Mikä ärsyttää?
Duunivuoron jälkeinen olo: Hirveä rasvan löyhkä, rasvainen tukka, hikiset sukat jne...*dissaa*
[q]wiwi, 2.2.2009 14:24:
On kyllä "vähän" perseestä. Onko se, jonka joudut kouluttamaan sitten jo samassa firmassa töissä? Siis jos sait fudut, niin ei kai ne sun tilalle toista tyyppiä palkkaa vai häh?
[/q]
emoyhtiö antaa ensisijassa kenkää aliurakoitsijoille, joiden palkkalistoihin lukeudun. toimet sitten on ilmeisesti joko kipailutettu uusiksi halvemmille hinnoille, tai rekrytoidaan oman firman kautta uusia aatuja nälkäpalkalla
mä kun vaan luulin, että ne laukkauttaa mun vuoron, jonka oli oppinut hyväksymään joten kuten tässä vaiheessa, mutta nyt voisi sanoa menneen jopa mun vittuilun sietokyvyn yläpuolelle
Ylppärit repii mut riekaeiksi! Ei niin kuin vois vähempää enää jaksaa kiinnostaa, mitä niistä enää tulee.*hmph*
Eikö tuo tarina ole jo periaatteessa vedetty päätökseen? Sehän kasattiin luettavaan muotoon jossain vaiheessa...
[q]Coon:
kiimassa oleva narttukissa joko kiehnää koko ajan
[/q]
Silloin tällöin aamuisin herään töihin ja katson ennen lähtöäni hetken aikaa televisiota. Neloselta tulee sellainen ihana anime-lastenpiirretty, nimeltään Beyblade. Tässä sarjassa on niin ärsyttävää joka kerta, kun päähahmo avaa sanaisen arkkunsa - hän nimittäinen ei ole hiljainen hissukka, normaalipuhe on suomalaisella ääninäyttelijällä pelkkää rääkymistä.
Ei v*ttu, sen mun hyrrä kaatu! Loistava ottelu, otetaanko uusixi?!? Ai kuiskata pitäisi vai!?! KAMIKAZE!!!
Näiden animesarjojen suomalaiset ääninäyttelijät tekevät niin surkeaa työtä. Sama koskee Digimoneja, Pokemoneja ja monia muita sarjoja. Monesti vahingossa onnistun avaamaan telkkarin jonkin em. kaltaisen ohjelman tuloaikaan, ja sitten on päiväni pilalla. Ääninäyttelijöiden rääkyminen on niin sietämättömän kauheaa, että tekisi mieli lähteä lannevaate päällä parkkipaikalle moukaroimaan naapurien autoja lekalla!
Ja sitten siitä helvetin Baybladesta on tehty jo pelikin PS:lle! Siis kuka idiootti tahtoo ostaa pelin, jossa törmäilet hyrrällä toiseen mokomaan potan näköisellä areenalla?
*kamikazehymiö*
Näin kauniin kevätsään hallitessa pistää kyllä yksi todella inhottava asia silmään lumien sulaessa: Koko pääkaupunkiseutu hukkuu koiranpaskaan, joka paljastuu lumihankien alta! Alkaa sappi kiehumaan, kun saa vetää hirveätä pujottelua lähtiessään ulos.*kivatsulle*
[q]Optik:
http://koti.mbnet.fi/wheany/agapio/index.php
[/q]
Tuossa on ääninäyte, joka on koko viikon :)/:(
http://koti.mbnet.fi/wheany/agapio/ilo.avi
Ja tuossa siis näyttelijät esittävät iloisia...
Suuret kiitokset Optik! Nauran par aikaa kyyneleet silmissä partaveitsi ranteella.
[q]sapeli:
mun maha
[/q]
Join the club!*hmph*
Kun oman esimieheni pitää olla minua kokemattomampi ja eikä kaiken lisäksi osaa tippaakaan työskennellä ruohonjuuritasolla samoja hommia, mitä minä teen. Antaisi edes tehdä työni rauhassa, mutta pitää tulla puskemaan mukaan ja hommat menee päin...
Pysyisi vaikka siellä toimistossa ja leikkisi edes, että osaa jotakin. Mrrrr.
