Mikä ärsyttää?
[q]REivaaja, 25.5.2008 22:44:
Mix vitus jengi valittaa? Mul on ainaki kaikki hyvin;)
[/q]
Six vitus että tää on valitus -osasto...ja ne valittaa joilla on valitettavaa, ja ne joil ei ole voi mennä muualle ilakoimaan
(sori *lmao*)
[q]Blues, 31.3.2006 15:34:
Hän
[/q]
Second that
Viivin ja Wagnerin tämänhetkinen piirtäjä
1) Foorumilla/mielipidepalstalla/vastaavassa paikassa kun joku avautuu kuinka opintotuet tms on järjestetty päin persettä tai liian matalia, niin jonkun on aina aivan pakko vastata että turha itkeä kun missään muualla ei ole asiat näin hyvin. Mikä hemmetin selitys se on siihen miks ei nykytilanteen epäkohtia vois pyrkiä parantaan? Tuskin meillä olis kaikkea tätä mitä nyt on, jos edelliset sukupolvet olis lopettanu asioiden kehittämisen siinä vaiheessa kun kyseinen asia on paremmin kun jollain muulla.
2) Edellä mainitun kaltaisissa paikoissa käydään keskustelua huumeista. Jonkun kyseisiin positiivisesti suhtautuvan on aina aivan pakko nillittää kuinka paikassa x aineet on sallittuja ja Suomi on takapajula kun täällä ei ole. Kuitenkaan ikinä ei esitetä kunnon perusteluita miksi asiat paikassa x ovat huumeiden laillistamisen seurauksena paremmin kuin täällä. Onko käyttö esimerkiksi sen seurauksena vähentynyt ja huumeista johtuvat oheisilmiöt (kuten varkaudet ja liikenteessä sekoilut) vähentyneet? Yleensä ainoa etu on siinä että yksilön tekemisiä rajoitetaan vähemmän. Tai ainakin ainoa minkä kyseiset tyypit keksivät. Älyhoi. Muuttakaa niihin muihin maihin sitten, jos elämä on siellä tuon takia aurinkoisempaa!
3) Huumeista jatkaen edelleen edellä mainittujen kaltaisissa paikoissa. Puhutaan huumeiden laillistamisesta. Aina joku vertaa huumeita alkoholiin tai tupakkaan ja perustelee laillistamista sillä, että alkoholi ja tupakkakin ovat laillisia. Mikä hemmetin peruste se on laillistaa lisää haitallisia aineita jos parin kohdalla on kyseinen virhe tehty aiemmin? "Hei nämäkin asiat aiheuttavat vahinkoa, miksi ei aiheuteta sitä lisää laillistamalla vielä nämäkin?" Luin joskus jostain että jos suola keksittäisiin nyt, niin se tuskin saisi myyntilupaa. Mielestäni on järkevää että jos ei vanhoja virheitä pystytä korjaamaan, niin yritetään edes olla tekemättä uusia samanlaisia.
Heinäallergia o/
Tää viikko olisi lomaa koulun ja töitten alun välissä, noh mähän makaan kipeenä kotona. Voi paska!!! Sääki ois sillee kiva et vois olla ulkona
---
Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.
---
Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D
Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)
Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
mulkut junankuljettajat, jotka antavat juosta ovelle vaan nähdäkseen mahdollisimman läheltä niiden sulkeutuvan. ja nähtävästi kroppani hylkii kaikenlaista metallia, kun kaikki lävärit tuntuvat puskevan ulos kuukaudessa parissa
viiden tunnin unetkaan eivät lämmitä. onneksi kohta alkaa jouluvapaat
[q]alek száhala, 6.4.2007 22:15:
Roland meni boikottiin välittömästi. Löyty vihdoinkin pedaalit mitä oon ettiny, mutta hinta vähän yllätti.
http://www.thomann.de/fi/roland_pk_7.htm
Pitäs turpaan vetää saatana. Joutuu varmaan ite rakentamaan tommoset jostain markan Casiosta.
