Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Super-Kerttu, 7.8.2006 20:30:
Voihan V...u, PRKL, s..tana!!!!!

-Koottavat huonekalut!
-Väärän kokoset ruuvari!! (Ostin just kaksi uutta ja nekin on väärän kokoisia!)
-Oma tyhmyys, kun en tajunnut käyttää petsatessa hanskoja! Nyt on sormet, kynnenaluset ja kynsinauhat ihan ruskeessa petsissä!
-Se, että toi pöytä pitää varmaankin petsaa huomen toiseen kertaa!
- Se että tää kämppä on vaan kaaos, vaikka kuinka touhuan..

[/q]

Ikeasta saa sellasia tosi käteviä jokanaisen työkalupakkeja. Niistä löytyy mm. ruuvari, johon on ainakin 10 erilaista vaihtopäätä, vasara, pihdit, jotkut leikkurit jne. Oli kyl tosi hyvä ostos tollasiin pikkuhommiin, kuten huonekalujen kokoamiseen ja taulun naulojen hakaamiseen eikä edes maksanut hirveästi.

[q]phear, 5.6.2006 10:45:
kehittelemäni paradoksi:

Kuinka ihminen jaksaa olla näin laiska?
[/q]

Lapsellinen käytös!

[q]Super-Kerttu, 7.8.2006 20:30:
Voihan V...u, PRKL, s..tana!!!!!

-Koottavat huonekalut!
-Väärän kokoset ruuvarit!! (Ostin just kaksi uutta ja nekin on väärän kokoisia!) *justjoo*[/q]

mä voin ottaa omat työkaluni beesiin, siin on ainakin vähä täydennystä :)

[q]-Oma tyhmyys, kun en tajunnut käyttää petsatessa hanskoja! Nyt on sormet, kynnenaluset ja kynsinauhat ihan ruskeessa petsissä! *igor*[/q]

blondi

[q]-Se, että toi pöytä pitää varmaankin petsaa huomen toiseen kertaa!
- Se että tää kämppä on vaan kaaos, vaikka kuinka touhuan..

[/q]

no sul eioo menny ku pari pvää vasta :) Kyl se siitä, mä tuun nakkikoneeks

-M

huominen tentti.. ei vaa osaa vaik kuin lukee..

Se, että saa kuulla kivan viikonlopun jälkeen et selän takana on puhuttu kaikkea paskaa

[q]Jazmine, 8.8.2006 12:32:
KUNDIT!
[/q]

GIMMAT!

[q]Jazmine, 8.8.2006 13:02:
---
Avernian, 8.8.2006 13:01:
---
Jazmine, 8.8.2006 12:32:
KUNDIT!

---

GIMMAT!

---

KUNDIT (pa) !!!!!
[/q]

Mielipiteesi on väärä !!!

Tapellaaks?! :p

[q]Avernian, 8.8.2006 13:13:
---
Jazmine, 8.8.2006 13:07:
*släp*
SÄ olet ihan helvetin väärässä!!!
Tytöt ovat *enkeli*..... Vain ja ainoastaan pojissa on vika.

PS. Jaolen AINA oikeassa.

---

[size=16]*senkin* [/size]

[size=2]Tottakai _sä_ olet aina oikeassa. Mutta kuin usein tulee kuunneltua itseäsi?[/size]
[/q]

Siin kaik mitä mää susta aattelen!
Ite kerjäsit.....

[q]Jazmine, 8.8.2006 13:07:
*släp*
SÄ olet ihan helvetin väärässä!!!
Tytöt ovat *enkeli*..... Vain ja ainoastaan pojissa on vika.

PS. Jaolen AINA oikeassa.
[/q]

[size=16]*senkin* [/size]

[size=2]Tottakai _sä_ olet aina oikeassa. Mutta kuin usein tulee kuunneltua itseäsi?[/size]

vitun työkoneen sähköpostiohjelma tai netti tai joku vtu prkl. Tän macin Mail ohjelma kysyy joka sekunti salasanaa. Eli mitkään sähköpostit ei tuu perille ajoissa aaarrrghh. Helvetin kaapelin netti. Sitte kun sinne lafkaan soittaa niin siellä joku vitun retard hidas tietokonehimonörtti ääliö puhuu niin hitaasti ett hermot menee siinäkin.
Tätä shittiä on nyt jatkunut viikko. Ois kuitenkin tärkeää ylläpitää sujuvaa sähköpostiliikennettä nyt kun kaikki spotit yms markkinointimatskut tarvii hyväksyttää. *grr**dissaa**eiei**hmph**senkin**toktok**jeesus*

[q]Jazmine, 8.8.2006 13:18:
Siin kaik mitä mää susta aattelen!
Ite kerjäsit.....
[/q]

Kumpi on kumpi?

armoton darra maanan..tiistaina? :/

Se, että joku neronleimaus pöllii mun auton alumiinivanteista ilmakorkkeja. Heti kun sain uudet haettua... niin eih taas on viety. Mitähän henkistä tyydytystä sellaisestakin saa?

[q]Anselmi, 23.7.2008 11:05:
Kaksi kultaista sanaa: White trash
[/q]
Mä haluan uskoa, että toi on trolli. Jos toi on taas tosissaan niin pieni eugeniikka-ohjelma vois tehdä ihan hyvää...

Seku sanomaboxis on niin helvetin hiljasta ja kaikki noi "muka" noliferit on luopuneet leikistä.. helvetin turnauskestävyyden puutteelliset
Ässäbox noliferit 4 the win

Tällä hetkellä ärsyttää tässä parin viime tunnin aikana kehittelemäni paradoksi:

Kuinka ihminen jaksaa olla näin laiska?

Saatanan.

Sana pateettinen ja sen käyttö.

[q]Anselmi, 23.7.2008 11:05:
---
ipe, 21.7.2008 12:29:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=5962437&tstart=0

---
Haluan pärjätä ITSE!

Olen 16v ja olen raskaana. Lapsen isä on 17v työtön joten hän ei voi avustaa meitä. Haluan oman asunnon ja haluan pärjätä ITSE! Mitä tukia minä saan? Saako sossussa toimentulotukea? Entäs Kelalta asumistukea? Pitääkö ylä-aste käydä loppuun vai voinko ruveta heti työttömäksi ja saada työttömyys korvauksia? Saako lapsilisä? Haluan pärjätä ITSE!

Ei nimimerkkiä

---

Kaksi kultaista sanaa: White trash
[/q]
Todellakin samaa mieltä. Alkoi vain vaivaamaan, jos kyseinen tytsy olis tummaihoinen, mikä olis vastine tuolle White Trashille?

Vitun nihkeet kaverit, vitun nihkee veli ja vitun nihkeet veljen kaverit. Vittu. Viimenen kerta kun kysyn yhtään ketään mihinkään kun ei voi edes yhden kerran jättää a) saunaa väliin, b) salilla käyntiä väliin, c) tyhjänpäiväistä oleilua väliin. Vitun vittu. Kiva suunnitella jotain reissua ja sitten kaikki rupee tuntia ennen lähtöä nihkeilemään. Kiitos tämän, mäkin myöhästyin junasta. Jos olisin tän eilen tiennyt niin olisin lähtenyt äitin ja siskon mukaan kylpylään, mutta ei. Vitun perkeleen helvetti. *grr**igor**hmph*

O