Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kotisivujen taustamusa. Joskus tulee niin kovalla volyymilla et meinaa saada sydärin. Pahinta on silloin kun ei ole varautunut siihen.

[q]Caro², 26.6.2006 02:31:
---
Zenni, 26.6.2006 01:56:
hyttysverkko siis. Äägh!

---

Suosittelen mielenterveyden vuoksi sadistisempaa, joskin työläämpää ratkaisua. Osittainen hyttysverkko joka jättää ikkunaan sopivan raon.... TUULETTIMELLE!!!

*surrur* ja aamulla lapioidaan kuolleita ötököitä *lauleskel*

PS. Isoimmat ötökät jaksaa lennellä tuulettimen ohi, joten kandee laittaa verkko "tiiviisti" vispilän reunojen kohille, että ne öllit pääsee niinsanotusti "imuun"
[/q]

Millä perusteella muutenkin hyvin paineita kestävät (suhteessa kokoonsa ja painoonsa) hyönteiset menis niin paskaks jossain tuulettimessa? Varsinkin kun mun fysiikan oppien perusteella tuulettimen lapojen ympärillä on koko ajan jonkinlainen ilmatyyny paitsi tarkasti lapojen pyörimissuunnassa edessä olevan lavansivun kohdalla :G Tosin kaipa jos tuulettimessa on kohtuu tiheä ritilöinti, ni pikkulinnut sit törmää ritilään ja menee paskaks :[

Henk koht en kyl tue yhtään tommosta sadismia. Älykkäämpinä meidän pitäis just panostaa siihen et homma toteutetaan itseä tyydyttävällä tavalla unohtamatta muiden elävien tarpeita ja puutteita. Eli verkko kokonaan eteen ja sit se tuuletin siihen :/

[q]RiD, 22.1.2009 10:47:
Katakanat ja japanilaisten kierous. Tuplavitunkonsonantit suomenkielessä ja erilaiset ääntämistavat tekee tästä helvetin ärsyttävää mut samalla sairaalloisen mielenkiintosta. Korvista tulee savua kun en saa näitä oikein.

Eivoi olla näin monimutkasta kirjottaa normaaleita nimiä japaniks kuten esm. "janne" "pekka" jne.
[/q]

Heha, mut milläs kirjoitat ku ei löyvvy merkkiä :D? Tosin eiks konsonanteillekin ollut jokin pidennysetumerkki tai erillinen notaatio (en muista kovin hyvin noita oikeita termejä erilaisille muunnoksille). Tosin ethän sä saa oikein romanjillakaan kirjoitettua kunnolla kaikkia niitä äänteitä, mitkä ovat tyyliin y:n ja u:n välissä tjsp.

[q]ezzy, 2.6.2007 13:51:
---
mayah, 1.6.2007 09:44:
Kun joku vitun idari yrittää pölliä mun auton, eikä onnistu siinäkään. Ja mulle jää jäljelle poliisien vaivaaminen, vakuutusyhtiöön soitteleminen, hinauksen järjestäminen, auton virtalukon korjaaminen ja yli 315 000 kilometriä ajettu saattohoidossa oleva auto.

Musta Paholainen, nyttemmin Vanhana Muorina tunnettu taistelija selviää kyllä vittu ihan kaikesta.

---

Olisit vaan jättäny oven auki ja vaikka avaimetki sisään, ni jone olis voinu viedä sen auton pois asti :)
[/q]

Tai sit käy niinku kaveri bemarille, jolla olivat käyneet vetämässä jotain yökeikkaa ja tuoneet sitten aamulla takaisin vähän eri paikkaan miinus pari jotain pikkujuttua :) Ehkä keikka oli peruuntunu eikä ollu mieltä pitää kuumaa autoa enää käsissä ni takas vaan :p

[q]sativa, 12.5.2009 00:57:
-klips-
[/q]

Lähinnä tässä nyt ihmetyttää se, että itsekin vastaavaan tietämättömyyttäsi syyllistyneenä koet heidän tekonsa noin pahaksi. Oletko vienyt heille järjestyssäännöistä kopion ja varmistanut, että huomaavat siitä oleellisen kohdan? Mikäli olet, eikö olisi aika ottaa yhteyttä isännöitsijään, talonmieheen, asunto-osakeyhtiön hallitukseen?