[/q]
repesin :DDD Vaikken niin hyvin noiden hintoja tiedä, ni aika ronskisti vaikuttaa ilmaa olevan.
---
---
---
Ärsyttää myös Ed Hardy!
Jo sen tyylinen paidan printti saa ihokarvat pystyyn, hyrrrr!
Ed Hardy paitojen pitäjät luulee olevansa cool koska kaikilla muillakin on, mut se tekee niistä just epäcooleja. Ja koska julkkikset käyttää kyseistä merkkiä tekee se tavallisesta kaduntallaajasta muka jotenki spessun kun on pukeutunut Ed Hardyyn päästä varpaisiin.
Tää merkki ja kuosit oli aluksi ihan kivoja, mutta niiden liikakäyttö on pilannut senkin.
---
Ihmiset, jotka pitää tapoutin paitoja, eivätkä edes vapaaottele, tai harrasta mitään lähellekkään sitä ärsyttää vielä enemmän....
Sen takia itse suosinkin KimuraJEAH:ia :D
Ja ne pantteri paidat ed hardyllä on ihan hienoja, jos joskus on niin paljon rahaa, että semmosia vois ostaa voisikin ostaa, mutta kun itse en ole edes varma tuleeko minulle vielä pituuskasvua aion olla ostamatta niitä!
---
Samalla vois sit varmaan kieltää jengiltä kannattamansa joukkueen pelipaidan tai sponsoripaidan pitämisen kun eivät kerta pelaa. Itse oon seurannut MMA:ta pitkään ja on ollut yks TapOutin paitakin. Eiks enemmän pitäis häiritä jos ois jotain selkeämmin pro-kamaa päällä mutta ei siltikään harrasta mitään. Pitänee alkaa käymään bileissä pitkähihanen rash guard -paita päällä ja clinch gearit jalassa :)
Asiaa voi myös miettiä niin et jos vain harrastajat pitäis TapOutin ja muiden paitoja, ni eipä paljoo näkyis TapOuttia matsaajienkaan paidois, shortseis, lippiksis ja bannereissa ja jäis matsaajilta aika pitkät pennit saamatta.
---
http://shop.tapout.com/?g=1&v=men_t-shirts
Montako signature T:tä tuolla on?
Mitä haet tuolla takaa? Et jos ei oo signature t-shirt, ni sit ei suoraan tue suosikkimatsaajaansa vaikka oikeasti tukeekin välillisesti mikäli on TapOutin tallissa, vai pitääks täs nyt hankkii suoraan paita mis Genki Sudon selän tatska graffana, ni sit on tarpeeks paljo suoraa tukemista (vaikka sekin on erillisen valmistajan paita ja semmosen vois ostaakkin :).
[q]Mark, 22.7.2009 21:27:
Haistakoon nyt jo MS ja uus teknologia vitun!
Ihan vitun sama millä comptaibility moodilla koittaa vanhoja ohjelmia ajaa, aina on joku saatanan directX ongelma, dll ongelma tai muuten vaan haistavittuongelma edessä MIKS VITUSSA EI VOIDA JATKAA SITÄ SAATANAN YHTEENSOPIVUUTTA?!
-M
[/q]
Saako kysyä mitä winkkaria ajelet ja mitä ohjelmaa yrität ajella?
Kissa joka on taas ihan helvetillisissä liekeissä.. juoksee ympäri kämppää, kiipeilee seinille,metelöi ja kolistelee, maukuu ja karjuu. Ihan vaan aikansa kuluks.
Mutta koska se on kuuro, annettakoon anteeks... eihän se voi itse tietää kuinka raivostuttava on.
