Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*

Jep, kopelointi ärsyttää täälläkin, jotkut jopa niin kovii kopeloimaan, et kopeloivat vaik oma äijä ois lähistöllä..*grr*

AI SSSAAAAATANAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pakko päästää höyryjä tätä kautta ulos, kun ei voi huutaakaan ku suuta ei pygee aukasemaan. :D Ts. eipä ollutkaan yhtä helppo operaatio enää tämä toka kerta, kun viisureita kiskottiin irti. Alkaa jo nyt sattumaan perkuleesti, vaikka puudutus ei ole vielä kunnolla lakannut - aluksihan sitä ei ollut tarpeeksikaan. Mä kun luulin, että selviäis ilman leikkailuja ja porailuja ja tikkailuja. Kuuntelin ihan väärää musaakin operaation aikana, liian rauhallista, ei toiminu!

ÖNÖNÖNÖNÖNÖNÖNÖNÖN! Ei kunnon ruokaa pitkään aikaan, eikä urheilua! Angst! :D

Ehkä tää adrenaliinivyöry kohta tästä tasaantuu ja tajuan olevani yhä hengissä. :D Mä kammoan tämmösiä juttuja aikast mukavasti. Pitäis aina muistaa, että pessimisti ei pety, ja varautua pahimpaan!

---
Kun ei löydy sopivaa kämppää johon voisi muutella *toktok*
---

Tätä mä olen odotellut myyntiin

http://gapersblock.com/drivethru/fallingwater.jpg

Jep, tänne kans tollanen, kiitos! :)

[q]Optik, 25.6.2006 14:51:
Tähän vuodatukseen jatkan vielä huomioni kiinnittänyt teinien/pissiksien/muiden vajokkien tapaa runnella esimerkiksi joku sanan taivutusmuoto sellaiseksi mikä ei käy järkeen mitenkään..

TJEU:

Yksikkömuoto: Kuva, kuvan, kuvassa, kuvalla...jne
Monikkomuoto: kuvien, kuvissa, kuville, kuvia..jne
Ärsytysmuoto: quvein,quveja,kuvei jne.. *grr**igor*
[/q]
eniten naurattaa/itkettää, kun tällaista palikkatekstiä löytyy jostain äidinkielen ylioppilasaineista. jestas sentään, vaikka itsekin a:n kirjoitin, niin ei multa nyt jumaklavita löytynyt mitään hymiöitä tekstistä :D

[q]inneah, 28.6.2006 22:29:
Se et immeiset pastee kuvia (funny pics) jotka on jotain 20 vuotta vanhoja Siis ihanku niit ei oikeesti ois jo sata kertaa nähny ja helvetti ku näit tulee päivittäin vastaan niin monia :(
[/q]

[q]Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä.
[/q]
tää on muakin pänniny

sen jälkeen, kun ollaan kätelty ja vaihdettu etunimet, niin se on antti vaan. tuntuu suoraansanottuna todella dorkalta, kun senkin jälkeen vielä jotkut yrittää puhutella nickillä, jota eivät edes osaa lausua. lempinimet ym. sitten on oma juttunsa, mutta epäilen että ketään ei kutsuta nimellä "-*XTCrAW3rBoy86*-"

ei se ole kuolemanhäpeä, jos ei muista jokaisen klubbarilaisen etunimeä ulkoa. kyllä sen voi kysyä uudestaan ilman, että tulee kivitetyksi

[q]Super-Kerttu, 23.10.2008 14:21:

Eipä oo koskaan tullut mieleen, et bikineissä vois olla hyvä siivota! Mut pakkohan sen on toimii; ei tuu kuuma ja ei haittaa jos vähän vesi tai lika roiskuu!
[/q]

Neito tajuaa.

Toimii! :D

toi saatanan frodo peppuli, joka jatkuvasti uikuttaa vesihanat auki. katkasis jalkansa!

[q]Epailija, 3.12.2006 20:10:
Vanhasen eksä.
[/q]
tää kanssa. lanseeraan universaalin totuuden sanoessani, että ko. henkilö on tyhmä, semikehari huono ihminen ja ansaitsee joululahjaksi ainoastaan kaverilleen jo aikaisemmin itse häälahjaksi ostamansa leivänpaahtimen

[q]kindertin, 1.7.2009 19:15:

No ilmankos.. Tää selittääkin monta asiaa
Hyvä minä, ihan oon kartalla taas ollu
[/q]

Kyllä mää joskus sulle kerroin, mitä teen työkseni, mut taisit olla enemmän siiderissä kuin kartalla. :D Nooh, kartat on ihan turhia ja harhaanjohtavia kapistuksia.