Ymmärrän kyllä muuten vitutuksen, ihmetyttää vaan se, että tuossa vaikuttaisi olevan aika helpot viralliset konstit asian ratkaisuun. Sisällä tupakoimisen suhteen on käsittääkseni taloyhtiön vastuulla hoitaa eristys siinä määrin kuntoon, ettei hajut jne pahemmin leviä. Tästä oli hiljattain juttuakin jossain julkaisussa.

Toivottavasti homma ratkeaa pian ja kohtuu helposti :)

[q]Akrid, 31.7.2008 13:13:
Moraaliton rahan takominen Unity lippujen myymisestä aivan törkeään hintaan, välittämättä Unity järjestön ja koko tapahtuman konseptista: pidetään hauskaa porukalla ja koko rahan edestä, tekemästä kuitenkaan voittoa. Täysin moraalitonta, oli sitten kuinka tarvetta rahalle!

Menkää itseenne ja syvälle sinne. Anti-PLUR(espect!)-peelot.

EVH!

*toktok**senkin**dissaa**grr**eiei**hmph*
[/q]

Noita on kyl ollu niin paljon myynnissä et oon ite ruvennu vähän epäilee et kuinka moni näistä ois ns. inside-porukalle varattuja lippuja joita sit myydään eteenpäin. On kans aika yksilöllistä et missä menee omat rajat nyhtämisen suhteen. Itsekin maksoin aikoinaan LOTR FOTR ensimmäiseen näytökseen nykyrahassa ~75e, eikä mulla ollu yhtään nyhdetty fiilis :D Ennemminkin oli vaikeeta löytää semmonen örkki tai haltia sieltä joka oli valmiina myymään sielunsa >;)) Sillä 75e vältin kaiken panostuksen jonotukseen, joka toki oli LOTRin kohdalla vielä vähän hc:mpaa ku Unityis.

Tosin en mäkään ois rispektannu sitä tilannetta et joku ois käyny ostamassa lippuja trokattavaks tonne ja myyny niitä sit ekan näytöksen edessä himohintaan. Your soul is mine! -meininki oli paljon aidompaa :P

[q]aurinko, 22.1.2009 15:36:
[size=8]*kärjistetty mielihalu, joka johtuu kuukausia kestäneestä työskentelystä ikkunattomassa toimistohuoneessa ja siitä aiheutuneesta mökkihöperyydestä.[/size]
[/q]

Käsittääkseni tuo on työsujelulain vastainen työtila, ikkuna pitäisi löytyä.

[q]KoskiLintu, 29.8.2006 17:43:
Tuleva syksy ja pimeys*eiei**uuh*
[/q]
sama, olen taipuvainen taipuvainen syksyn aiheuttamaan apaattisuuteen - siitäkin huolimatta että olen osittain toivonut sen alkamista, koska tämä kesä oli suoraan sanottuna paskin ja hukkaanheitetyin ikinä. intin takia ei ollut lomaa muiden ollessa palkallisesti vapaalla ja itse joutui painamaan duunissa joka päivä ja viikonloppu ja pitkiä päiviä toisensa perään

nyt kun koulua käyvät duunarit palaavat koulunpenkille, niin itse pääsee ehkä jopa tekemään aamuvuoroja ja saisin ehkäpä vapaan viikonlopunkin sillointällöin. mutta ai että on ihanaa, kun menet töihin; on pimeä, kylmä ja paskaloskaa tunkee taivaalta niskaan. ja kun pääset duunista, niin on pimeä, kylmä ja paskaloskaa tunkee taivaalta niskaan

[q]Kriss G, 5.2.2007 10:17:
Sekopää asiakkaat. Nytkin yks pässi lukee jotain ääneen koneelta jo neljättä tai viidettä sivua ihan vitun ärsyttävällä äänellä.

