Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

vittustna..hetki sitten nukuin vielä suht makeasti, mutta tottakai, kun on vapaapäivä, niin saan herätä siihen, et meidän talon julkisivun fucking paneleita revitään irti aivan korvan juuresta!..ja kukaan ei tietty ollu vaivautunu kertomaan mulle mitään..voisin saavuttaa tänään ihmisraunioitumispisteen univelkojeni takia.*dissaa*

Vähän kaikki.. ei saa unta.
+se et oon näin läski.

Kaikki

Vitun huumeet, jotka pilaa ihanien ja hyvien ihmisten elämän.

[size=5]Mä pilaan omani kans[/size]

se, etten osaa antaa asioiden olla. se ärsyttää. ja vituttaa. ja sitten siitä loppujenlopuksi tulee paha mieli.

[q]hallucinogen, 29.6.2006 10:25:
koitin eilen soittaa Soneran laskutukseen kun tulee nettilaskua vaikka se katkaistiin toukokuussa
[/q]

heh, samis.. sonera yrittää laskuttaa mua kans mun v anhan kämpän netistä. Oon kumminkin muuttanut sieltä jo aikoja sitten ja katkaissut ton tosiaankin

x 10000

nää työkaverit.. tai muutamat niistä..

koitin eilen soittaa Soneran laskutukseen kun tulee nettilaskua vaikka se katkaistiin toukokuussa ja yllättäen jonotus aika yli 30min ja soitin äsken ja taas yli 30min. Tahallista toimintaa veikkaan ma, että jengi kyrpiintyis ja maksais laskut kun on vielä tehty niin, että ton palvelun voi aktivoida netissä mutta ei peruuttaa ja sit kun aktivoin puhelimessa niin toi lisäkaistapalvelu tuli parin minuutin päästä toimintaan mutta peruuttaminen ei näytä toimivan.

[q]U n i k, 29.6.2006 08:11:
no se...
[/q]
siihen auttaa fleshlight.

[q]astaroth, 28.6.2006 22:38:
---
inneah, 28.6.2006 22:29:
Se et immeiset pastee kuvia (funny pics) jotka on jotain 20 vuotta vanhoja Siis ihanku niit ei oikeesti ois jo sata kertaa nähny ja helvetti ku näit tulee päivittäin vastaan niin monia :(

---
[/q]

kyseinen kuva ei ole kyllä tullut itselleni vastaan. Ja selvennettäkööt että en meinannut klubbarin topiccia funny pics vaan yleisesti kaikki "hauskat" kuvat mitä tulee vastaan

Tälläsil ilmoil pestä pyykkiä,siivoo ja pakkaa. No mut muutto omaan pikkuluukkuun la
Illal kyl blueskadulle parit terdejuomat ja huomen jatkuu urakointi

Tänään aamulla oli asiakkaan kanssa sovittu tapaaminen klo. 9.30.
Noin 9.26 olin asiakkaan oven takana pimpottamassa ovikelloa, mitään ei kuulu.
Palaan takaisin kadulle, kaivan asiakkaan numeron esiin ja soitan, ei vastausta.
Takaisin ylös uudestaan soittamaan ovikelloa, ei mitään.

Tässä vaiheessa hermot jo melko kireällä!
Takaisin omalle toimistolle ja uusi soitto, ei vastausta... PRKL!

Mikä vittu ihmisiä vaivaa, kun ei voida pitää sovituista ajankohdista kiinni?!

Eli todella hyvin alkoi tämä päivä, onneksi edessä on viikonloppu.

Sen verran ottaa päähän, et taidan lähteä ottamaan yhden siiderin terassille...

Tietyn ihmisen järjenjuoksu. Ei vaan voi millään ymmärtää sen logiikkaa.

Se, että lomaan on tosi vähän aikaa ja silti siihen on ihan vidun pitkälti. Aka työt huvittas just nyt ihan TODELLA vähän.

Ärsyttää kun ei pääse sängystä tarpeeksi aikasin ylös vaan lyö sitä torkkunappulaa aina jotain pari tuntia.
Tosin en tiiä paljonko sillä on väliä, tänään on SE päivä kun mulla on läksiäiset ja muutenkin on vika viikko töissä. Ja ilmat on tämmösseet niin eipä sillä kai kovin paljoa väliä missä sisätiloissa nämäki viettää. Mutta noin yleisesti ottaen aamusaamattomuus on kirouksena.

Tulin kipeäksi ja piti jäädä kotiin :(

Besserwisserit nyt lähinnä. Ja käsittämättömän suurisuiset ihmiset.

MUSIKAALIT!

Toi vitun järjestelmä ku se o kaatunu. En pääse tekeen töitä.

O