[q]Fuzzy, 7.3.2007 20:06:
Noi helvetin vaalimainokset! Ne on vaan niin yyyyber huonoja! Ja vasemmistolla on sitte näköjään "parhaat bileet"*igor* Kuin paljo VOI ärsyttää.
[/q]
sain kutsun kokoomuslaisten bileisiin luxiin

en ole ikinä ollut surullisempi :'(

tulipa eilen taas käytyä vähästä aikaa "kaverien" kanssa kylillä

ah sitä autuutta, joka kerta kun tajuaa, että miksi ei tuu noiden jannujen mukana pyörittyä. jo kellon ollessa yksitoista täytyy ruveta vääntämään kättä erään idiootin kanssa, kun junaan juostessa meni KOKONAINEN KALJA hukkaan, ja se oli jostain syystä minun vikani

"VITTU PÄÄKKÖNEN OLI SUN VIKAS VITTU!!!!111"

ja kauhee tappelun hakeminen jatku sit juottolassa. siis mitä vittua? :-DDD ei oikeen oo mulle luotu näiden seura. jos jotain bonarii pitää ettii, niin olinpa ainakin helvetin kännissä

näyttö taitaa kosahtaa. on se nyt helvetti, kun ikinä omalle kohdalle ei tunnu tulevan toimivaa tavaraa, ihan sama mitä ostaa

[q]typ0, 22.10.2007 16:47:
---
Anata, 22.10.2007 16:31:
jotka eivät kykene ajamaan 60 alueella 60 eikä 80 alueella 80. S****** ruuhkauttavat liikennettä.
---

esim 60 alueella saa ajaa 50kymppiä..
[/q]

olikos se niin että 20% liikenteen yleisestä nopeudesta hiljaisempi vauhti alkaa olla vaaraks muulle liikenteelle...(joku virallinen mutu-tieto) liian hiljaisesta vauhdista ei sakoteta, mut on se nyt helvetin vaarallista sekin*igor* Esim. motarilla ajaa just ja just 80km/h.. ja aiheuttaa sillä ruuhkia, kun jatkuvasti muut saa painaa jarrua ja ohittaa. On todella ärsyttävää, ja joutuu ärsyyntyy siitä joka päivä.

[q]bubbelgum, 15.4.2008 15:00:
Niin kutsutut "ystävät".

Heti kun et itse ole netin ääressä, irkissä tai mesessä kyselemässä kuulumisia ja menoja jne. niin kappas vaan yli puolet sun "ystävistä" katoaa kun tuhka tuuleen.

Sitten kun pitkästä aikaa törmää jossain niin kyllä sit tulee taas sitä "voi hitsit ku viime kerrasta on pitkä aika, ihana nähdä!" mut tuleeko näille ihmisille kertaakaan mieleen ottaa puhelinta käteen ja laittaa tekstarii tai jopa soittaa muutenvaan juttelee ja kysyy kuulumisia?

Tavallaan kaipaan aikaa jolloin en tiennyt irkistä tai klubbarista tai mesestä yhtikäs mitään. Aikaa kun ystävät oli vielä oikeesti ystäviä, ja niistä tiesi ketä ne on.

Oon täysin kyllästyny siihen että nykyään kaiken pitää olla helposti ja nopeesti hoidettavissa. Ei muuta ku ilmotusviesti nettii jostain asiasta ja sit oletetaan et kaikki on sillä hyvä. Ei tietoakaan siitä että oikeesti otettais yhteyttä niihin oikeisiin ihmisiin, kaikki on vaan bittiä ja nollaa ja nimimerkkejä.

Paskaa.
[/q]

Tätä olen miettinyt välillä itsekin. Lankapuhelinaikaan tuli aina vain soitettua kavereille tai käytyä ovella. Eipä ollut tietokonetta tai nettiä, jonka kautta kommunikoida.

