Mikä ärsyttää?
[q]Mellu-, 13.6.2006 17:21:
Erään [size=8]nimeltämainitsemattoman pieksämäkivolley [/size] seuran toiminta
[/q]
on kyllä ihan ihmeellistä toimintaa
Joku Prklen entinen pano/hoito soitteli kännissä viimeyönä rakkaalleni just kun oltiin menossa nukkumaan...Siinä menikin sitten yöunet ja vieläkin ÄRSYTTÄÄ niiiiiin......*grr*
miks helvatissa pitää soitella monien vuosien jälkeen ihmiselle joka on ihanassa parisuhteessa....
Luurijuoppous sucks
oma itseni.
vuokra maksettu ja tili on tyhjä 25 päivää olis taas elettävänä -ei millään-
Erään [size=8]nimeltämainitsemattoman pieksämäkivolley [/size] seuran toiminta
Jalkapohjat tulessa Rakkoja vaan tulee lisää, ja on pian mennyt omaisuus rakkolaastareihin. Kengätkään ei oo uudet, eikä ne oo ennen hanganneet. Tosi nätin näköistä, kun on laastaria joka paikassa *igor*...mutta vielä tuskaisempaa on kävely, kun varpaista kantapäihin sattuu jumalattomasti
nyppii niin meidän tuntityöntekijän asenne työhönsä..piti opastaa tänään sille aamuvuorolaisen tehtävät mutta kyseinen ihminen on jo nyt myöhässä eikä ole vaivautunut soittamaan.pakko alkaa tekemään vuoro itse ennen kuin asiakaslinja avautuu,kun toi vitun sonerakaan ei taas yllättäen pelitä.*dissaa*
hei hei hyväntuulisuus.
en mitenkään löydä sopivaa asuntoa ajoissa *poks**toktok**igor*
vituttaa!*dissaa*
Kauhee nälkä ja pääsen vasta sitten syömään kun veli ja sisko on tullut takasin, eli noin tunnin päästä Pistäis nekin vähän vauhtia siihen autoon
yks tän päivänen urpo asiakas ja työkaveri joka kohtelee mua yhä harjottelijana, eli henk. koht. orjanaan ja ihmettelee kun en suostu moiseen...
[q]Cloud, 10.6.2006 03:05:
Seku sanomaboxis on niin helvetin hiljasta ja kaikki noi "muka" noliferit on luopuneet leikistä.. helvetin turnauskestävyyden puutteelliset
Ässäbox noliferit 4 the win
[/q]
sori. joskus pitää hölistä irkkilässäkin!!! se on kivimpi paikka! ^^^^^^
[q]martina, 10.6.2006 00:26:
yks tän päivänen urpo asiakas ja työkaveri joka kohtelee mua yhä harjottelijana, eli henk. koht. orjanaan ja ihmettelee kun en suostu moiseen...
[/q]
vähän sama homma mulla yhen työ"kaverin" kanssa.. mua ärsyttää siinä tyypissä joka ainoa asia!
hitto, kosto on suloista jossain vaiheessa
Työasiat ja niistäkin se että ei ole ihan kunnol perillä mitä pitää tehdä ja miten kun yks sanoo toista ja toinen toista ja nää kaksi ei oikein tiedä kumminpäin mennäään ja sit ku kauppaa pitäis tehdä mut kuitenkaan ei kukaan halua ostaa mitään ennen kun saa lisätietoa asiasta ym.
Vittu sanon minä ja ei muuta ku odottamaan miten hommat nyt sit OIKEESTI pitäis mennä*poks* Onnex on perjantai...
[q]hallucinogen, 9.6.2006 11:22:
---
Sallakat, 9.6.2006 11:14:
jatkoyhdyntää.
---
Yhdyntä on ihanaa
[/q]
Kelpais. Anyone?
[q]Foxmagon, 9.6.2006 12:01:
Kelpais. Anyone?
[/q]
Mä oon aina valmis
[q]Sallakat, 9.6.2006 11:14:
jatkoyhdyntää.
[/q]
Yhdyntä on ihanaa
[q]hallucinogen, 8.6.2006 15:32:
---
äm, 8.6.2006 14:17:
nipsnaps
---
Ei voi kun yhtyä jokaiseen sanaan.
[/q]
jatkoyhdyntää.
Jotenki tää koko hemmetin maa ja oleminen. Mä en tiedä miks ny taas on sellanen päivä että mikään ei kiinnosta. Kaikki maistuu puulta. Näkymä ulos on tylsistyttävä. Elämä tuntuu tylsältä. Kaikki tuntuu tylsältä.
Kaipaa hirveesti jotain actionia elämään, kaipaa jotenkin.. Jonnekin toisaalle. Kaipaa elämyksiä.
Mä mietin ja kiehuin tänään ihan just samaa asiaa kuin äm.
Mä en vaan tajua, että kitistään aina siitä, että nyt joutuu oleen kaks päivää syömättä, ku sossun rahat tulee taas myöhässä. Kaipa niitä tiukkojaki tilanteita on, joissa noihin on pakko turvautua, mutta ihan oikeesti siinä määrin kuin tota kitinää saa kuunnella ja joka paikasta lukea, en usko että kyse on pelkistä pakkotilanteista. Kummasti lisäksi näillä samoilla ihmisillä usein rahaa riittää bilettämiseen ja vaatteisiin, matkoihin jne sälään, ja sitte hajoillaan kun sossu ei maksa hammaslääkärilaskua.
Kuten sanottu, töistä saa rahaa. Mistä tahansa töistä vieläpä, yleensä. *släp*
Joku konsultin mulkku oli tänään tietämässä miten asiat pitäs hoitaa. Sälli ei varmaan oo päivääkään tehny näit hommia :D.