Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

todella inhottava tunne, joka on ollut sisälläni jo pidemmän aikaa: se tunne, kun lähden viikonloppuna kavereiden kanssa radalle, niin joka darra-aamuna herään vittuuntuneena - ja se johtuu ainoastaan siitä, että nää perusyökerhot on mitä on. tämä siitä huolimatta, vaikka olisi ollutkin suht hauskaa ilta, niin sama olo on kuitenkin joka aamu. joka aamu olen aina vahvemmin sitä mieltä, että olisi ollut parempi vaihtoehto lähteä bileisiin, missä saan olla rauhassa musiikin kanssa. mutta sosiaalisia suhteita on pidettävä yllä, vaikka se suuren turhautumisen aamuisin aiheuttaakin.

*huoh*

Pet Shop Boys

[q]RONTTI, 7.5.2006 04:37:
epätietoisuus!
[/q]

Toi on kyl kans ärsyttävää, ku ei tiedä mitä pitäis tietää,
mut tietää ettei tiedä sitä mitä pitäis tietää

[q]Kolera, 6.5.2006 21:10:
Maanteiden siviili"poliisit". Ajetaan normisti taajamassa ja sitten eteen tulee auto jonka perässä mittari näyttää 40km/h. Tullaan 10s päästä suoralle jossa on risteys, mutta jossa voisi ohittaa jos vastaan ei tulisi autoa. No tämä edessä oleva 40km hurjastelija päättääkin parisen sekuntia ennen kuin vastaan tuleva auto tulee ohi yhtäkkiä jarruttaa auton melkein pysähdyksiin aivan kuin olisi kääntymässä, mutta eipäs kuitenkaan käänny. Ohitetaan sitten siinä suoralla ja katsotaan hetken päästä niin perkele sehän tulee aivan samaa reittiä kuin minäkin eikä sillä mitään epäröintiä ollutkaan sen suhteen mistä kohtaa kääntyä oikealle.

Onse saatana kun ajetaan vauhtia jossa aletaan jo saastuttaa enemmän kuin kovemmissa vauheissa ja sitten vielä kun joku toinen sattuu olemaan vähänkään turvaetäisyyden sisäpuolella niin lähes pysäytetään auto keskelle tietä.
[/q]

Toi on kyl tosi ärsyttävää. Ihan ku ne ajattelis tyyliin: noin lähellä kun ajat ni pysäytämpä ihan vain vittuillakseni autoni keskellä maantietä ja jos sattuu jotain ni eipä ollu mun vika että noin lähellä ajelet eikä mua haittaa vaikka itsepäisyyteni/typeryyteni takia autoni romuttuisi koska en joutuisi siitä mitään maksamaan.. tosi fiksua

just tollaset ketkä ei tykkää ku niitä ohitellaan tai jotain *toktok*

Selkä palo tänään ihan täysin kun olin koko päivän pihalla talkoissa. Enkä tietenkään käyttäny aurinkorasvaa, kun eihän nyt toukokuussa voi vielä nahka palaa, tai niin mä ainakin luulin...*eikä* Ja torstaina olis aika tatuoinnin korjaukseen, saa nähä mitä tatuoija tykkää kun meen sinne palaneella selällä...

Flunssa vielä tässä vaiheessa, huoh.

[q]Takyon, 7.11.2008 16:53:
piparitaikina
[/q]

khyl

Leffassa käyvät ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä salissa. Leffan aikana ei kuulu rupatella (kuiskaukset sallitaan) tai räplätä kännykkää! Saatana..

[size=20]pomojen ja asioista päättävien säätäminen työpaikalla!!!![/size]

oma tyhmyys, saamattomuus tiettyjen asioiden suhteen.
en voi ymmärtää milloin ja miten musta on tullut tällanen että en sitä yhtä tikkua saa ristiin laitettua asian eteen, varsinkaan silloin harvoin kun siihen olisi mainio tilaisuus?! :S
en kai vaan osaa.

*toktok*

Että mulle TAAS soitettiin entisestä duunista
Ne ei nyt usko, etten oo menossa sinne enää.

