Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

---

Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, *justjoo*...
---

Tarkoititko nyt minua vai walkouttia?

Oletan, että tarkoitit kai mua tässä? Ensinnäkin, alkuperäinen postaushan vain puhui ruikuttamisesta tm, johon minä komppasin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ja yleistää ei tarvitse. Koko viestissä ei Missään vaiheessa puhuttu orjatyöstä vaan vasta seuraavassa viestissä. Itsehän en mitenkään edes ottanut kantaa ko, asiaan tähän mennessä. Vaan vain ja ainoastaan mainitsin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ylipäätänsäkkään ja lisäsin ehkä (tyhmyyttäni syyn miksi itse en). Joten kysynkin sinulta sinua lainaten, mikä ongelma tässä nyt oikein on?
Elikäs kuka tässä on vaatinut keneltäkään yhtään mitään? Jos tarkoitit walkouttia etkä minua niin pahoittelen, mutta oletan että tarkoitit minua niin voisit tarkastaa ne faktat kiitos =P Vai trollasitko hyvin vain?

P.s Orjatyön törkeydestä yms voidaan toki keskustella myös, sillä se on tärkeä aihe kyllä. Mutta pidetään se nyt erossa tästä kontekstista missä sillä ei ollut osaa ja arpaa ainakaan minun puoleltani.

Walkouttia tarkoitin:)

EPÄTIETOISUUS!!!

On kyllä mahtava tämä Helmetin ilmainen leffapalvelu. Yhden animaatiolyhärin sain sieltä katsottua, ja sen jälkeen sitä onkin jypytetty eestaas flash playerin päivittämiskehotusten, sen päivittämisyritysten ja sen päivitysten kohdallaan olemistiedotusten väliä.

Just!

Kiitos kaikesta Helsingin kaupunginkirjasto. Yli 20 vuotta olen suostunut lainaamaan teiltä ilmaiseksi materiaalia - laivalasteittain, jos saan huomauttaa! - ja nyt te teette minulle tämmöisen tempun.

Turha luulla, että sekoilen filmipalvelunne kanssa enää ikinä, en ainakaan ennen kuin mikrotukihenkilöni vääntää minulle kiepillisen rautalankaa.

Hympfh..*hmph*

Vittu et rupee nyppii toi prkl: Iffin mainos....!!!!!*grr**senkin*

On kyllä mahtava tämä Helmetin ilmainen leffapalvelu. Yhden animaatiolyhärin sain sieltä katsottua, ja sen jälkeen sitä onkin jypytetty eestaas flash playerin päivittämiskehotusten, sen päivittämisyritysten ja sen päivitysten kohdallaan olemistiedotusten väliä.

Just!

Kiitos kaikesta Helsingin kaupunginkirjasto. Yli 20 vuotta olen suostunut lainaamaan teiltä ilmaiseksi materiaalia - laivalasteittain, jos saan huomauttaa! - ja nyt te teette minulle tämmöisen tempun.

Turha luulla, että sekoilen filmipalvelunne kanssa enää ikinä, en ainakaan ennen kuin mikrotukihenkilöni vääntää minulle kiepillisen rautalankaa.

Hympfh..*hmph*

Turha valittaa ilmaisesta palvelusta. Itse olen tyytyväinen ainakin siihen, että menen paikan päältä hakemaan lainalle muutaman leffan sen sijaan että menen videovuokraamoon ja maksan siitä.

Pomo pihtaa noiden kesälomien kanssa. Ei oo vielä otettu edes toiveita ja kesälomakausi alkaa ens kuussa...*grr*

Tässä tapauksessa valittaminen kannatti myös siksi, että kun kävin lähikirjastossa rupattelemassa asiasta, niin sain asian selvitettyä ja palvelun pelaamaan. (Kyseessä oli tumpulaohje, jonka olisin keksinyt itsekin, jos olisin juonut toisen kupin kahvia. Oli niin ilmiselvää, etten kehtaa tässä kertoa...*whaat*)

No, onneksi olkoon herra!

---

Just!

Hympfh..*hmph*
---

Turha valittaa ilmaisesta palvelusta. Itse olen tyytyväinen ainakin siihen, että menen paikan päältä hakemaan lainalle muutaman leffan sen sijaan että menen videovuokraamoon ja maksan siitä.