Yli puoltuntia nyt putkeen
[/q]sul on kyl epäilemättä oudoimmat asiakkaat.*lmao*

fergie (jumalattoman ärsyttävä ja biisit on mitä hirveintä paskaa)
justin (hairy bäcki on mitä hiveintä paskaa)
shakira (hips don't lie on mitä hirveintä paskaa)
elastinen (anna soida on mitä hirveintä vitun paskaa!)

http://www.shmorky.com/comics/s20040602.gif

onneksi enää tämän illan olen pakotettu kuuntelemaan noita plus muita ihania renkutuksia, kun duunissa on aina päällä maailman paras radiokanava!!!

[q]mayah, 12.11.2007 07:42:
Ja joo, "iteppähän ovat alansa valinneet" ja meidän muiden pitäisi olla helvetin kiitollisia siitä. Jonkun kun pitää meidänkin perseemme pyyhkiä, kun emme siihen itse 60 vuoden päästä pysty.
[/q]
"iteppähän ovat alansa valinneet" on niin loistavaa matskua. niin, ovat valinneet - ja saavat valita vaikka uuden, jos haluavat tai voivat lopettaa, jos mielivät. ihmiset puhuvat, että aina voi lopettaa, jos ei maistu. nyt 13 000 haluaa lopettaa, kun ei maistu. sellaista duunia ei olekaan, mitä pitäisi tehdä tekemisen ilosta hymyssä suin nälkäpalkalla. varsinkaan sellaista, jonka tekemättä jättämisestä seuraa tuntien sisällä katastrofi

päin seinää sitä mentäisiin kuitenkin ajan myötä valmistuvien määrän vähentyessä, kun harvempia kiinnostaa kouluttautua alalle tulojen takia

[q]T: siskoni on sairaanhoitaja ja meitsi tienaa klubbarissa surffaamisesta enemmän ku se juoppojen pesemisestä ja SEN TAKAAMISESTA, ETTEI POTILAITA KUOLE.
[/q]
allekirjoittanut tienaa suurinpiirtein sairaanhoitajan peruspalkan. vailla mitään koulutusta, saati duunia, johon mitään koulutusta tarvittaisiin

t: oma äiti sairaanhoitaja

[q]John, 14.12.2006 14:46:
Anna fen foida, anna fen foida! *sydän* Kyllä mäkin harkitsisin tosissani räppäriksi ryhtymistä jos mulla olisi kauhea ässävika! Ja sit toistaisin maailman pahimmat englanninkieliset kliseet suomeksi!
[/q]
ainoa tapa, millä saisin tuosta biisistä jotain irti, olis saada biisin tekijä selin eteeni ja minulle pianon kieli. sitten luukutettais notta KÄÄNNÄ KOVEMPAA, KÄÄNNÄ KOVEMPAA VITUN RUNKKU!

[q]W., 12.11.2007 10:34:
Niinpä. Hoitsujen työtä pitäs khyl arvostaa enemmän, ja palkkoja tulis ehkä nostaaki, mut ei sillä uhalla et potilaita kuolee.
[/q]
tehy haluaisi varmasti mielellään kuulla muun idean, millä saataisiin tuloksia aikaan

