Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

sekopäiset lappalaiset huh huijaa*joo**eikä**toktok**eiei*

[q]mariq, 11.5.2006 22:35:
---
Bright side? :Ainakin joka toinen päivä on ihana
[/q]

Joo.. *blush*Tai ehkä mun vaan pitää tanssia joka päivä

[q]rose, 11.5.2006 22:33:
Aaaargh! En tiiä! Vittu kaikki!! On se nyt vittu kun joka toinen päivä vituttaa kaikki ja joka toinen päivä kaikki on täydellistä. Vittu. *toktok*
[/q]
Bright side? :Ainakin joka toinen päivä on ihana

korvat on kärvähtäny.. tekis mieli koko ajan rapsuttaa

Saunalahden nettipalvelut Tampereella siirtyy eri firmalle, joka ei tietenkään pysty tarjoamaan samoja ominaisuuksia, widdu mitä pelleilyä taas kun pukumiehet naurattaa rahaa!

vanhemmat. miksei ne voi suoraan mulle puhua asioista? puoltaa mun mielipiteitä, mut taas kerran broidi kerto miten ne oli taas repinyt hiuksiaan mun takia... huoh, minkä mä sille voin, että haluan eri asioita kuin muut. ei mulle riitä se, mikä niille riittää. vaikken pääsisi päämäärääni, niin en todellakaan ole lopettamassa töitten paiskimista sen eteen.

ennemmin mä tapan itseni tähän paikkaan, kuin pysähdyn paikalleni polkemaan.

Puhelin jäi repussa kahen mönkijän väliin No mitäpä noista.

Aaaargh! En tiiä! Vittu kaikki!! On se nyt vittu kun joka toinen päivä vituttaa kaikki ja joka toinen päivä kaikki on täydellistä. Vittu. *toktok*

[q]wiwi, 10.3.2009 18:10:
---
josbe, 10.3.2009 12:33:
Eroon turkiskuoriaisista! -projekti

---

Miten ajattelit toteuttaa? Epäilen että on sama edessä tässä joskus.
[/q]
Soitin isännöitsijälle, joka oli onneksi varsin myötämielinen ja avulias. Lupasi selvittää, onko muilla meidän rapussa samoja ongelmia (meidän vaatehuoneesta nimittäin löytyi villainen miesten puku pienillä rei'illä, jotka ilmeisesti nimenomaan turkiskuoriaiset oli saanu aikaan) ja että onko kyseessä varmasti ko. elukka. Itse en ole niihin törmännyt, joten asia pitänee varmistaa.

Ottavat yhteyttä selvityksen jälkeen, joten kerron sitten lisää. Onneksi isännöitsijällä oli omakohtaisia kokemuksia turkiskuoriaisista, joten hän osaa ja haluaa varmasti lähteä toimenpiteisiin. Alunperin nimittäin muuten niin avulias talkkari oli sitä mieltä, ettei myrkytyksiä helpostikaan ruveta tekemään.

Työpaikka yleensäkin, etenkin sinne tulevat ruotsalaiset asiakkaat.. jumankauta ne kans jänkkää ja valittaa joka hiton asiasta! Ihme jengii..

silmät on niin turvoksissa ettei meinaa nähä mitää

[q]Annakins, 9.5.2006 16:33:

---

---

Vielä ärsyttävämpiä on ihmiset, jotka maantiellä ajaa 100km/h alueella 80km/h kunnes vihdoin tullaan ohituskaistalle ja niistä pääsis ohi mutta kun ei pääse kun kyllähän se auto siinä vaiheessa yht'äkkiä kulkee 120 km/h!
[/q]

Joo toi varsinkin on todella ärsyttävää, näistä yhtenä esim. jotkut rekat (hyvä käydä sit kilpailemaan sellasen kans ku vastasta tulee autoja eikä rekka voi yhtään hidastaa tai päästää ohi) *eikä*

Käydä koulua näin kesäisella ilmalla :(

Aurinko ihottuma koko ajan tekis mieli raapii..

Koputuspalvelu päälle perkele

[q]mayah, 9.5.2006 17:50:
---
martina, 9.5.2006 16:26:
tabit*toktok*

---

Emmä kyl tiiä ku yhen tabin ja must se on ihan kiva poika
[/q]

pönttö maija. tabulatuurit.

elämä!

tabit*toktok*

Voihan vitun pellet bongorumpuineen stadissa hakkaamassa aamusta iltaan. Kiinnostaa kympillä kuulla samaa pauketta koko työpäivä toisensa jälkeen. Tuokaa haulikko*igor*

Olla töissä näin hyvällä säällä.

O