Mikä ärsyttää?
facebook aina välillä*hmph**ding*
[q]John, 1.7.2008 23:13:
Että yli puolitoista vuotta vanha asia voi vieläkin kummitella päässä ja aiheuttaa ongelmia asioissa jotka eivät millään tavalla edes liity siihen...
"Miksi ihmisen mieli on linnansa vanki?"
[/q]
Tuttua mullekin. Miks ei voi olla olemassa jotain nappulaa mitä painamalla vois kadottaa kaikki paskat asiat/muistot pois mielestä.*dissaa*
mun paska puhelin*igor*
"kaverit" jotka lupailee olla yhteydessä mut toimii täysin päinvastaisesti.*igor*
Viime yön unet*igor**eiei* Ehkä en mee ens yönä nukkumaan ollenkaan*grr**uuh*
Aika monikin asia tällä hetkellä, mut erityisesti nyppii yks v*tun ääliö mun menneisyydestä*dissaa* Mahtaa olla nautinnollista loukata tahallaan toista. Vois mun puolesta painua v*ttuun kantturoineen*piis*
Kun ei voi eräs ilmoittaa koskaan muuttuneista suunnitelmista. Kahdesti kuullu muutoksesta soittamalla itse perään, vaikka on pitänyt toista mennä jeesaamaan. Nyt meni oikeasti kuppi nurin.
Kaikki turhat narinat ja marinat. Kerran tääl vaan elää kjerpeles.
Toi ifin "Dont you worry about a thing" mainos.. *toktok*
---
Talvivaaran kaivoksen törkeä toiminta!!!!
Greenpeacen sivuilla voi käydä laittaa vetoomukseen, menkää sinne siis sankoin joukoin :)
---
Kyllä! Tuntuu, että juttu leviää totaalisesti kuin jokisen eväät.
Kuinkahan paljon aineita on ehtinyt levitä maan pintakerroksista syvemmälle...
Onneks toiminta seisoo ja asiaa selvitellään..
kun kaveri makso sen muijan jenkkejen matkan kun se muja halus avioehdot ja kaikki naimisiin mennessä
---
---
---
Talvivaaran kaivoksen törkeä toiminta!!!!
Greenpeacen sivuilla voi käydä laittaa vetoomukseen, menkää sinne siis sankoin joukoin :)
---
Talvivaaran perseily(t) saa "haista vittu -asteikolla" 9.9
Kuluneen vuoden raivostuttavin raakkisyyhy. Täysin anteeksiantamatonta.
---
Niin, ja isokoho Talvivaarasta on "kadoksissa". Miten tyyppi voi elää enää tämän jälkeen. Vastuu on jollakulla toisella.
---
Ja siitä vaihteeks lisää. Voi vittu, että olis taas Reinikaisella töitä!
Ei pysty käsittää tätä toimintaa*grr*
Ilkeät kakarat*poks*
Roskaaminen, Porukka roskaa ihan poskettomasti ja välinpitämättömästi. Vaikka roskis olis aivan vieressä, niin eikun maahan. Koti roskat raijataan ihan muualle kuin kuuluis. Kuitteja otellaan ja dumpataan maahan etc etc etc etc..
Roskaamiseen pitäis saada imho linnaa (kärjistetysti sanottuna) ja kansalaispidätyksiä saa sen johdosta tehdä. Kyllä se niin vitusti mua ärsyttää toi ihmisten puhdas sikailu.
Jep, täälläkin ärsyttää suuresti roskaaminen ja ilkivalta.
Useissa paikoissa roskis on kyllä sijoitettu niin, ettei se ole kunnolla näkyvissä
taikka roskista ei tyhjennetä ajallaan jne.
Nostan kyllä aina asian esiin jos näen roskaamista ja kehoitan laittamaan roskat roskiin.
T: ex talkkari
Poraava naapuri, on kyse kylppäriremontista ja kaakeleiden piikkaamisesta!
---
---
naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*
---
Jep, kopelointi ärsyttää täälläkin, jotkut jopa niin kovii kopeloimaan, et kopeloivat vaik oma äijä ois lähistöllä..*grr*
---
Miulle meinas käydä tosi ikävästi tässä yksi päiväselvisin kuitenkin pienellä mustelmalla ärsyttää vaan kun alkaa pelkämään ihmisiä muutaman poikkeavan urpon takia.
Onneks ei sinulle ei käynyt pahemmin, mutta on se kumma ku pitää kourii ja niin vielä, et mennee mustelmille :( Kourijat pysyköön loitolla!*grr*
Tää osa-aikatyö minimi palkalla. Tietysti asiat voisi olla pahemminkin ja ei olisi töitä lainkaan, mutta saa nähdä koska tämä jatkuva rahan puute alkaa vaikuttaamaan työmotivaatioon...?
^^
Juuh, heti aamusta aloittaa ja kaikenlisäks oon kesälomalla...
No kekkasin ratkaisun, kävimpäs ostamassa kunnon RAKSAkuulosuojaimet, nyt kelpaa
hengailla kotosallakin, mut ei no päässä kyllä voi nukkua*grr*
Viikonlopuksi pakenen jonnekkin jos toi jatguuuu :)
Kaiken maailman ovelta ovelle kauppiaat, jotka ovat tunkeilevia, epäkohteliaita ja erittäin sinnikkäitä myyntimiehiä.. Meillä kävi eilen 20.30 joku tyyppi kauppaa kodin turvallisuuteen liittyen,
mielestäni ensinnäkin on hölmöö kaupitella tuohon aikaan mitään.
"Kukin taplaa tyylillään"
Jos joku tietää mitä taplaaminen on, minua saa aiheesta valaista! Samoin otan mieluusti vastaan ymmärrystä siitä, mitä tuota sanontaa käyttävä yksilö tarkoittaa.
Tiedän kyllä mitä taaplaaminen on, ja olenkin varsin vakuuttunut siitä, että oikeasti eli absoluuttisen totuuden mukaisesti sanonta menee "Kukin taaplaa tyylillään", joka lienee sarkastinen lausahdus ottaen huomioon, että taaplaaminen - a.k.a. taapelin teko - on melkoisen tarkkaa puuhaa..
Kielipoliisi kuittaa o7
Voe vitja ku välillä kielipoliisit ärsyttää *justjoo*, mutta useimmiten Ei koska on kotona ihka oma simmoinen ja useimmiten siitä on kyllä hyötyä :)
Ärsykkeistä huolimatta oikein muksaa pv itse kullekkin :)