[q]Luulis et hoitajatki on valinnu alansa sillä perusteella et voivat auttaa ihmisiä? Ei siks et voivat lakon uhalla asettaa ihmisiä hengenvaaraan? Kyllähän kaikki sen sairaalaympäristös tietää ettei siellä mikään toimi ilman hoitajia, ja uskon ainaki ite et sopuun päästään tässäki kiistassa.
[/q]
edelleen, mikään duuni ei kuitenkaan ole sellainen, että sitä pitäisi tehdä mukisematta kädestä suuhun-periaatteella ilman, että on kunnollista mahdollisuutta vaatia muutoksia. kyllä heillä on myös kaikki oikeudet ottaa hatkat, jos kerran ovat olleet oikeutettuja valitsemaan alansa

vitun sosiaalivirastot

kivaahan se on venata päivärahoja huomatakseen, että jompikumpi kelasta tai sossusta haluaa periä jotain rahaa takaisin - tässä tapauksessa siis koko kuukauden päivärahani. samalla perivä osapuoli on ilmoittanut, ettei maksa toimeentulotukea koska olen tienannut liikaa, mikä on työttömältä aika kova saavutus

ilmeisesti sitten ovat maksaneet jotenkin liikaa vaiheessa x tai jotain, mutta sapettaa kun tällaisista plot twisteista ei olla voitu mitenkään ennakoivasti ilmoittaa tai periä pienemmissä osissa sen sijaan, että tulee vaan kotiin lappu jossa lukee ettet saa paskaakaan. laskut pitäisi maksaa viikon päästä ja käteen ei jää yhtään mitään. onneksi on tullut seivailtua niin, että pitäisi tärkeimmät kulut saada katettua

heidän tehtävänsä se kuitenkin on laskea, että mitä minulle maksavat. saatana

mistä helvetistä onnistun saamaan noihin levyihin pikkuskraaduja, jotka tekevät niistä soittokelvottomia? pari omaa lempparia näyttää menneen soittokelvottomiksi, kun parin millin uran takia ei neula pysy paikallaan. uutta kappalettakin saa tietenkin hakea kissojen ja lehmien kanssa

perkeleenhelvetti mä sanon

[q]onni3mk, 3.1.2009 13:05:
Kyllähän se kerrostalosääntöjen mukaan saa soittaa sitä huilua ym. Kuhan se ei soita sitä yöllä tai myöhään illalla.
[/q]
noh, tehtiin tossa eilen kaverin kanssa musiikkia kolmen aikaan päivällä normaalilla äänenvoimakkuudella, ja yläkerran naapuri tuli ovelle. osoitti pippurikaasulla kolmen sentin päässä silmistä ja uhkasi tulla kavereineen repimään mun pään irti :D

helvetinmoinen päänsärky

ja mä kun luulin, että parvekkeeton kämppä ois kiva juttu. tällöin mukamas ei jaksaisi niin helposti mennä röökille.

nii-in, ei jaksakaan. siinä määrin, että yhtenäkään yönä ei tule nukuttua, ja koko ajan ravattua jääkaapilla. oon viimeisen 12h aikana vetäny kohta vuo'allisen makaronilaatikkoa, ja koko ajan on nälkä. kai se nyt sit on olevinaan hyvä läppä, kun on ollu muutaman päivän ilman röökiä, mutta vituttaa sitten olla vastapainona kyltymätön ähkypallo

pitää varmaan ruveta heittää hihaan, että nälkä lähtee. stna

tää vitun vuodenaika, että nenä kuivaa ja ei tarvitse kuin hennosti niistää ja jo on puoli ämpäriä verta nenäliinassa. perkele!

mun pitäisi kouluttaa mun hommat kaverille, joka tulee tekemään mun duunia

toistan: mun pitäisi kouluttaa mun hommat kaverille, joka tulee tekemään mun duunia!!

SIIS VITTU KYRPÄ SAATANA MUN PITÄÄ KOULUTTAA MUN HOMMAT KAVERILLE, JOKA TULEE TEKEMÄÄN MUN DUUNIA!!!!!! tän puhelun jälkeen onneksi huomasin kädessäni olevan lusikan. tungin sen perseeseeni, koska tarvitsin vitutukselta muuta ajateltavaa. todella hyvin motivoi päästä näyttämään toimenkuvasi jollekulle toiselle uunolle, joka viikon päästä tienaa leipäsi. alkaa pahasti näyttää siltä, että esimies pääsee perjantaina hammaslääkäriin

O