Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]anri:
odottaminen
ja se ettei edes tiedä kuinka kauan vielä pitää odottaa
[/q]

aivan!

Heräsin yöllä siihen että kissa hyppi yöpöydältä päälle sänkyyn. Sohvalta ottaa vauhtia pöydälle ja sieltä sitten sänkyyn. Koko yö sitä saatanan jumppaa. Panin kissan eteiseen jäähylle kun ei muuten tuntunut rauhoittuvan. Sitten se siellä huusi niin kovaa, että oli pakko päästää se pois. Mainoslause: "Nukutko yösi hyvin ja oletko muutenkin töissä ylipirteä? Tahdotko olla väsynyt ja uupunut kuten nykymuoti edellyttää? Ei hätää, osta kissa ja yöunet ovat mennyttä."

Kissankarvat mikserissä alkaa ärsyttämään. Samoin kuin samaiset karvat levysoittimissa. Ketun kissa!

Minua suuresti ärsyttää Numarkin X2 diipadaapa duubasoittimet. Tuntuvat ylikuumevan ja seurauksella se, että jos on soittanut yli 90 minsaa niin alkaa automaattisesti laahaamaan toinen soitin ja toinen alkaa laahaamaan kun soittoaikaa on 120 minsaa. JEE! Siis tuntuu että ongelma on siinä moottorissa joka pyörittää sitä lättää. Että silleen. Ai niin, toinen tekee sitten ylilämmettyään aivan satunnaisesti CD:llä autolooppia joka on todella hurmaavaa. Eihän nää maksanut kuin jotain 800 ekua kipale ja parin vuoden kuluttua aivan duupas-paskaa. Siis cue-napit rikki, play-napit rikki, pitch-control tuntuu sekin vuotavan ihan miten sattuu toisessa ja tuota muuta pikkuvikaa. Muuten ihan hyvät!

just....olisko se niin hirveetä jos mä tulisin tänne nickname:cyberdog...häh?....*igor*

[muokattu 4.11.2002 23:13]

Työt ärsyttävät. Haluan pois! Pois, pois, pois.

[q]kimono, 1.7.2008 14:13:
toi yks v*tun kämppis! *toktok*
[/q]

Minä suhtauduin kämppikseen opiskeluaikoina kuten siitä Kaunis Mieli leffassa se kaveri lopussa. Eli ajattelet vaan, että se on mielikuvituskaveri johon ei tartte kiinnittää mitään huomiota.

Ärsyttää olla tällainen nysverö. Oikein kunnon nörtti-nysverö.

Ärsyttävää! Ensin kirjoitetaan ohje, kuinka asia pitää tehdä. Sitten lappu annetaan kahdelle ihmiselle eri firmoissa. Itse tein aivan lopun mukaisen jutun ja sitten tämä saamerin idiootti siellä toisessa firmassa tekee jotain aivan omaa ja itsekeksimäänsä eikä mikään toimi. Kuka tämänkin maksaa? Viesti kaikille insinööreille: "Lukekaa se halvatun laput ja tehkää niinkuin se halvatun lappu sanoo tai minä tulen ja kuristan teidän kaikki hengiltä."

Kuuntelen nettiradiosta country musaa. Mikähän muakin vaivaa...

Mua alkaa ärsyttämään nämä tyypit, jotka menee jonnekin tanssilattialle huutamaan jotaan "WHUU-II" huutoja. Kuulostaa kuin sikaa raiskaisi. Sitten kun on vielä aivan vieressä kiljumassa, niin menee yli kipukynnyksen vaikka on hypo-earit käytössä. Siis joku roti. Jos minulla olisi baari tai yökerho, niin potkisin pihalle kaikki tuollaiset pellet ja antaisin vielä porttikiellon päälle.

Netanttila ei jostain syystä ota vastaan mun tilausta. Omituista.

- Hiusgeeli jäi lahteen, en tule toimeen ilman geeliä.
- Iho paloi auringossa lauantaina, samoin sunnuntaina. Tyhmä ei vaan opi.
- Työpaikalla on kuuma vaikka on ilmastointi ja se ilmastointi pitää mekkalaa.

