Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tää sää on jo pikkasen tainnut sataa tänä kesänä et vois jo pikkuhailjaa rupee loppuu jo ei nyt koko kesää tarttis sataa kele tana*yessir**ding**hmph**pahis**hahjust*

[q]Coon:
Klubbarin etusivun mainos jossa Anita Hirv(iö/onen) mainostaa Zerofortyä
[/q]

*joo**joo*aivan hirveetä*lmao*

Portugalin huhtikuu

*toktok*

Eräs firma on pystyssä n.100€ keikasta, muttei sieltä ketään edes saa kiinni. Rahat luvattu hoitaa viimeistään tähän päivään mennessä ja homma kusee ihan täysillä. En taida rahoja tulla näkemään.

On se nyt jumaliste kun töitä riittäisi, mutta ilmaiseksi pitäisi tehdä kaikki Miksi en ole insinööri tai joku markkinointihenkilö *toktok*

jalat on taas iha paskana ku on ollu turvoksis jo yli kuukauden ..luulin et se meni jo parempaan päin mut saikun jälkee heti taas menee pahemmax..ei jaxa enää

Etäisyys

Ikkunaremppa, just samaan aikaan kun mulla ois lomaa.

Liiton tantat! Hitto, ku saa kaiken vääntää rautalkaa pitkin..*kissatappelu*

Kaikenlainen Wittuilu ärsyttää mut kaikkia ei voi miellyttää.

ärsyttää wow ku eurooppalaiset ei voi pelaa jenkkiläisten kanssa.niinku jossain diablossa pysty..sit jenkit kusee kun niillä ei oo visa electronia.sit ne tyrkyttää luottokortteja kaikille nuorille varsinkin jos niillä ei oo tuloja..

virolaiset puhelinmyyjät.

oon töis lentoasemal ja nyt tuli joku eu määräys ja ne sulki melkee kaikki henkilökunnan kulkureitit ja stressaa ku kaikki muuttuu ja on iha pihalla.sit mä viel muutan ja pitäs löytää uus vuokralainen vanhaa kämppää ku rahat finaalis ja tänää viel koiraki vietii lopetettavaks.sit juu toi pakkane ei huvita mennä ulos.plääh

Ärsyttää kun luotat ihmiseen asiassa X, ja sitten homma kusee ihan täysin.
Ärsyttää kun se sit pilaa omat suunnitelmat ja tietysti jää paha fiilis.

Ärsyttää oma neuroottisuus.*hmph*

facebook. taas.*hmph*

Viimeöiset unet*hmph*

tää päivä.*igor* ois jo viikonloppu.

Itserakkaat ihmiset joilla on noussut kusi päähän.. Onneks näitä ei tuu kovin usein vastaan.

Rahatilanne
Saanut odottaa nyt 2kk taloyhtiöltä korvauksia kaatumisesta, muttei näy eikä kuulu. Kuulemma on laitettu maksuun.

O