Tätä tää nykyaika on. Kyllä mä yhä puhelinta käytän, ja suosittelen että sinäkin teet niin. Jos mulla tulee joskus fiilis, että kylläpä haluisin jotakin ihmistä nähdä, niin kyllä mä yleensä soitan tai laitan tekstaria sen sijaan, että odottelen milloin hän ottaa minuun yhteyttä. Kyllä ne ihmiset yleensä tekee sitten ihan samoin. :) Itselleni on tosin ihan sama, että ehdotetaanko minulle tapaamista netin vaiko puhelimen välityksellä, koska kyllä mä tiedän ketkä mun ystäviäni on. Heitä ei ole koskaan ollut montaa kerralla, mutta eipä se määrä korvaa laatua. Itselleni on pääasia, että voin jollakin tapaa pitää yhteyksiä tapaamisten välillä.

Ehkä paras vihje tämmöseen on se, että pidä sinä ainakin yhteyttä parhaaksi kokemallasi tavalla sellaisiin ihmisiin, joita pidät itsellesi tärkeinä. :) Älä ainakaan katkeroidu. Ihmisten elämäntilanteet muuttuvat, joillakin voi astua oma perhe kuvioihin, joillakin vuorotyö (kuten esim. allekirjoittaneella). Aikaa ei aina ole kaikkeen, mihin haluaisi. Itse en ole katkeroitunut eräälle ihmiselle, jonka olen tuntenut 16-vuotiaasta lähtien, vaikka hän ei minuun usein pidäkään yhteyksiä, ja vaikka näemme ehkä kerran, pari vuodessa. Hän saattaa unohtaa vastata viesteihini (tiedän mikä sählä hän on :D), mutta aina kun näemme, arvostamme toisiamme ja tiedämme kuinka tärkeitä toisillemme olemme. Ainahan sitä voisi useamminkin yrittää nähdä, mutta ihmissuhteita on moneen lähtöön. :) Jokainen rakentakoon ne omansa. Itse tiedän, etten ole enkä voikaan olla tärkeä ja läheinen kovinkaan monelle ihmiselle, joillekin olen rakkaampi kuin toisille. Tämä on asia, jonka tiedostaminen ja hyväksyminen helpottaa elämää. :) Jokainen ihmissuhde on erilainen.

K R A P U L A!!! ei oo aikoihin ollu näin tappo-olo! (tosin ihan mukava ilta, et vähän lohduttaa..)
EnJuoEnääIkinä -darraks vois nimittää tämmösiä.... *toktok*

Arrrsuttaaa kaikki! Miks pitää aina epähuomiossa sopii kaikki hommat samaan aikaan..vois opetella käyttää kalenterii. eikä vaan säilöö sitä kassin pohjalla... pari viime v-loppuu menny ihan HuKKaan ku joutunu hoidella kaikkii sovittuja juttuja. AaaRgh.Ja sama men0 sit jatkuu taas...

vituttaa ihmiset jotka ei toimi niinku sovitaan, ja aiheuttaa mulle helvetisti ongelmia sillä...

[q]Freja, 23.5.2008 01:36:
---
sapeli, 23.5.2008 00:12:
Tiiätkö, tuota ilmausta on näköjään mahdoton käyttää missään ilman että mulla tulee automaattisesti mieleen se käännös. Siis piti oikein tehdä double-take että kummin päin se tuossa oikein lukikaan.

---

:'DDDDD ja ma en ollu ikina ajatellu sita tolleen!
[/q]

Voi tuskan parahdus! Mä sain aamu-naurut siitä että heti joku ajattelee samaa kun minä: kummin päin se tässä nyt olikaan tarkoitettu... Ja ettei hän joka lausahdusta käytti ihan oikeesti ole kuullut tätä legendaarista käännöstä edes... miten osasitkin käyttää sitä noin et se olis käyny kumpana vaan... hehehahahe...reps!

toi silmä mikä pyörii etusivulla.... "samaan aikaan toisaalla"
raivostauttava.*igor*

[q]REivaaja, 27.5.2008 01:50:
---

Bring it on babe!!:D
[/q]

Sillon kun ihmiset on vittuuntuneita, niiden pitää antaa olla, ei kenenkään pidä tulla jakamaan positiivisuuttaan sinne missä ryvetään paskassa... sehän vaan pahentaa asiaa...

O