Ostoksilla on kivaa, kun:
- äiti vetää lapsiaan perässään kädet suorina ja ihana kolmikko muodostaa silloin auran, joka vie tilaa noin neljän aikuisen verran, liikenne matelee
- stokkan herkussa alaspäin kärryjen kanssa menevät henkilöt eivät tajua vetää niitä kärryjä oikeaan (tai vaikka vasempaan) laitaan. Ja koska kärryissä on magneetit, ei niitä kovin helposti enää korjailla kun on kerta laitettu **tuilleen
- porukka jää pakkaamaan tavaroitaan kassan kulkuväylälle, eivätkä edes väistä kun yrität päästä väylältä ulos _tai_ pakkaavat ns. ristiin kourujen kanssa siten, että blokkaavat täysin sen kourun missä sun kamas on ja siitä kohdasta kurottelevat oman kourunsa kamoja
- vessan automaattipyyhkeet lähtevät imeytymään takaisin koneeseen heti kun sen on saanut vedettyä alas
[q]Takyon, 5.1.2009 00:00:
---
Freja, 4.1.2009 21:59:
---
Takyon, 4.1.2009 21:52:
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa
---
Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.
---
Mun kaikki aiemmat puhelimet on ollu noksuja ja siis myöskin tää uusin mutta tämä on ensimmäinen jonka kanssa on ollu ongelmia kellon kanssa.. Eikä ole edes mikään halpismalli.
Nii ja ei se edistäminen niin paljoo haittais mut kun tää jätättää niin mä oon aina joka paikasta myöhässä. Onneks mulla ei ole mitään kiinteitä työaikoja niin ei haittaa vaikka oliskin välillä puoli tuntia "myöhässä" :D
[/q]
Mikset käytä automaattista synkronisointia MSP:ltä? Tällä tavoin päivittyy pääosalla operaattoreista aika kuntoon ulkomaillakin.
En pysty näkköjään kirjaantumaan salillekkaan, kun ei oo paikalllista tilinumeroa. Sitä taas en saa, kunnes on joko bsn tai vakituinen osoite. Bsnnääkään en voi saada asumiskiemuroiden takia. Pitää mennä setvimään tilannetta suoraan toimistoon huomenna ja kattoo mitä saan aikaseks*hmph*
[q]Lyylikki, 26.5.2009 12:44:
Se kun kaupan kassa ei laita tavaroita menemään siinä järjestyksessä, kun mä olen ne latonut siihen hihnalle. Mä laitan aina painavat, isot ja säännönmukaiset ensin, sitten painavat, isot ja ei niin säännönmukaiset, sitten normaalit säännönmukaiset, normaalit epäsymmetriset ja lopuksi kepoiset jutut, koska pakkaaminen on vaan järkevintä niin. Ihan sikana ottaa päähän, jos kassa esim. poimii jugurtit esim. omenoitten ohi.
Pienessä on ärsytyksen aiheet
[/q]
Ymmärtäisin tämän siinä mielessä, että herkät kamat jäisivät hihnan päässä esim. painavampien päälle. Ihmetyttää kuitenkin miten tuo nyt vaikuttaa siihen itse pakkaamiseen niin paljon? Tai ehkä käyt huomattavasti isommilla ostosreissuilla, niin tavaraa on niin paljon, että järjestyksellä on väliä pakkauksenkin suhteen.
[q]domi, 19.1.2009 10:42:
Jäipäs vaivaamaan et loukkasinko yhtä ihmistä keskustelussa, kun hän valitteli työttömyyttään ja annoin vinkkejä mitä kannattaisi tehdä.
[/q]
"Why don't you get a job Al?" (c) Patrick Bateman :D
[q]sts, 21.7.2009 22:35:
---
sapeli, 21.7.2009 11:53:
-clips-
---
Mua ärsyttää ihmiset jotka itkee internetsissä vaikka itse eivät jaksa liikuttaa persettää tarpeeksi ajoissa bussipysäkeille.
Huomaathan että pk-seutujen pysäkkien aikataulut ovat "Arvioituja aikoja pysäkillä" tarkista vaikka seuraavan kerran kun seisot siinä pysäkilläsi. Vain päätepysäkkien aikataulut ovat "pitäviä" tähän tietenkin forcemajuret (ruuhkat yms).