- Saamattomat uudet duunikaverit, jotka eivät opi mitään. Muutama on ollut jo toista kuukautta duunissa, ja ovat edelleen kuin ensimmäistä päivää.
- Ihmiset, jotka sanoo majoneesin "majoneessi". Prkl!
- Se, että maailmassa on mitä tyhmemmän kuuloisia värejä, esim.:
-> Aniliininpunainen: Vittu se on pinkki! Tai jos ei, niin sitten se on oudon-vaaleanpunainen!
-> Rosa: Se on ihan sama, kuin edellinen!
-> Beige: Se on vaaleanruskea, vaikeissa tapauksissa keltaisenruskea!
-> Turkoosi: Se on harmaansininen (tai mikä nyt onkaan, en muista millainen se on!)
-> Sitten löytyy kaiken maailman ihme "biisoninkarvanatomiprotoninpunaisia" ja ties mitä ärsyttäviä värejä!*grr*
Ja mitäs muita idioottimaisia värejä löytyykään...? Eikö edes tästä asiasta voitaisi ajatella tyhmästi ja yksinkertaisesti, kuin miehet?
[q]Optik:
Hataran muistini syövereistä kaivelin aikani, ja muistin että joskus aiemmin oli kyseistä asiaa käsitelty jossain muualla internjetin ihmeellisessä maailmassa..
[klips]
http://koti.mbnet.fi/wheany/agapio/index.php
[/q]
Nyt olen löytänyt demonini! Must kill...!
[q]Juhgu:
Maanjäristyksen ensimmäiset uutisoinnit.
[/q]
Minuakin on alkanut jurppimaan tuo.
On se kivaa, että ajatellaan omia, mutta esimerkiksi nuo ulkomaiden kuolonuhrit ovat mielestäni jo niin massiivisessa mittakaavassa olevia numeroita, että "hej pliis, oikeesti"!
Kuolonuhreja Indonesiassa on jo 23 000, ja siitäkös nyt perse repesi suomalaisilla, kun ministeriö ei tiennyt jopa yhden menehtyneen. Toisesta uhrista varmaan vedetään jo ristiä seinään, puretaan hallitus ja järjestetään uudet presidentinvaalit.
Se, kun lähijunissa kaikki urpot tunkevat väkisin
sisään hirveään ulos tulevaan ihmismassaan,
kun jotkut yrittäisivät päästä poiskin.
vitun elisa idols mainos! ->
Kesy:[q]JONE ja MUUT joita ärsytän nimelläni!
Olen todella pahoillani että olen loukannut taiteilijoita
käyttämällä luvattomasti HEIDÄN nimeään. ANTEEKSI.
Toivottavasti sitä nyt ei ole tahrattu pahasti. Taidanpa jättää
koko klubituksen kun olen mokannu niin pahasti.
Kaikkihan vois nyt alkaa yhdessä miettimään mitä nimiä täällä uskaltaa käyttää ettei joudu heti haukuttavaks!? vai.. kohta varmaan patteri-sedät haastaa duracell-pupunki oikeuteen.. ? Ei ollenkaan mahdotonta..?
Ei muuta kun että olen erittäin pahoillani jos olen loukannut ihmisiä. *dissaa*[/q]
mä en ymmärrä?? mikä tossa nimessä nyt on vikana*täh*
kaunis nimihän se on....*hymy*
Jotenkin rupeaa ärsyttämään, kun näkee asiakkainaan noita about 13-vuotiaita skinien poikia, jotka on jo hankkinu leijonakorun, -tatskan, pilottitakin ja eivät ole kovin kauas pudonneet omenapuusta.
Työkone hukkaa äänet vähän väliä. Vituttaa kun ei voi kuunnella musiikkia koneelta vaan pitää turvautua MP3-soittimeen joka on jo loppuun hinkattu.
tylsät arki talvi päivät ku ei oo rahaa eikä mitään muuta tekemistä ku istua koneella koko päivän ja odottaa että duuni alkaa illalla vittu.
Pakkasin tietokoneen laatikkoon jotta kiitolinjan kaverit hakisivat takuuhuoltoon. Kävi sitten ilmi, että matkalla laatikkoa oli vissis heitelty ja nyt on kone sitten ihan ikkirikki. Oma moka. Vähän ärsyttää tosin.