Ei! Olet väärässä. Valittaminen kannattaa usein ja aina, kun kyseessä on meidän verovaroillamme tuotettu palvelu, kuten Helmetin tarjoama Indie Flix. Se ei siis ole tarkkaan ottaen ilmainen palvelu, vaan veroäyreillä ylläpidetyn pohjoismaisen itsestäänselvyyden, kirjastotoimen, ilmainen oheispalvelu.

Tässä tapauksessa valittaminen kannatti myös siksi, että kun kävin lähikirjastossa rupattelemassa asiasta, niin sain asian selvitettyä ja palvelun pelaamaan. (Kyseessä oli tumpulaohje, jonka olisin keksinyt itsekin, jos olisin juonut toisen kupin kahvia. Oli niin ilmiselvää, etten kehtaa tässä kertoa...*whaat*)

Haluan muistuttaa myös siitä, että Indie Flixissä on tälleen musta tuntuu mututuntumalla n. 99,9-prosenttisesti eri tarjonta kuin kirjastojen dvd-laareissa. Indie Flix on etenkin lyhärifanin aarreaitta. Ei niitä noin vain käydä sen paremmin lainaamassa kirjastosta, vuokraamassa karkkikauppa Makuunista, ostamassa Anttilasta eikä niitä bongata usein edes Teemalta.

Ja, hei! Tämä topic on "Mikä ärsyttää?" Eli tämä on purnapalsta. This is for höyry. Täällä saa tietenkin myös purkaa ärtymystään siitä, että jotakuta ärsyttää sellainen asia mikä itseä ei ärsytä, mutta minua sellainen ärsyttää.

se kun saa polttarikutsun vaikka ei ees tiedä että häät on tulossa. nyt näin kävi vanhan ystävän kohdalla (hänen kaverilta tuli facebookissa polttarikutsu) ja viime vuonna ainoan serkkuni kanssa (samanlailla facebookissa)... että joo. jälkimmäisiin en mennyt sitten periaatteen takia ollenkaan ja näihin kaverin en varmaan ees pääse.
sitä paitsi ei huvita mennä juhlimaan ees sellasta kahelia päätöstä kun avioliitto.
vine. :D

Allu Hukka raataa hupussa.

Ylläri et sataa vettä taas kun mulla on vapaata!

Tyypit, jotka uskovat mitä vaan, kunhan sen kertoo kuiskaten.

kämpässsä mokkamasteri, joka jauhaa suoraan pavuista ja aina maitoa.
Ja mä yritän olla kahvittomalla*hmph*

Ärsyttää ihmiset jotka ei anna toisen puhua loppuun, tai jotka puhuu koko ajan päälle. Varsinkin kun kyse on ongelmasta, joka on jo korjattu, mutta sitä ei pääse mihinkään väliin sanomaan.

Ärsyttää ihmiset jotka ei anna toisen puhua loppuun, tai jotka puhuu koko ajan päälle. Varsinkin kun kyse on ongelmasta, joka on jo korjattu, mutta sitä ei pääse mihinkään väliin sanomaan.

I feel you.*hali*
Välillä töissä on ihan uskomatonta miten monta kertaa joutuu sanomaan saman jutun kun toinen on käytännössä taas kerran puhunut sun vastauksen päälle.

kun televisiosta tulee aliens ja se ei ole se pidempi directors cut versio. Ilmeisesti se on sit niin paljon hinnakkaampi näyttää tai jotain.

yleensä kaikenlaiset paskan puhujat ja minä asenteella olevat henkilöt ja jne*joo*

rupee ihan oikeesti ärsyttää noi salaset numerot eilen soitti joku ku vastasin nii eiku hän pistää sitten luurinkiinni *eikä*ja sit tänään oli kans sit joku erittäin salainen henkilö soittanut *eiei**eiei**ankka*mut en päässyt vastaamaan

mietis uudestaan mitä mä sanointosssa

[q]-Santtu-, 11.11.2007 14:46:
Pätkivä nettiyhteys*grr*...voi että osaa olla ärsyttävää..*poks*
[/q]

samaa vikaa havaittavissa welho pätkii wälillä *pökr**pepsodent*

O