Mikä ärsyttää?
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=3107&haku=sossu
Mikä nykyajan (nuoria) ihmisiä vaivaa? Tuntuu, että joka toinen perustaa toimeentulonsa sossun rahoille.
Sitten itketään, kun sieltä ei saakaan rahaa johonkin x-juttuun ja koko maailma kaatuu. Tai itketään, kun se ja se rahasuoritus ei näykään tilillä heti puoliltaöin ja tili menee miinukselle, kun se ja se maksu menikin tililtä jo tänään.
Tehkää hyvät ihmiset töitä! Niin sitä rahaa saa!
Mielestäni raha-asiat on pahasti vitullaan, jos kaikki kaatuu siihen, että joku rahasuoritus onkin tunnin tai jopa viikon myöhässä. Kaikki on laskettu sen summan varaan ja sitten pitää olla syömättä ja palauttaa puolet ostetuista vaatteista. Tai pummia aina vaan kavereilta lisää kakskymppisiä, joista kasvaa äkisti tonneja.
Helvetti, että nään punasta joka ikisestä "en saanu uusia xboxsupermegakofflenkkareita, ku sossu ei antanu rahaa *dissaa*" -jutusta.
SÄÄSTÄKÄÄ, SAATANA!
(Ja kyllä. Ymmärrän elämäntilanteita, joissa on turvauduttava sossuun, mutta puhunkin niistä vitun äpäristä, jotka ei edes yritä keksiä muita tulonlähteitä tai haukkuu sossun aina omien tulkintojensa mukaisesti paskaksi.)
[q]UnityF, 8.6.2006 11:03:
mua ärsyttää kelan päätökset kun niissä kestää ikuisuus, nyt on menny vasta 3kk
kaikki paperit toimitettu jne jne mut on kuulemma niin kova ruuhka.
[/q]
Ja kuitenkin ne vaan juo sielä kahvia ja juoruaa...
[q]Kolera, 8.6.2006 10:26:
Kertoo ihan selkeesti golfvirran siirtymisestä ja parin vuoden sisää tää on yhtä kiva paikka ku Siperia *sydän*
[/q]
aaaw mä haluun sitten sellaisen kolera-kaulahuivin
mua ärsyttää kelan päätökset kun niissä kestää ikuisuus, nyt on menny vasta 3kk
kaikki paperit toimitettu jne jne mut on kuulemma niin kova ruuhka.
ärsyttää, ett kuulemma suomi on ollu ainoa prkleen paikka euroopassa missä on ollu näin poikkeuksellisen kylmä viime aikoina. JUST vaan tänne on sattunut eksymään kylmä ilma jostain pohjosesta. Joka paikassa muualla on kuulemma nautittu todella lämpimistä keleistä. grrrrr
on se kumma, ett tääl saa kesäkuussa pukee enemmän päälle kun loppuvuodesta (ennen lumien tuloa).
meidän ovessa lukee selvästi että avataan kello 9, näin on tehty viimeset sata vuotta tässä firmassa ja kaikki tämän tuppukylän asukkaat sen varmasti tietää. siltikin jotku hitsin töhöt eläkeläiset on oven takana (kaiken lisäksi lasiovi..) tollottamassa vähintäänkin varttia ennen. aaaaargh. ei me silti avata yhtään aikasemmin saatana.
Se, että itse hermostun ja ärsyynnyn juuri nyt kaikesta Ja että musta ja mun luonteestani tehdään täysin vääriä oletuksia tutustumatta muhun ollenkaan. Blaah.
Ja se, että stressaan sitä faktaa liian paljon, etten voi olla varma, onko mulla vie työpaikkaa huomenna...
Työttömyys...
Ihmiset, jotka nousevat bussiin kuin kirkkoon.
Vituttaa se hartaus, millä aaastutaaan hiiitaaaassti se ainoa porras sisään ja mielettömällä keskittymisellä ja hitailla liikkeillä näytetään liiipppuaa lukiijaallleee ja varmuuden vuoksi vielä tuijoteeeetaaan lukijan näyttöä, että jos se tänä aamuna sanoisikin jotain muuta kuin eilen.
Sen jälkeen valiiitaaan issstumapaaiikkaa ja iiihmetelläään kääytäväälllä. Lempparityyppini vielä tekevät niin, että ovat juuri istumassa johonkin ja kuvittelen voivani kävellä ohi, kun he keksivätkin, että hei, haluankin istua sittenkin tuolla ja siiiiiirtyyvääät hiiitaaaasti sinne edessäsi.
