Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kun oksennan puolet tavarasta menee nenään ja jää sinne.
Se tunne tun ruoan palaset llähtee valumaan takas kurkkuun nenän sisälä *sydän*

yritän saada peliä asennettua koneelle, mutta aina vaan tule sama herja:
Asennettavan näennäisohjelman virhe dll-kirjaston alsutuksessa (16 bit. Windows alijärjestelmä lootan nimenä).

Muutenkin ollut ongelmia saada pelit koneelle, vaikka levyt ovat ihan naarmuttomia.

Negatiiviset asenteet ja turha vttuilu ja dissailu!!! *släp* Ei ei ei..... Mikä ihmisiä vaivaa..
Tekis vaan mieli painaa delete nappia

paina vuan. Kumpahan haluavat pönkittä omaa itsetuntoansa hokemalla, että on muka huonompi kun muut.

Stargate Atlantiksen päätösjakso ei ollut yhtään niin eeppinen kun olin odottanut *toktok*

Hiekkaa syydetään talvisin jalkakäytäville hyvästä syystä, mutta tähän aikaan vuodesta sitä kulkeutuu kenkien mukana sisälle sellaisia määriä, että laiskaa miestä ärsyttää. Imuriakin jos vähän kääntelee niin se soi jo kuin marakassi.

Omat ajatukset ja jatkuva murehtiminen :(

Tein smoothieta innoissani ja huomasin vasta sen tehtyäni, että siellä oli ollut bllenderin joku muoviosa seassa. Enpä tietenkään voinut sitten syödä tekellettäni, kun katoin kuinka paljon sitä oli sekaan kulunut.
Tein tietty uuden, mutta harmitti haaskaa hyviä raaka-aineita

[q]Aurinkoneiti, 20.1.2010 22:04:
helevatun jääkausi (pakkaset)...mulle riittää jo.
[/q]

joo, sama täällä

mä en vaan keksi mikä tuossa kitara-vahvistimessa on oikeen vikana. Aina kerkeää soitella n. 10min jonka jälkeen ääni häviää, tulee hetken päästä takaisin, häviää jne. *toktok*

Tänään vein Nokian 5800 huoltoo nii pysty vielä kysymään että vuokraisinko toisen puhelimen huollon ajaksi. Ei voi ymmärtää. Mun mielestä siihen pitäisi automaattisesti tulla ilmainen sijaispuhelin kun kerta on tuotteesta maksanut ja se on hajonnut(tyyppivika). *toktok*

[q]wiwi, 1.4.2009 20:27:

Ohoo! No kyllä kuuluisi! Aika huonolta palvelulta tuntuu tollanen.

Ootapa vaan paljon vituttaa sitten kun oot venaillu sitä puhelintas huollosta muutaman viikon...
[/q]
On tuo luuri jo vituttanut sen verran paljon (fw beta-vaiheessa) ettei tää enää hirveesti pahene. Kun sais jollain keinolla myytyä pois ja hommattua E71 tilalle niin voisi helpottaa.

Ja jos joku on miettimässä tuota 5800 niin odottakaa että saavat ensin fw:n kuntoon.

Eilen tuli saksasta blaupunktin automankka joka oli paskana :S

Kaksinaismoralismi!!

http://www.lime24.fi/uutinen.asp?cat=Starat&id=14841

"Cruisen ja Holmesin tytär pakotetaan skientologiksi" ikään kuin se olisi jotenkin normaalista poikkeavaa. Tuota skientologi-hömpötystä nyt niin kuulutetaan lehdissä. Harvemmin on otsikkoja "Julkkis nönnönnöö tekee lapsestaankin kristityn/muslimin/hindun jne.."

Koko helv uusvuos

Läppärin touchpadi. Tällä pysty tehdä kaikkea muuta paitsi käyttämään hiirtä, jokainen kulma toimii pikanappina jollekkin turhalle toiminnolle (Avaa käynnistävalikko, Avaa tiedostovalikko, Pienennä ikkuna, Aktivoi multimedianapit) ja samaan lykätty vielä multimediakontrollit nii ei hyvää seuraa. Ja parasta vielä, näitä pikanappeja ei saa mistään pois päältä. Miksi ei voi vaan pistää sitä normaalia touchpadia ilman ylimääräsiä härpäkkeitä! *toktok*

kun ihmisten täytyy aina puuttua toisten tekemisiin.

No voi vittusaatana! Pitikö heittää puolet pannaritaikinasta lattialle ja uunin pohjalle, kiva tässä paistella sitä kun haisee palaneelle ja kaikki muutenki ihan perseestä *toktok**eiei**eikä**hmph*

En voi käsittää miksi ihmisten pitää kulkea kyrpä otsassa kaikkialle eikä minkäänlaista aloitekykyä näköjään osoiteta ikinä. Ei luulisi sen kanssakäymisen olevan niin hemmetin vaikeaa.

Mun tv, jossa kuvan koko vaihtelee itsekseesn. Välillä kuva mahtuu ruutuun ja välillä taas ei. A/V-lähdön asetusten muuttaminen ei aina korjaa tilannetta tässä tapauksessa*toktok*

[q]vala, 14.5.2009 11:24:
Työttömyys
[/q]

edelleenkin..

O