[/q]
Heh, tarpeeks ajoissa. Alkaa menee vähän tehokkuus hommasta ku bussi voi mennä 10min etuajassa ja seuraava 5-15min myöhässä. nimim. useamman kerran kököttäny pysäkillä 30-40min vaikka ollu 5min etuajassa. Tää ei ois niin paha jos toi ois helpommin ennakoitavissa esim. kellonaikojen mukaan. Jossain määrinhän se on ja varmasti monilla linjoilla huomattavankin helppoa. Itse nyt on tullut käytettyä linjaa, jossa olen keskivälin jälkeen, lenkki on pitkä ja ruuhkaisten paikkojen läpi ennen kuin minä hyppään kyytiin. Toisekseen käytin linjaa aika vaihtelevina aikoina aamupäivällä, joten ei senkään puolesta tullut oikein hyvää tilastoa tietyn kellonajan keskimääräisestä edistämisestä tai myöhästymisestä.
Enpä muista milloin ois ykskään bussin myöhästyminen vituttanu niin paljo ku vituttaa lähes joka kerta ku tuun pysäkille hyvissä ajoin vain nähdäkseni et siinä se bussi menee jo. Sama painotus vaikuttaa olevan myös kaikilla, joiden kanssa olen asiasta keskustellut. Tiedän ettei ole helppoa ratkoa tämänlaista tilannetta ja tuo venailu / hitaammin ajaminen ei välttämättä ole monilla linjoilla käytännössä edes mahdollista.
Loppupeleissä yksinkertaistettuna ainakin omalle kohdalleni seuraava kuvio vaan vituttaa:
Meet 10min etukäteen, ehdit aika satavarmasti dösään, mutta voi olla et venaat siellä 25min
Mut pitäis oppia kuuntelee faijaa ja olla vittuuntumatta asioista mihin ei voi erikoisemmin vaikuttaa. Osaispa.
[q]Freja, 30.3.2009 08:48:
Haluan matkustaa työmatkani rauhassa mp3-soitintani kuunnellen. Se, että kyytiin hyppää joku kollegan eksä ja istahtaa viereeni, tai sitten eräs kollegani kenen kanssa ei ole oikein mitään puhuttavaa, on vain niin saatanan raivostuttavaa. Joo olen ystävällinen enkä halua olla töykeä, mutta voi jumalauta ku ärsyttää joka kerta kun pitää ottaa aamulla (taikka töistä kotiin) kuulokkeet pois korvilta eikä saa keskittyä vain rauhottumiseen ja itseeni.
LET ME HAVE MY OWN MOMENT PLEASE.
[/q]
Jos ei tosiaan ole oikein mitään asiaa, ni mikset voi vaan tervehtiä ja nyökätä ja sit semmonen kohtelias ignore päälle :F? Itselläni ainakin tuosta ihan hyviä kokemuksia, vaikka aluks tuntui jotenkin töykeältä :/
[q]mariq, 22.7.2009 10:50:
---
Leppävaarassa jotkut bussit (550) tasaa aikataulua pysäkillä, mikä on tosi hyvä juttu. Aluksi se aiheutti pikapaniikkeja, kun sillallepäin kävellessä huomasin, että bussi on jo pysäkillä ja kipitin kauheeta vauhtia rappuset ylös, ja sit hikoilin bussissa, joka seisoi pysäkillä vielä viisi minuttiia, ja se vähän sapetti kyllä, mutta sitten totuin siihen, että melkein aina ruuhka-aikaan se 550 kököttää siinä kiltisti n. 5 min Toimii. Näin pitäis olla usemmillakin isoilla asemilla ja niiden välittömässä läheisyydessä.
[/q]
550 on kyllä niin erikoistapaus, että siitä on huono repiä mitään esimerkkiä about millekään muulle linjalle. Käsittääkseni 550 kohdalla noita tasataan sen takia ettei niitä ole kohta 3 550:stä sumpussa, niin kun käy aika helposti kun niitä vuoroja on niin tiuhaan.