Mikä ärsyttää?
---
Jaa tää vai?
[/q]
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
[q]vala, 13.9.2009 12:41:
Taloudellinen tilanne*toktok*
[/q]
mihinkä tää oli tästä muuttunut?
---
Sun quottauksetki ontuu, ja sekin ärsyttää mua.
[/q]
Prismalla joku hemmetin mummo halus etuilla kun hänellä oli vaa pienet ostokset ja taksi kuulemma odotti häntä. Ok, päästin sen eukon mun edelle (ihme kyllä sillä oli rahaa valmiina kädessä eikä ruvennu kaivaan viissenttisiä kukkaronsa pohjalta), mut ois si saatana sanonu vaa rehellisesti et hän ei vaa jaksanu odottaa, koska kun pääsin ulos kaupasta ni se täti oli siinä kaverinsa kanssa ja totes just et pitäiskö heidän tilata se taksi.
[/q]
Vanhukset osaa olla kyllä joskus todella epäkohteliaita...
Nurkissa hirveet läjät ala-aste aikasta krääsää eikä ny tiiä yhtää mitä niille tekis
[q]Takyon, 6.10.2008 19:54:
---
VaLa, 6.10.2008 19:51:
Yritetään muistaa. Eikö siitä tule sitä 1Q ylös jos poistaa vai mitä...?
---
1Q tulee aina kun painat quote nappia, julkaiset tai jätät julkaisematta sen viestin niin se 1Q tulee joka tapauksessa. Ongelma oli siis tässä, vertaa näitä kahta quotea:
---
VaLa, 6.10.2008 19:51:
---
ja
---
---
[/q]
Joskus se Q jää kyllä tulematta...
Työttömyys
Kassajonossa takana olevat ihmiset jotka tönii ostoskärryillään...
Työttömänä mua ärsyttää työpaikoistaan valittavat ihmiset...
[q]crissy, 23.11.2008 10:24:
Päivi Räsänen ja sen idioottimaiset laukaisut..
"Tuotteiden hintoja pitäisi nostaa sunnuntaisin että ihmiset jotka haluavat sunnuntaisin ostoksille niin tulisi myös maksaa siitä"
ei saatana... Miten toi vosu kuvittelee et kaupat ton toteuttaa??
Ja muka lääkäri ammatiltaan*justjoo* ja se älykkyysosamäärä oli??
[/q]
Sellanen dokumenttihan on olemassa kun "Michael Jacksinin mieli", niin vastaavanlaisen vois tehtä myös Päivi Räsäsestä. Siinä tutkittaisi tätä hänen vinksahtanutta käyttäytymistänsä. Kaikkihan sen muijan pääkopassa ei voi olla kohdallaan...
Mä oon joskus ollut havaitsevani sellasta, että jotkut näistä kaikkein laittautuneimmista ei välttämättä tiedä itse musiikista muuta kuin sanat kiksu, polkka ja kenties vielä proge ja kaiken kukkuraksi kaikelle tälle on sitten yleisnimi techno. Tosin kyllä näitä löytyy pukeutumattomistakin, että en halua nyt yleistää. Tarkoitan että ei ne vaatteet välttämättä klubbaria tee.
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia. Kahdet eri antibiotit mitkä väsyttää niin vitusti, että yhtään valehtelematta en ole ollut tänään kahta tuntia pidempään hereillä yhtä soittoa. Nytkin siemailen kahvia, jospa vähän aikaa vielä pysyiys hereillä. Huomena pitäis lähtee hoitelemaan asiota, niin se on pakattava reppu täyteen EDiä että selviin:) Strereot tais hajota nyt ihan totaalisesti, että se on sitten niitäkin lähdettävä metsästää.
Ihmeen venkoilu ja tekosyyt Omat ja muiden tasapuolisesti, vaikka onneksi oma vastuu ulottuu vaan tähän napaan.
[q]Takyon, 6.10.2008 19:48:
---
VaLa, 6.10.2008 19:45:
---
Sun quottauksetki ontuu, ja sekin ärsyttää mua.
---
---
Eli kun quottaat niin älä poista sitä alun sekasotkua, tai jos poistat niin laita sinne edes [code]
---
[/code]
[/q]
Taloudellinen tilanne*toktok*
Ei taida kyllä ihan heti parantua. Seuraavat puol vuotta työharjottelua ja sen jälkeen n.2 vuotta opiskelua jos tulen valituksi.
Kun ei rahat riitä, eikä ole varaa käydä missään kivoissa bileissä
Tunnen tuskasi... Samanlainen tilanne mullakin...
Ei oo rahaa ja tv on hajoomassa*grr**toktok**senkin*
Toi vitun soneran viihdepaketti ja se tapa millä ne hoitaa sielä asioita. Olen nyt kolmannen kerran perunut erään kanava tilauksen, joten jokohan se nyt sitten loppuisi. Ensimmäisen perumispyynnön tein viime vuoden lopulla ja kolmannen siis juuri nyt. Mitä tästä opin? Katso ihan vitun tarkkaan aina mitä lauskuissasi on...*senkin**toktok*
---
---
Työttömien ruikutus netissä.
---
Miten niin ruikutus? Itse ainakin työttömyyden aikana olin oikein onnellinen. Wowi ja työttömyys yhdessä oli kova juttu ja rahaa säästyi enemmän kuin työssä ollessa.
Point. Eipäs yleistetä, itse ainakin olin varsin tyytyväinen työttömänä olooni aikanaan.
---
Niin. Suomi24.fi Potkut ja Työttömyys -palstalla sitä ruikutusta on kuinka paska maa Suomi on kun saa vain palkatontatyöharjoittelua eli orjatyötä karenssin uhalla jos et mene.
Työttömät ovat jo tehneet ihmisoikeusvalituksen orjatöistä EU:hun.
Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, *justjoo*...
Tää vitun palkaton työ... Varsinkin nyt kesällä kun jengi jää lomille ja saa rahaa palkan lisäksi vielä siitä ettei tee mitään ja mä en saa palkaa edes tekemästäni työstä. Mutta itseppä olen itseni tähän harjoitteluun hakenut, kun toi oikea töllistyminen näytti vähän heikolta.