Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

No lähetin vvo:lle sähköpostia (yritin kyllä soittaa), kun muutin lauantaina ja asunnon remppa oliki viel kesken. Ei ollu hellaa eikä jääkaappia, laatat saumaamatta yms. Vuokrahyvitystä tietty haluisin. Äsken sit remppamies soitti, et on tilannu mulle uuden hellan ja se tulee ehkä huomen. Nyt se vvo:n täti on lounaalla... Mailia kummiski lähetin joku parituntii sitte. aika hyvää asiakaspalvelua.

Ihana ilma ja joutuu istuu sisällä duunissa

- Kun mun kärähtänyt iho kutisee, enkä pysty olla raapimatta

- Aikaeron tuoma väsymys

- Kamala halipula, eikä ketään halikaveria

[q]aapee, 2.7.2006 21:51:
Se, että vaikka kuinka yrittää mennä eteenpäin niin elämä tuntuu vain polkevan paikallaan..tai sitten en vain näe sen etenevän mihinkään..*poks*
[/q]
*lohduttel**hali*

Duunikaveri sai potkut ihan omituisesta syystä. Se vahingossa myi alaikäiselle, ja sit kaupan johtajat vaivautu tulemaan lomaltaan antamaan potkut sille. Wohoo. pisteet himaan. Nyt duunipaikalla ketään ei tunnu kiinnostavan työnteko tai se ympäristö, kun vituttaa niin kypäl. Vittuperse.. Onneks se loma alkaa pian..

Se, että vaikka kuinka yrittää mennä eteenpäin niin elämä tuntuu vain polkevan paikallaan..tai sitten en vain näe sen etenevän mihinkään..*poks*

ärsyttää käydä siivoo solukämppiä ja rappuja yms viel 9 viikkoo :/

ristiriitaset tunteet omassa päässä *toktok*

ajaa välillä todellakin hermoraunioks :C

*poks**senkin**grr*

[q]-Santtu-, 30.6.2006 15:37:
Se kun siivooja tulee liian aikasin kun on viel töissä. Ärsyttävää kun joku tulee tohon luuttuilee ja pyyhkii ja tonkii roskista.
[/q]

ihan sama.
Jos tuun puol 8 töihin ni se siivooja just on tossa häärimässä ja sit ystävällisesti väistän, mut vois olla vaik 5 minuuttii aiksemmin ni ei häiritsis... *toktok*

Jotenki just tollaset pikkuasiat joskus ärsyttää ihan suunnattomasti.
vaikka tekeehän sekin vaan omaa työtään,mut silti...

Siitepöly ja sen aiheuttamat kaikki allergiset reaktiot*nuha* Pää ihan sekasin koko pölyn takia:(

Nälkä.
Hmpf.

Mua ärsyttää liialliset inttijutut, ku aina jos menee johki niin ne kuulee yhä uudelleen.. ja uudelleen.. ja uudelleen :D Pojat on poikia.

Kun ne kerta näyttävät haluavan, että jatkaisin täällä syksynkin, niin mikseivät voi palkata? "Käy nyt sponsorikierroksella, jos joku rahottaisi sun työt syksyllä". Joo, todellakin. En vitussa käy.

Ei sillee, olis ihan kiva jatkaa, mutta ainoastaan jos tästä sais oikeastikin palkkaa. Tervetualoa valtiolle (tm).

Se kun siivooja tulee liian aikasin kun on viel töissä. Ärsyttävää kun joku tulee tohon luuttuilee ja pyyhkii ja tonkii roskista.

Puhelimet!!! Mä hankin jostain vanhan kunnon halkopuhelimen ni ei oo mitää ongelmia. Eilen tuli multimediaviesti ja kun sen avas se alko tallentaa jotain puhelimeen ja se jotain oli virus. Sit tää mun rakas kapula lähetti tasan puolen tunnin välein sen saman viestin kortilla olleisiin numeroihin eli levitti sitä samaa paskaa muille
Nyt on sit puhelin huollossa seuraavat X-aikaa ja takuu ei korvaa sitä !!!!!

Reilun viikon ihana rauha päättyy Puupään palatessa sotkemaan kämppää. Ja tietysti taas ystävänsä kanssa, joka on kohta asunut meillä jo ainakin kuukauden yhteensä. Tällä kertaa kuulemma 1-2 yötä, itse veikkaan vähintään 4, koska viimeksi yksi yö = 5 yötä.

No, emmä siel ehdi edes olee, et sinällään evvk.

[q]Nexus__69, 29.7.2006 18:46:
---
sapeli, 29.7.2006 14:05:
---
Nexus__69, 28.7.2006 22:31:
se et mulla on sellanen 2x2m hyllykkö mikä pitäisi saada siirtyy abt kaksi metriä ja se ei vaan onnistu.

---

Koita laittaa sen alle joku pahvi tms, sitten sitä pystyy ehkä paremmin liu'uttamaan, tai sitten koita kallistaa se kulmalleen ja käännä sen kulman varassa sitä "askel askeleelta", tai sitten nosta yks sen kulma vähäks aikaa sun jalalle (kenkiä suositellaan *vink*) ja sitten sen kulman varassa askella sitä eteenpäin

(Tai sit hommaa mies paikalle *nauru*)

---

saatiin se piiun ja tumpin kanssa liikkuun jeeah! enää ei ärsytä. :)

kiitsa teille btw. :)
[/q]

No vittu jokainen postaus jossa on enemmän kuin yksi kappale -*plurvitunplurplur* -hymiöitä ärsyttää mut järjiltäni.

Vaihtoehtoisesti kaikki "tulevat tapahtumat" -osiosta löytyvät postaukset, joissa on ensin joku perusteksti tyyliin "TÄNNE!" ja sen jälkeen kyytipoikana rivi *tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel* -hymiöitä. Ei toi oikeesti oo noin hieno.

Nyt joku idioottipiste sille, joka ekana kerkee quottaan tätä postausta ja vastaamaan noilla hymiöillä. Vitsikästä. Haha.

[q]tattoo, 10.11.2008 02:47:
Kaikki
[/q]

täl hetkel pakko komppaa.

GRR!

O