Puhelu meni kutakuinkin näin:

A: Tulisitko huomenna neljältä töihin?
Minä: Eiku oon Joensuussa.
A: Ai jaa, no eihän se sit onnistu, JOS et tuu tänään takas?
Minä: Niin.
A: No entäs joskus muulloin?
Minä: No en mä kyllä kauheen mielelläni.
A: No jos mä sit soittelen sulle taas.
Minä: Niin ja mulla on sit kyllä aina viiteen asti töitä.
A: No eipä se haittaa. Käy jos tuut sen jälkeen.

plaa, plaa...

Sama keskustelu on käyty ainakin viisi kertaa!
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että mulla on uusi työpaikka,
eikä mua kiinnosta enää tehdä 14h työpäiviä. Raha kyllä kelpais,
mut kun en yksinkertaisesti jaksa. Ja senkin olen sanonut suoraan,
mutta kun ei mene kaaliin, ei sitten millään...
Ihan sama mitä tuolle ihmiselle sanon,
kun mikään ei tunnu menevän perille.

Tämä jatkuva matkalaukkujen pakkaaminen. Siihen kun hyvin helposti menee koko ilta (ja vielä enemmänkin). Viime keskiviikkona, tämän viikon keskiviikkona ja taas ensi viikon keskiviikkona + saman viikon sunnuntaina taas. This is not normal. Kunpa poika osaisi päättää missä pysyä.

Muutossa hukkuneet tavarat Ei nettiä kotona. Ääni maassa, silmät turvoksissa ja varmaan sata kiloa lisää painoa kaikesta siitä viinamäärästä, mitä kolmen päivän aikana ehti juomaan...

Eksän maili Mitä helvettiä sekin ajattelee... mut ehkä vielä enemmän ärsyttää eräs tuotantotalousteekkaripoika, joka onkin varattu Eipä näyttänyt sitä kauheesti estävän la-yönä...omahan on vittu ongelmansa, onnea vaan sen parisuhteelle.

Kaiken ärsytyksen takana on kyl varmaan se, että mopo karkas jo la iltapäivällä käsistä, eikä sitä näkynyt ennen kuin eilen illalla, kun alkoi iskemään sairas henkinen krapula. Huh huh Sais ees ton asunnon muuton jäljiltä järkättyä, niin ois ees kiva olla kotona. Ai niin, ja sata virallista asiaa kelan lomakkeista takuuvuokraan yms hoidettua...

Kaikki mulkvistit, jotka kävelee vastaan ehtii jo vilkaista ja tunnistaa, muttei silti pysty avaamaan suutaan tervehtiäkseen. Ja vielä enemmän, jos itse jo moikkaa, mutta vastaaminen on toiselle osapuolelle täysi mahdottomuus.

Ei kai siinä jumalauta mitään menetä jos nopesti vilkaisee silmiin ja vaikka nyökkää? Joku päivä mä vielä hyppään jonkun tällaisen tapauksen varpaille, ravistelen sitä olkapäistä ja karjun viiden sentin etäisyydeltä että

[size=14] "Moi, mitä kuuluu?! Mä oon täällä! Haloo! Täällä! Näätkö sä!"[/size]

Aika lailla kaikki, pitäisköhän tässä pitää jo talviloma, alkaa ilmeisesti olla sen tarpeessa kun savu nousee korvista. Onneks parin viikon päästä Madridiin ja siellä Mr Erick Morillo toimittaa hyvät soundit Fabrikissa. Sitä odotellessa.

oharit

Oma sinisilmäisyys.

Maanantai ihmiset sää saamattomuus epäselvyys tylsyys ja minä.
Meen nukkuu moro.
Herättäkää kun kaikki on taas jees...

Se, että olen tehnyt viimeiset kaksi viikkoa kollegani hommat lähes 100 %!!! Siis omien lisääksi!*grr*

vähän kaikki tänään... haluaisin mennä vaan kotiin peiton alle piiloon niin kaikilla ois parempi olla.

O