[q]crissy, 25.6.2007 09:20:

Vanhemmat kuskaa limukkaa lapsille ja ite ei meinaa pystys pysyy.. VOITTEKO KIITOS JÄTTÄÄ LAPSENNE HOITOON DOKAAMISENNE AJAKSI TAI JÄTTÄÄ PLIIS OTTAMATTA SITTE..

[/q]

Voitko kertoa, miten ne lapset sitten oppivat perisuomalaiset käytöstavat jos ei vanhemmiltaan? Jos vanhemmilta ei opi, että kännissä on kivaa, niin sitten niistä mukuloista kasvaa isona sellaisia omituisia rillipäitä, jotka näplää tietokonetta ja syttyvät tuleen, jos sattuvat suoraan auringonvaloon.

Minua ärsyttää nämä asiat:

- Auton takajarrut laahaa ja ulisee. Pitäisi korjauttaa mutta olen pihi.
- Tietokone oli takuuhuollossa 4 viikkoa. Tämän aikana tipuin eräällä IL-2 servolla sijalta 24 sijalle 1xx. Ketuttaa tämä tällainen. Nyt sitten on vähän n00b kun ei ole lentänyt 4 viikkoon.
- Työ yleisesti, ei huvita yhtään. Toivottavasti kukaan ei huomaa.

Minä ärsyttää se, että olen pällikusipää joka taas tänään mokasi erinomaisen mahdollisuuden mutta kommentit olivat taas tyyliin: "Se nyt ei taas kuulu sulle."

[q]Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."

Sanojana asiakaspalveluassistentti ja tiskikoneen tyhjennyksestä oli kysymys. Tyyppi, joka hoitaa yleensä keittiön siisteyden on sairaana ja tyhjensin & täytin tiskikonetta, johon toi fatipää totesi, että hän ei sitä tyhjennä, koska...

Siis oikeesti, mikä ihmisiä vaivaa. Kyllä mä ymmärrän, että ei loputtomiin voi taipua ja tehdä muitten hommia, mutta kyllä pitää olla hieman pelivaraa kuitenkin. Jonkun tiskikoneen tyhjäämiseen ei kuitenkaan mene kuin viisi minuttia, mutta ehkä se viisi minuuttia on sitten pois tsättäilyajasta. Mene ja tiedä.
[/q]

Tämä on aivan ymmärrrettävää jos kyseinen assistentti on ollut mies koska onhan yleisesti tunnustettu tosiasia, että nainen ei voi pyytää miestä tyhjentämään pesukonetta koska mies tietää, että nainen tykkää tehdä kyseisiä asioita. Jos assistentti on nainen, niin sitten en käytöstä ymmärrä.

-Minä.
-Perjantai meni pipariksi kun oli työkiireitä
-Väsyttää, joten viikonloppuna makasin vain sängyssä

Miun kummi oli joku aika sitten määräaikaisessa työsuhteessa yhteen lafkaan ja oli muistaakseni toimistosihteeri. Sitten tuli paikan uusi pomo ekan palaverin alla sanomaan, että palaveriin pitää saada kahvia ja pullaa, niin oli sitten tokaissut, että "ei kuulu työnkuvaan" ja sitten oli vissiin pomon ja toimistosihteerin välit kylmenneet. Tämä johti pian siihen, että kummihyvä päätti irtisanoa itsensä työstä ja TADAA, viikon kuluttua etsivät sitten työntekijää vakituiseen suhteeseen. Siinä sitten naureskeltiin, että kannattaa hyvästä duunista lähteä kävelemään ja muuttaa työttömäksi Lappeen Rantaan.

En sitten tiedä, että onko normaalia että tulee fyysisesti paha olo kun menee baariin istumaan. Perja ntaina istuin ja alkoi vituttamaan ja tuli ihan paha olo oikeasti. Lauantaina ajattelin, että ei se varmaan kaikkialla ole sama juttu joten eka paikka alkoi vituttamaan niin paljon että tuli pää kipeäksi ja sitten menin seuraavaan paikkaan ja sielläkin vaan paha olo kasvoi.

Minua ärsyttää siis tämä tuppykylä ja sen turhat baarin. Teen päätöksen, että en enää käy baarissa täällä ennen Vilkkumaan keikkaa.

O