Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Jone, 9.2.2009 10:39:
Juuri nyt ärsyttää aika suunnattomasti se, että olen lupautunut tietyissä hommissa vetovastuuseen luottaen muiden toimijoiden haluun tehdä oma osansa asioista. Alkaa olemaan sellainen fiilis, että ei olis pitänyt. Omat hommat lagaavat helvetisti jäljessä kun pitää koittaa paikkailla muiden suoriutumattomuutta.
[/q]

Tämähän on täysin normaalia vapaaehtoistoiminnassa. Jos töistä puhut, vaihda duunia.

DJ:t jotka kikkailee sen sijaan että yrittää soittaa niitä biisejä

Minua ärsyttää nämä saamerin Numarkin x2 värkit. Jostain kumman syystä about puolen tunnin välein päättää cd jäädä hyppimään parin sekunnin looppia. Sitten ottaa cd:n ulos ja iskee sisään niin toimii taas ok, puolen tunnin ajan. Heti kun saa veronpalautuksen niin nämä lelut lähtee myyntiin ja ostan jotkut isojen poikien PIONEERIT tai vastaavat vekottimet.

Edit...
Nyt se saatana temput teki! Suostuu soittamaan kolmekymmentä sekuntia ja sitten se jää jumiin. No, nyt sitten soitetaan niin, että vasen kontrolli tulee dekiltä ja oikea puoli seratolta hiiripelillä. On se niin hilpeää! Minä heitän tämän kohta seinään!

Vasen korva tinnittää niin paljon että piti hakea unitabletteja lääkäriltä. Siinä mekin sekin täydellinen kuulo.

Saamerin Numark X2:t on aivan kakkoja! Cue namuskat tuntuu olevan tohjona ja play-näpyskäkin falskaa toisessa. Minkä vuoksi juuri minun elämäni täytyy olla näin vaikeaa!!!

Minua ärsyttää Mikkeli. Vihaan Mikkeliä. Minä ja Mikkeli ei tulla juttuun. Minusta olisi parempi, että Mikkeliä ei olisi olemassa.

[q]Verottaja, 18.6.2009 14:15:
Puhelinmyynti.
Okei, tiedän että joku yrittää vaan tehdä työtänsä, mutta
kun ei kiinnosta vaihtaa puhelin- / nettiliittymää eikä tilata lehteä
eikä mitää. Vois uskoo vähän nopeemmin eikä ruveta vänkäämään.
**ttu.
[/q]

Mä olen ottanut puhelinmyyjien kanssa sen periaatteen että etukäteen opettelee itsekseen jotain nasevaa vittuilua ja sitten kun joku apina soittaa, niin laittaa tämän etukäteen opetellun matskun menemään ja lisää sitten inspis pohjalta jotain muuta mukavaa ja rohkaisevaa kuten kyseenalaistaa soittelijan mielenterveyden ja terveenjären puuttuminen. No, töitähän ne vain tekevät mutta työtkin voi valita. Siinä mielessä pedofiili on parempi ihminen kuin puhelinmyyjä, pedo ei itselleen mitään voi, puhelinmyyjä voisi tehdä jotain muuta.

No, joku varmaan ajattelee, että olen ilkeä ja paha ihminen, mutta kun olen tehnyt jo muutaman ilmoituksen maistraattiin, että kielto on ja puheluita ei saisi tulla, niin yhä niitä pari kuukautta ilmoituksen tekemisen jälkeen tulee. Esimerkiksi yksi vakuutusyhtiö otti asiakseen soitella mulle ihan ex-tempore mutta minkälaisen kuvan antaa kaveri yrityksestä kun vakuutusyhtiö rikkoo toiminnallaan suomen lakeja ja asetuksia. Ja kun ne saatanat soittaa yleensä just 9.00 - 16.00 ajalla, eli kun on töissä ja sitten se valopää vielä kysyy, että "En kai vain soita pahaan aikaan, että en kai häiritse", niin varmaan sitä häiritään kun työaikana ihmisille soittelee. Ja kun puhelin pitää olla päällä jos vaikka jotain ikävää sattuu ja pitää tietää niin sitten juoksee jostain kokouksesta pois kun puhelin soi ja siellä on taas joku valopää apina huutamassa, että "Bonnierilta päivää, olisi tarjous että en kai vain soita pahaan aikaan..."

Mielestäni maailman pahimpia ovat järjestyksessä.

1. Pedofiilit
2. Negrofiilit
3. Puhelinmyyjät
4. Raiskaajat

[q]yertle, 29.12.2008 14:42:
Maailman hitain ja tylsin työpäivä, ja DS:stä loppu akku :(
Mitä mä nyt teen seuraavat 3 tuntii :(
[/q]

Töitä?

