin. "Täällä työskentelyhän on ihan sama ku hengais kotona" - jea right. *toktok*
[/q]
Käsittämätöntä, että on työnantajia, jotka pyytävät, vaativat (tai pahimmassa tapauksessa pakottavat potkuilla uhkaamalla) töihin sairaslomalla.
- ihmisten tyhmyys
- se, että ihmisten tyhmyys ärsyttää
wappu kämpillä, juoden valkovenäläistä....uskotellen että kyll mää tutustun klubbarilaisiin.
Ei vaan onnaa, on niin v*tun ujo tai nooba. (herra numero nelonen on menossa lasista alas, nam)
[q]Jammailija, 29.4.2006 21:21:
---
Super-Kerttu, 29.4.2006 21:14:
LAPSELLISUUS!
---
Samaa mieltä. Ihme hiekkalaatikkomeininkiä*ding*.
[/q]
WORD!*piis*
[q]Super-Kerttu, 29.4.2006 21:14:
LAPSELLISUUS!
[/q]
Samaa mieltä. Ihme hiekkalaatikkomeininkiä*ding*.
[q]Super-Kerttu, 29.4.2006 21:14:
LAPSELLISUUS!
[/q]
TODELLAKIN!!
[q]Grizzley, 29.4.2006 19:54:
---
Niksu
kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa
---
...ja just sulla on varaa syyttää muita ihmisiä tästä aiheesta...
[/q]
[q]Niksu
kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa
[/q]
...ja just sulla on varaa syyttää muita ihmisiä tästä aiheesta...
ei saatana mitä jutttuu
Näin kännissä ei mikään...
Voi hitto ja tuskan parahdus
Perjantaina asenneettiin erääseen paikkaan uuden hienot nosto-ovet. Tänään soi puhelin :" Tää toinen ovi puolessa välissä ja ei liiku mihinkään, voitko tulla katsomaan ja tietty kans korjaamaan."
Asennusfirmassa on puhelinvastaaja, joka tuskin korjaa yhtään ovea.
No menin paikalle ja väkivaltaa ja voimaa käyttäen se saatiin kokonaan ylös, ja ei muuten ole menossa alas, vaikka itse ukko ylijumala sitä haluaisi.
- Vituttaa huono suunnittelu ja toteutus, mä sit yritän paikkailla toisten virheitä *toktok*
Nyt duunikänny kii, ja wappuilee
Dwiikkarin pyöriminen.
[q]Jna, 28.4.2006 12:43:
Ärsyttää mennä tenttiin johon ei ole lukenut..
[/q]
Ärsyttää lukea tenttiin johon ei loppujen lopuksi mene... been there done that, liian usein! ;D
Ärsyttää mennä tenttiin johon ei ole lukenut..
Sanan 'kuvei' -käyttö.
hammaskipu ja kun lääkäriltä ei irtoo aikaa
Voi p*rkele! Pitää varmaan tosissaan lähteä lääkäriin kun ei pysty edes ylävartaloa kääntämään ilman, että tulee purtua hampaita yhteen. Tai nostamaan kättä
Että haistakaa vaan kaikki v*ttu *igor**dissaa*
[q]Niksu, 27.4.2006 09:45:
Raukkamaisuus. Kun olisi mahdollisuus sanoa suoraan asiat ja puhua niistä, ei sanota mitään ja sitten kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa. Onneksi minä tiedän ketkä ovat oikeita ystäviäni ja keiden ystävä minä olen. Ystävyys on mielestäni sellaista, että ollaan kiinnostuttu toisten elämistä ja tekemisistä, monilla se vaan valitettavasti menee siihen, että jos ei radata tietyissä porukoissa joka helvetin viikonloppu niin ei olekaan enää mielenkiintoinen.
[/q]
Luit ajatukseni keitä on luullut hyviksi kavereiksi ovatkin sitten näköjään jotain ihan muuta......moikkaaminenkin tuntuu olevan erityisen vastenmielistä..ja Monien tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää että mielitietylleen on annettava aikaa ja kerrankin ajateltava myös toisen ihmisen haluja, tunteita, tarpeitä jne..ei enää vain itseään! Mutta hyvänä puolena tähän voi sanoa että ainakin huomaa ketkä aidosti ovat kultaisia