Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Vitun hyvää työpäivää mulle *grr**igor*

Lupaukset, joita ei koskaan pidetä.
Selitykset, joita ei kiinnosta kuulla.

Se ettei tarvi mitään tai ketään

... vai meinaatko että se ei oo huono juttu? No, ei se ookaan, mut se silti ärsyttää. Haluisin joskus oikeasti tarvita apua tai tukea, mut ei, meikähän on itsenäinen ja selviää ilman muita. Mä oon joko ihan vitun vahva tai sit oon tosi hyvä valehtelemaan itelleni - enkä halua tietää kumpi pitää paikkansa.

Se, että en löytänyt etsimiäni leffoja parista leffavuokraamosta (eikä oo löytäny niitä mistään muualtakaan, että olisin voinut ostaa) saati sitten mitään muutakaan katsottavaksi kelpaavaa

Se et aloin kattoo leffaa pleikkaril ja sit noin tunnin pääst se alko pätkimää se leffa.. ja sit ei dvd soitinka suostu pelaamaa ja vituttaa ihan mielettömäst ku vuokra leffa ja jää kattomatta...

[q]Verano, 7.4.2006 14:03:
---
södis, 7.4.2006 14:01:
mikä ero on hyvällä biisillä ja hyvällä videolla!!!*grr*

---

Se että toinen on biisi ja toinen on video
[/q]

meinasin nyt sitä että jos jonkun mielestä joku biisi on hyvä, niin auttomaattisesti siitä tehty musiikkivideo on myös hyvä., vaikka näin ei läheskään ikinä ole....tajuaakohan tästä nyt mitään....*ding**nauru*

Paskat musiikkivideot ja ihmiset jotka eivät tajua mikä ero on hyvällä biisillä ja hyvällä videolla!!!*grr*

Pekka Poudan katteettomat lupaukset *släp*
Tänään piti paistaa aurinko ja olla muutenkin hyvin keväinen päivä, mutta ei o näkyny!

[q]POSER, 6.4.2006 14:51:
---
innae, 6.4.2006 14:11:
Saatanan kaupungin työmiehet.
Heräsin 9 aikoihin ihan hirveeseen jyrinään/tärinään/paukutukseen. Kurkkasin keittiön ikkunasta että mitä helvettiä ulkona oikeen tapahtuu, ja eikohän ne revi saatana tota joukolantietä auki tosta mein pihan ja talon kohdalta.
Yritän sit nukkua siinä yöuntasi koska olet ollut yön töissä ja menossa seuraavaksikin.
Vittusaatana.
Eikös tuollaisista töistä yleensä pitäisi infota asukkaita?

---

>Tähän kohtaan tulee Nelson nauru<
[/q]

Ja näemmä huomenna jatkavat. Tosin menen mutsille pakolaiseksi nukkumaan :D
Mutta siltikin vituttaa.
Vittu.

[q]Avernian, 5.4.2006 22:38:
Miksi noitten ulkomaalaisperäisten ihmisten on pakko mölistä ihan vitun kovalla volyymillä kaikki mitä sanovat?
[/q]

Samaa miettinyt usein, varsinkin yliopiston lukusalissa ollessa...*igor*

[q]innae, 6.4.2006 14:11:
Heräsin 9 aikoihin ihan hirveeseen jyrinään/tärinään/paukutukseen. Kurkkasin keittiön ikkunasta että mitä helvettiä ulkona oikeen tapahtuu, ja eikohän ne revi saatana tota joukolantietä auki tosta mein pihan ja talon kohdalta.
Yritän sit nukkua siinä yöuntasi koska olet ollut yön töissä ja menossa seuraavaksikin.
Vittusaatana.
[/q]

>Tähän kohtaan tulee Nelson nauru<

[q]inneah, 5.4.2006 19:59:
Hah, ai että me naiset voidaan sitte olla typeriä

ärsyttää nää mies-nainen-suhdesökkeröt *toktok*

Miks ei me voida ottaa sitä hellyyttä ja lämpöä vastaan sellaselta ihmiseltä jolta me sitä saatais? Aina pitää vaan ettiä sitä "parempaa", kun sitä ei kumminkaan sieltä löydy! (jossain tapauksissa kyllä, mutta useimmiten ei).
[/q]
Toi ärsyttää muakin. Naiset ovat typeriä. Katkera, minä? Eeeen...*igor*

Vittusaatana.

[q]Fresia, 6.4.2006 14:57:
---
Avernian, 5.4.2006 22:38:
Miksi noitten ulkomaalaisperäisten ihmisten on pakko mölistä ihan vitun kovalla volyymillä kaikki mitä sanovat?

---

Samaa miettinyt usein, varsinkin yliopiston lukusalissa ollessa...*igor*
[/q]

Jo on ihmisillä pienet murheet...

[q]Avernian, 5.4.2006 22:38:
[/q]

Sama riepoo mua hyvin usein.

Miksi noitten ulkomaalaisperäisten ihmisten on pakko mölistä ihan vitun kovalla volyymillä kaikki mitä sanovat? Varsinkin sitä kovempaa mitä enemmän kello on...

Ja klubbarikin on ihan pirun sluggish tänään.

[q]devisss, 5.4.2006 18:01:
---
Wolverine, 4.4.2006 23:35:
nallekarkit

---

[/q]

no kelaat asiaa, ne maistuu iha liian hyvälle, niitä saa 30 kerralla suuhun ja niitä voi syödä täysin rajattoman määrän, niihi jää koukkuun.. ja ne loppuu aina liian nopee

[q]UnityF, 5.4.2006 17:53:
---
sapeli, 5.4.2006 16:18:
Toi saatanan loska Ei voi ihan normaaleja asioita lähikaupassa hoitaa ilman että on kengät ja sukat ja lahkeet ihan märät ja mutaiset *eikä* Ei voi sietää.
---
kultaseni sitä varten hankitaan mies joka käy siun puolesta kaupassa..
toimii ainakin tässä taloudessa

[/q]

Hei, ei pöllömpi idea Sen pitäis sit kyl kans käydä mun puolesta töissäkin kun siinäkin kastuu kengät

Meni viis tuntia väsätessä tietotekniikan kurssin harjoituksia Nyt menee puoli yötä lukiessa opponoitavaa työtä aamun seminaaria varten...

Hah, ai että me naiset voidaan sitte olla typeriä

ärsyttää nää mies-nainen-suhdesökkeröt *toktok*

Miks ei me voida ottaa sitä hellyyttä ja lämpöä vastaan sellaselta ihmiseltä jolta me sitä saatais? Aina pitää vaan ettiä sitä "parempaa", kun sitä ei kumminkaan sieltä löydy! (jossain tapauksissa kyllä, mutta useimmiten ei).

Aina on pakko itseään tyrkyttää sellaiselle joka ei susta oikeesti välitäkkään.Mutta mistä sen sitten loppupeleissä saa selville jollei sitten kantapään kautta.

Ja miksi se poikki menneen suhteen sureminen kestää aina niin saakelin kauan? Viikkoja,kuukausia jopa vuosia, kun sen saman asia olisi voinut hoitaa/surra parissa päivässä. Ajan tuhlausta sanon minä!

Ja miksi sitä tekee sitten samat virheet, ei yhtä,kahta mutta jopa kymmeniä kertoja. Eikö mitään olla opittu siitä ekasta kerrasta? Ei näköjään

Naiset,älkäämme olko enään typeriä,Ottakaamme läheisyys ja hellyys vastaan kun se on tarjolla,se jos jokin nimittäin on harvinaista,valitettavasti!

Ugh! olen puhunut.
-kiitos,tack-

O