[q]laite, 18.6.2009 20:01:
---
opmdevil, 18.6.2009 19:49:
---
Verottaja, 18.6.2009 14:15:
Puhelinmyynti.
Okei, tiedän että joku yrittää vaan tehdä työtänsä, mutta
kun ei kiinnosta vaihtaa puhelin- / nettiliittymää eikä tilata lehteä
eikä mitää. Vois uskoo vähän nopeemmin eikä ruveta vänkäämään.
**ttu.

---

Mä olen ottanut puhelinmyyjien kanssa sen periaatteen että etukäteen opettelee itsekseen jotain nasevaa vittuilua ja sitten kun joku apina soittaa, niin laittaa tämän etukäteen opetellun matskun menemään ja lisää sitten inspis pohjalta jotain muuta mukavaa ja rohkaisevaa kuten kyseenalaistaa soittelijan mielenterveyden ja terveenjären puuttuminen. No, töitähän ne vain tekevät mutta työtkin voi valita. Siinä mielessä pedofiili on parempi ihminen kuin puhelinmyyjä, pedo ei itselleen mitään voi, puhelinmyyjä voisi tehdä jotain muuta.

No, joku varmaan ajattelee, että olen ilkeä ja paha ihminen, mutta kun olen tehnyt jo muutaman ilmoituksen maistraattiin, että kielto on ja puheluita ei saisi tulla, niin yhä niitä pari kuukautta ilmoituksen tekemisen jälkeen tulee. Esimerkiksi yksi vakuutusyhtiö otti asiakseen soitella mulle ihan ex-tempore mutta minkälaisen kuvan antaa kaveri yrityksestä kun vakuutusyhtiö rikkoo toiminnallaan suomen lakeja ja asetuksia. Ja kun ne saatanat soittaa yleensä just 9.00 - 16.00 ajalla, eli kun on töissä ja sitten se valopää vielä kysyy, että "En kai vain soita pahaan aikaan, että en kai häiritse", niin varmaan sitä häiritään kun työaikana ihmisille soittelee. Ja kun puhelin pitää olla päällä jos vaikka jotain ikävää sattuu ja pitää tietää niin sitten juoksee jostain kokouksesta pois kun puhelin soi ja siellä on taas joku valopää apina huutamassa, että "Bonnierilta päivää, olisi tarjous että en kai vain soita pahaan aikaan..."

Mielestäni maailman pahimpia ovat järjestyksessä.

1. Pedofiilit
2. Negrofiilit
3. Puhelinmyyjät
4. Raiskaajat

---

Joo kyllä kai maistraattiin voi ilmoitella mitä haluaa, mutta jos haluaa tuolle suoramarkkinoinnin kieltävälle listalle niin kannattais esim. käydä täällä:

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
[/q]

Suomeen tarvitaan lakimuutos joka muuttaa asian niin, että ainaostaan kyseisen henkilön allekirjoittamalla luvalla saa yritykset soitella, muuten ei. Naurettavaa tällainen, että pitää itse alkaa soittelemaan ja täyttelemään lappuja että ei halua jotain soittoja. TOisinpäin tämä homma toimisi paljon paremmin.

kun ei älynnyt kasata omaa konetta, ja osti valmiin paskan josta loppuu tehot alkuunsa

Eniten vituttaa kaikki

Mikkeli, Mikkeli, Mikkeli...

taas yksi viikko takana tässä paikallaan junnaavassa ja oravanpyörän täyttämässä elämässä. ärsyttää, kun elämässä ei tunnu olevan muuta sisältöä, kuin duuni, nukkuminen ja paskominen. arkena ei jaksa tehdä mitään ja viikonloputkin ovat saman toistoa

löytyis nyt edes joku suunta tai päämäärä, mitä odottaa

vuorokaudessa ei tunnit riitä mihinkään

Ihmiset, jotka ei vastaa viesteihin!

[q]-Santtu-, 3.7.2006 11:33:
Se kun väsyttää ja tekee mieli vaan valittaa. Oon hirvee valittaja-akka.
[/q]

Alittaja-vakka

[q]Verano, 3.7.2006 11:51:
---
hemuz-, 3.7.2006 11:31:
Nyt se vvo:n täti on lounaalla... Mailia kummiski lähetin joku parituntii sitte. aika hyvää asiakaspalvelua.

---

No jos nyt hetken verran yli kaksi tuntia malttaisit odottaa.
[/q]

No jos se on sille remppaäijälle soittanu, nii ois se munki kaa voinu hoitaa asiat siin samas rytäkäs...

Omat jenkkakahvat ärsyttää.

"kesäkunto" lainausmerkeissä

Kuumuus ja siitä johtuva väsymys, kun ei saa nukuttua.

Windows hajoilee kotikoneessa, ja siitä johtuen mun uusi ipod kiiltelee pöydällä, mutta en saa sinne siirrettyä musiikkia.

Raha.

Ajan riittämättömyys.

Se kun väsyttää ja tekee mieli vaan valittaa. Oon hirvee valittaja-akka.

O