Mikä ärsyttää?
[q]nomic, 25.6.2006 09:30:
Kun kirj0itetaan 0 o:n paikalle. Ei v0a olla niin vaikeaa kirj0ittaa sitä o:ta, kuiteskin perus qwerty-näppiksessä se 0 0n o:n yläpu0lella. Ihme vammailua taas ja angstaan kun alkoi savukelakko ja ärsyttää kun v menee jengillä kaksoiveeksi ja sit ärsyttää kun ällä muuttuukin äffäksi. aargh!!!
"(0rkiitti) 0n kiwesten tulehdus. Se w0i tulla muun muassa sik0taudin k0mplikaati0na. Sik0tautiin sairastuneista miehistä n0in 3040 % saa kiwestulehduksen. Kiwestulehduksen 0ireina ovat mm. weren esiintyminen spermassa, kipu kiveksissä ja j0skus kuume. Kivestulehdus saattaa j0htaa miehen hedelmättömyyteen, mutta muuten se ei ole yleensä waarallinen. Aika hyvä fiiwis siis!
"
Tapan kaikki!
Sit mua ärsyttää se, kun nykyisessä ragna-servussa ei olekkaan samoja cardeja, mihin olen aero2:lla tottunut. Ei voi rodiin pistellä cruiser cardeja x4, tai voi, mutta ei niissä ole +4 Dexiä. :I
[/q]
Tähän vuodatukseen jatkan vielä huomioni kiinnittänyt teinien/pissiksien/muiden vajokkien tapaa runnella esimerkiksi joku sanan taivutusmuoto sellaiseksi mikä ei käy järkeen mitenkään..
TJEU:
Yksikkömuoto: Kuva, kuvan, kuvassa, kuvalla...jne
Monikkomuoto: kuvien, kuvissa, kuville, kuvia..jne
Ärsytysmuoto: quvein,quveja,kuvei jne.. *grr**igor*
Säätäminen *toktok* Ja se, että on paikat pirun jumissa eilisestä ja tästä työpäivästä... melkein 300 e:n ansiot yhdeltä viikonlopulta kyllä lämmittää, mutta fyysisesti oon aivan Ja henkisesti aivan pihalla
Kun kirj0itetaan 0 o:n paikalle. Ei v0a olla niin vaikeaa kirj0ittaa sitä o:ta, kuiteskin perus qwerty-näppiksessä se 0 0n o:n yläpu0lella. Ihme vammailua taas ja angstaan kun alkoi savukelakko ja ärsyttää kun v menee jengillä kaksoiveeksi ja sit ärsyttää kun ällä muuttuukin äffäksi. aargh!!!
"(0rkiitti) 0n kiwesten tulehdus. Se w0i tulla muun muassa sik0taudin k0mplikaati0na. Sik0tautiin sairastuneista miehistä n0in 3040 % saa kiwestulehduksen. Kiwestulehduksen 0ireina ovat mm. weren esiintyminen spermassa, kipu kiveksissä ja j0skus kuume. Kivestulehdus saattaa j0htaa miehen hedelmättömyyteen, mutta muuten se ei ole yleensä waarallinen. Aika hyvä fiiwis siis!
"
Tapan kaikki!
Sit mua ärsyttää se, kun nykyisessä ragna-servussa ei olekkaan samoja cardeja, mihin olen aero2:lla tottunut. Ei voi rodiin pistellä cruiser cardeja x4, tai voi, mutta ei niissä ole +4 Dexiä. :I
kaikki.*igor*
[q]Trixie, 20.6.2006 09:12:
Meidän asunnon sauna efekti*hikoil**grr* Kämpässä ei saa ees nukuttuu saatika muutenkaan olla ja ei auta vaikka on ikkunat auki, mutta kun ilma ei kierra. Kesä on kyllä ihanaa, mut jotain pitäis tehsä et sais asunnon inhimillisemmäx*joo*
[/q]
tuttu fiilis.. ilma kierrä mihinkään, ja aurinko paistaa sen kuutisen tuntia suoraan tänne. auta armias jos haluu kukille valoa ja unohtuu sälekaihtimet iltapäiväks auki. Nukkumisesta tuu yhtään mitään kun on niin kuuma mut onneks nyt sataa ja ilma raikastuu ja syksykin tulee
Juhannusitkeminen.
"KAIKKI muut lähtee mökille tai vaasaan tai raumalle tai jonneki, mut mä joudun jäämään himaan"
"KAIKKI muut lähtee viettämään juhannusta, mut mä joudun jäädä himaan, ku ei oo rahaa"
"KAIKILLA on suunnitelmia juhannukseks paitsi mulla"
Jos kyse on siitä, että kaveriporukkasi on tosiaan lähdössä jonnekin ilman sinua, mieti olisiko syy joku näistä:
- olet porukan ainoa sinkku ja sinua ei haluta mukaan, koska jossain vaiheessa joko isket kännissä jonkun toisen naista/miestä tai itket, miten kukaan ei rakasta sinua, tai alat vaan räyhätä, että vitun pariskunnat, te ette ota mua yhtään huomioon.
- olet porukan ainoa seurusteleva ja teitä ei haluta kuhertelemaan muiden ilonpidon joukkoon. Varsinkaan, kun kokemuksesta tiedetään, että tappelette muutaman kaljan jälkeen AINA.
