Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Nämä unirytmit :/

On ihan kauhee kesälomakuume ja loman alkuun niin pitkä aika, että ihan turha tässä on sitä vielä haikailla.

Aamuvuorot. Imo aamuvuorot eivät ole aikuisen ihmisen juttu.

naisasioiden käsittämätön vaikeus.

Kun "vielä" ja "kuulostaa" kirjoitetaan kahella ällällä. *toktok*

Ei varsinaisesti ärsytä, mutta ihmetyttää... kuvagallerioita selatessani olen huomannut, että aina kun kuvassa on joku joka poikkeaa edes vähän siitä perus farkut + t-paita/kiksukarva/polkka-pvc-normista, niin kuvakommenteissa on kauhea väittely ko. henkilön ulkonäöstä, vaatetyylistä, meikeistä jne.

Miksi?*ding* Erilaisuus on kaunista, myös silloin kun erilaisuus on oikeasti erilaista, eikä sanmanlaista kuin oma, eiks jeh?*joo*

Kuumuus ja kesä. Menis jo ohi.

Mä en ymmärrä, mitä toi *aatanan naapuri taas tuolla tekee Imuroi seinää ja yrittää ehkä myös hajottaa sitä Oon koettanut olla huomaamatta koko juttua monta päivää, mutta nyt alkaa jo vähän palaa kiinni

[q]UnityF, 7.8.2006 01:20:
kun yöpaidatkin jo kiristää mahan kohalta niin että niitä ei voi käyttää..
pakko ostaa huomenna joku mega iso paituli joka ei purista tätä kasvavaa masuu.
[/q]

Huh, voin kuvitella tunteen kun yritin +10kg jälkeen mahtua edellisiin housuihini

Sitä se tupakan lopettaminen teettää (vuodessa).

kun yöpaidatkin jo kiristää mahan kohalta niin että niitä ei voi käyttää..
pakko ostaa huomenna joku mega iso paituli joka ei purista tätä kasvavaa masuu.

Intti ja niiden typerät linjaukset

No on se intti ihan kiva *itsekin menossa*

[q]Wolverine, 7.6.2006 00:05:
naisasioiden käsittämätön vaikeus.
[/q]

Roger roger

Ei oikeen natsaa mikään, varsinkaan töissä oleminen. Just sellanen fiilis päällänsä kokoaja. hmmph.

[q]lostgone, 4.8.2006 15:05:
Kun ihmiset läähättävät ja maiskuttelevat puhelimeen.*dissaa*
Monta kertaa tehnyt mieli sanoa,että et viitsis lopettaa, laita tekarit suuhun tai pidä se suun kiinni jos et puhu.*hmph*
[/q]

Herää kysymys, että minkäslaista puhelinpalvelua sä oikein pidät :P

Just nyt oikeestaan ärsyttää oma impulsiivisuus, tempperamenttisuus ja yleensäkin tapa suhtautua asioihin

[q]vinsku, 7.8.2006 01:46:

Huh, voin kuvitella tunteen kun yritin +10kg jälkeen mahtua edellisiin housuihini

Sitä se tupakan lopettaminen teettää (vuodessa).
[/q]

mulla on se että itte olen laihtunu mun raskauden myötä mut vauva on kasvanu sen verran että nyt on laitettu vaatekaapissa kaikki normi vaatteet sivuun muutamaksi kuukaudeksi. & se viellä että se kosavaa viellä n.20cm niin on..
Mut eniten ärsyttää nää yöpaidat kun en osaa nukkuu ilmankaa.. onneksi katoin että ne ei oo niin kalliita et pääsee tänään vähän tuhlailee.

MINÄ! *släp**senkin**toktok**grr**dissaa*

lakanoiden vetäminen ennen ku ne laitetaan mankeliin

Tahallinen ilkeys suunnalta mistä sitä vähiten odottais

aaaaaaaaaaaaaaaargh.

en jaksa halua suostu olemaan enää kipeä. eieieiei.
v*tun kuume. v*tun yskä. v*tun paha olo. menkää pois nyt heti.

*nuha**nyyh*

O