Kaikkeen tähän voi yhdistää vielä kuskin, joka varmistaa, että bussi on täysin pysähtynyt ja odottaa sen jälkeen vielä varmuuden vuoksi 5 sekuntia ennen kuin avaa etuoven ja sulkee takaoven vasta, kun kyydistä jäänyt ihminen on 30 metrin päässä kyljestä.
Ja jos pysäkillä on useampi kuin yksi ihminen, ihmiset käyttävät ihan huolella energiaa siihen, että miettivät, kuka oli pysäkillä ennen minua ja kenen jälkeen saan nousta bussiin. Joku voi seistä jo oven kohdalla, kun päättääkin antaa toiselle tilaa ja näyttää kohteliaasti, että mene sinä ensin. Ja jos teille tehdään niin, niin MENKÄÄ! Parhaimmillaan tämä, jolle tarjotaan kohteliaasti tietä, ajattelee, että voivoi eihän vielä ole minun vuoro, kun tuo punavillatakkinen nainen oli tässä ensin ja perääntyy pari askelta ja osoittaa 'vuoronsa' jollekin toiselle tai yrittää palauttaa sitä ensin tarjonneelle.
Miksi, ihmiset? Miksi te teette tämän minulle?!
[q]Anselmi, 23.7.2008 13:05:
---
Umbala, 23.7.2008 12:59:
Todellakin samaa mieltä. Alkoi vain vaivaamaan, jos kyseinen tytsy olis tummaihoinen, mikä olis vastine tuolle White Trashille?
---
Somali
[/q]
Ohhoh, tulipa siiten revettyä samalla kun "kirjotan asiakkaalle laskua" hieman hankala lähtee selittää, mikä nyt on niin hauskaa siinä laskussa.
[q]Jusna666, 1.8.2006 01:30:
+se et oon näin läski.
[/q]
*vettäkiukaalheittel* Vähä oot niinq läski!!
[q]äm, 4.8.2006 09:53:
Miksi, ihmiset? Miksi te teette tämän minulle?!
[/q]
Koska sulla on liian kiire, ja sun täytyy oppia chillaamaan
[q]mayah, 31.7.2006 15:19:
Eräs varsin typerä juttu, mutta silti ihan riittävästi tällä hetkellä. Se on sitä kun on uteliaisuuttaan pakko katsoa, vaikka tietää että todennäköisesti olisi järkevämpää olla katsomatta.
[/q]
Mulle käy aina just noin!
[q]Fyraett, 7.6.2006 13:34:
Ja salaa sanomaboxi kans :D
[/q]
Huomattavasti vähemmän kuin MulkPiitAs :D
Mulkerot piittamattomat asiakkaat.
[q]Zenni, 7.6.2006 00:17:
Kun "vielä" ja "kuulostaa" kirjoitetaan kahella ällällä. *toktok*
[/q]
Niin, tai "erilainen".
Se, että on töitä huomenna ja että kaverit ei asu ihan pyöräilymatkan päässä :(
Yksin kotona.
[q]Avernian, 4.8.2006 14:32:
Rapajuopot jotka tulee kadulla vastaan ja aloittaa että "hei, kaveri..." ja sitten juttua alkaa tulla. Näytänkö mä siltä että kiinnostaisi haistella viikon vanhaa viinan ja paskan sekotusta?
[/q]
Jeps, sit se yleensä jatkuu et "...ei sulla olis heittää röökiä tai paria euroo et saan kaljan tosta ku o kauhee darra..." On vitun ärsyttävää....
[q]mayah, 5.8.2006 21:59:
Subilta just nyt tuleva Suomen Neito esittelypätkä ja sen juontaja, joka puhuu Neiti siitä ja siitä. Neiti sillä ja sillä on pituutta kertynyt niin ja niin paljon ja painoa Neidillä on sen ja sen verran. Neiti sen ja sen motto on balabalabala.
[/q]
Joo ja toi stanan 60-luvun aihe on :E.
[q]Wanna B, 5.8.2006 22:51:
---
Avernian, 4.8.2006 14:32:
Rapajuopot jotka tulee kadulla vastaan ja aloittaa että "hei, kaveri..." ja sitten juttua alkaa tulla. Näytänkö mä siltä että kiinnostaisi haistella viikon vanhaa viinan ja paskan sekotusta?
---
Jeps, sit se yleensä jatkuu et "...ei sulla olis heittää röökiä tai paria euroo et saan kaljan tosta ku o kauhee darra..." On vitun ärsyttävää....
[/q]
Multa on kyselty että oonko joku yleisurheilija, ja että mihis riski kaveri on menossa. Oon ylpeä siitä. :D (Tiedoksi, en ole riski enkä urheilija.)
Mun jenkkijääkaappi Aina kun laittaa yläoven kiinni ni alaovi aukee.. Tietenkin se jää sit aina auki ...