- olet tunnetusti niin persaukinen, että joutuisit pummaamaan joltain sekä kyydin, ruoat, juomat että sisäänpääsyt ja leiriytymisetkin. Ei kukaan halua elättää laiskaa lokkipaskaa.
- et ole muuten ollut ystäviisi missään yhteydessä. Nyt yhtäkkiä, kun "kesän suuri juhla" on ovella, kaipaatkin heitä, kun huomasit, ettei muitakaan ole. He saattoivat haistaa taka-ajatuksesi?
- olet muuten vaan paskaa seuraa. Sitä ei kumoa edes juhannuksena nautitut suuret juomamäärät.
Eniten ehkä riepoo se, että suuri osa näistä vinkujista yrittää herättää viesteillään ystäviään tajuamaan, että "hei, senkin vois kutsua mukaan!"
Arvaa mitä: ne on miettineet sun kutsumista jo ja tehneet päätöksensä. Ei sua ole unohdettu kutsua. Sut on "unohdettu" kutsua.
Ja mitä jos onkin oikeasti unohdettu? Testaa, äläkä itke: "Moi, te olette kuulemma menossa xx:ään juhannukseksi, voisinko tulla mukaan?"
Mikäli et halua pahaa mieltä, tulkitse vastaus oman mielesi mukaan.
"Joo, tottakai voit tulla, sehän olisi hauskaa!" ja "Joo, tottakai voit tulla, sehän olisi hauskaa!" voidaan sanoa kahdella tavalla ja tarkoittaa kahdella tavalla.
Lopputulos on se, että pääset mukaan ja joko ainoastaan sinä olet onnellinen tai hyvällä tuurilla se ei loppujenlopuksi ole kenestäkään huono ratkaisu.
Niin tai näin. Jos tarkoituksesi on lokkeilla muiden rahoja ja juomia koko juhannus, älä änkeä mukaan, joohan. Yritä tajuta ihan itse, että voit kokeilla ens vuonna uudestaan, kun olet hankkinut töitä ja maksanut edelliset velkasi.
Hyvää juhannusta kaikille!
no suoraan sanottuna se, etten saanut. :/
[q]domi, 16.6.2006 10:11:
Se että vaikka koitan olla vahva, oon oikeesti niin vitun heikko.
[/q]
Löydä vahvuus heikkoudesta
Bend like the willow or break like the oaktree
no pelkästään jo se, että joutu olee pe illan kymppiin asti duunissa ja sit kuulee viel päälle vittuilua, että seli seli miksen voinut olla jossain muualla.... hohhoijakkaa....mä ihan oikeesti haluunkin olla mielummin duunissa ku kavereitten kanssa.*justjoo*
[q]lostgone, 4.8.2006 15:05:
Kun ihmiset läähättävät ja maiskuttelevat puhelimeen.*dissaa*
Monta kertaa tehnyt mieli sanoa,että et viitsis lopettaa, laita tekarit suuhun tai pidä se suun kiinni jos et puhu.*hmph*
[/q]
Kai oot ohjeistanut soittamaan niitä jollekin kuumalle linjalle?*vink*
Tän työpäivän jälkeen ärsyttää ihmiset jotka vastaavat puhelimeen huutamalla "HALOO!". Ja suuttuvat ja huutavat lisää kun erehtyy kyselemään ja varmistamaan, että onko mahdollisesti soittanut oikealle henkilölle.*dissaa*
[q]Hyzenthlay, 15.6.2006 21:49:
Saatanan myymälävarkaat tänään saanu taas ihan liikaa tapella niiden kans. Haluun vartijan meidän kauppaan. Vittu...
[/q]
Sun pitäs saada lupa huitasta pampulla päähän niin tuskin tulis ainakaan sama rosmo uudestaan kun tietää et siel on hullu tätä töis ;)
Se että vaikka koitan olla vahva, oon oikeesti niin vitun heikko.
Saatanan myymälävarkaat tänään saanu taas ihan liikaa tapella niiden kans. Haluun vartijan meidän kauppaan. Vittu...
poks poks POKS POKS POKS VITTUSAATANA! megaigorvitutus. vittu.
Pyäh, kaikki
mulle tullut jo viikon verran tässä jatkuvasti monta kertaa päivässä jotain helkkarin kesiyöbile mainoksia... mä en ole numeroani mihinkään laittanut, joten miks helvetissä näitä tulee mulle?
"-biib biib- JESH, mä sain viestin! ...äääh...
-biib biib- JESH!! ...äääh...
-biib biib- jesh.. ..äääh..
-biib biib- ..äääh..
-biib biib- *poks*"
Se kun aikuiset ihmiset käyttäytyy ku ääliöt. Ei voida saatana puhua suoraan vaan juonitaan selän takana, kierrellään ja kaarrellaan ja vielä luullaan että toinen on niin tyhmä ettei tajua mitään. On se nyt perkele!
Itikka!
Tää työpaikka taas vaihteeks*igor* Poltan tän vitun mestan kohta*dissaa*
[q]Verano, 13.6.2006 17:17:
-eräät asiantuntijat: a vaikuttaa beehen eikä toisinpäin
-toiset asiantuntijat: b vaikuttaa aahan eikä toisinpäin
-loput asiantuntijat: a ei vaikuta beehen eikä b aahan
Niin no, eihän se vaan ookaan kuin yks mun elämäni tärkeimmistä asioista.
[/q]
Mites jos: a vaikuttaa b:hen ja b a:han takaisin ?