Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]10-, 24.7.2007 15:29:
pari kuukautta kestänyt pennittömyys, saamattomuus ja kesän hiljalleen hiipuminen*grr*
[/q]

[size=15]Ei kai sinulla vain ole pitkät hiukset ?[/size]

[q]Epailija, 12.8.2008 22:37:
[q]
Päteekö sama sitten myös vastustajan kannattajien kannustus- ja häiriköintitoiminnan sabotointiin esim. pieksemällä?
[/q]

Jos tarkoitat pieksemällä urheilijoita niin vastaus on ei. Fyysinen koskemattomuus on itselleni raja mitä urheilijoihin tulee.

[q]
Oman joukkueen etuhan tulee urheilussa ensin. Vai pitäisikö yleisön ehkä sitten pysyä vain yleisönä ja korkeintaan kannustaa omaa suosikkiaan (tai vaikka molempia)?
[/q]

En oikein ymmärrä mitä haet takaa. Tottakai pitää kannustaa omaa suosikkiaan. Ei se sitä poissulje että herjaa vastustajaa. Voitto on tärkein, kannattajien käytöstavat toissijainen asia.

[q]Timce, 12.8.2008 22:29:
Olympialaiset on PIKKASEN eri asia, kuin se ManC-ManU derby, missä "firmat" vaihtaa kuulumisia. :D[/q]

On toki. Toisessa jännitetään tuloksia niin kentällä kuin sen ulkopuolella :D

[q]
En muista myöskään olympialaisia, missä vastustajalle olis buuattu.
[/q]

No joo, myönnettököön että en välttämättä kaipaa buuamista olympialaisiin. Olympialaiset ovat toki oma tapahtumansa johon kuuluu vähän eri arvot ja henki kuin muihin urheilutapahtumiin. Voin silti ymmärtää miksi kiinalaiset buuavat, vaikkakin se häiritsisi minua(kin).

[q]Epailija, 12.8.2008 22:54:
No jos tuollainen mentaliteetti vallitsee, niin ei ole ihmekään että joukkuelajeissa näkee paljon kaikenlaista pelletoimintaa filmaamisesta väkivaltaisuuteen. Hyvä ja reilu peli sekä molemminpuolinen kunnioitus tekee urheilusta kaunista katsottavaa.
[/q]

En ole eri mieltä. Mitä itse urheilemiseen tulee, vastustan filmaamista ja väkivaltaa yms. Puhuinkin aikaisemmin kannattajista, en urheilijoista. Urheilijoiden tulee pelata säännönmukaisesti, olipa kyse mikä laji tahansa. Tässä suhteessa olen silti avoimen kaksinaismoralistinen, sillä jos oma joukkue pelaa epäurheilijamaisesti saatan "antaa anteeksi" jos voitto tulee. Kaipa se on niin, että hyväksyy niitä väärinkäytöksiä helpommin jos sen tekee kannattamansa joukkue tai henkilö kuin vastustaja.

.. vittu kaikki

no ku ei saa millään unta vaik nukuttaa ihan sikana *grr**igor**haukottel**toktok*

Nää puhuu kaveriporukalla lähes kokoajan portugalia toisilleen.
Ärsyttää vällillä, kun ei ymmärrä. En oo suinkaan selkeesti ainoo, jota tää hämää. Hengailltiin porukalla kaupungillla ja kämppiksen poikaystävä ja mä ainoina portugalia osaamattomina päädyttiin sitten puhumaan kokoajan, kun oli niin hankalaa saada keskusteltua englanniksi muiden kanssa.
No se oli tosi jees tyyppi ja molemmilla klikkas tosi hyvin. Se sitten kiinnostu selkeesti musta ja sen huomas myös muut. Se siten myöhemmin ihan suoraan yritti iskeekkin mua ja sen ja tän kämppiksen alkanu juttu päätty hajoomaan siihen
Kivan jännittyny tilanne oli sitten loppuillan ja seuraavan aamun.

Taas tänne Helsinkiin ollaan vääntämässä sitä keskustatunnelia.

Silloin kun hanke oli viimeksi suuremmin esillä, niin joku näppärä hoksasi onneksi näpäyttää, että täällä muuten on jo sellainen. Sen nimi on Metro.

Joka muuten on mitätön ja olematon. Muualla maailmassa sitä pidettäisi edes metrona, on se niin mitättömän kokoinen rakennelma.

Ärsyttää vällillä, kun ei ymmärrä. En oo suinkaan selkeesti ainoo, jota tää hämää. Hengailltiin porukalla kaupungillla ja kämppiksen poikaystävä ja mä ainoina portugalia osaamattomina päädyttiin sitten puhumaan kokoajan, kun oli niin hankalaa saada keskusteltua englanniksi muiden kanssa.
No se oli tosi jees tyyppi ja molemmilla klikkas tosi hyvin. Se sitten kiinnostu selkeesti musta ja sen huomas myös muut. Se siten myöhemmin ihan suoraan yritti iskeekkin mua ja sen ja tän kämppiksen alkanu juttu päätty hajoomaan siihen

Höh. Toivotaan että jännitteet laantuu pian.

---
---

Höh. Toivotaan että jännitteet laantuu pian.

Kyl ne jonkin verran on laantunu ton asian suhteen. Kyse ei ollu sinänsä mun tekosista, vaan siitä, että se tyyppi ei sitten loppupeleissä ollutkaan niin innoissaan tosta kämppiksestä ja se on pettyny siihen tilanteeseen. harmi tietty, jos itte on kiinnostunu toisesta ja toinen ei :(

Taas tänne Helsinkiin ollaan vääntämässä sitä keskustatunnelia.

Silloin kun hanke oli viimeksi suuremmin esillä, niin joku näppärä hoksasi onneksi näpäyttää, että täällä muuten on jo sellainen. Sen nimi on Metro.

Laiskottaa. ei tee mieli tehä oikeen mitään. Ulkonakin kylmä ja sataa lunta ni sisällä lämpimässä tuntuu liian kivalta olla. Voisin nyt kuitenki ettii seuraavan salin testattavaks =)
edit. niin ja toi ei niinkään ärsyttänyt. olin vaa niin laiska, etten jaksanu ettii tälle parempaa topiccia =D

En pysty näkköjään kirjaantumaan salillekkaan, kun ei oo paikalllista tilinumeroa. Sitä taas en saa, kunnes on joko bsn tai vakituinen osoite. Bsnnääkään en voi saada asumiskiemuroiden takia. Pitää mennä setvimään tilannetta suoraan toimistoon huomenna ja kattoo mitä saan aikaseks*hmph*

Noi tommoiset catch 21 tyyliset byrokratian kiemurat on ulkomaille asettumisen huono puoli. Niihin pitää vaan suhtautua lungisti mutta päättäväisesti.

En pysty näkköjään kirjaantumaan salillekkaan, kun ei oo paikalllista tilinumeroa. Sitä taas en saa, kunnes on joko bsn tai vakituinen osoite. Bsnnääkään en voi saada asumiskiemuroiden takia. Pitää mennä setvimään tilannetta suoraan toimistoon huomenna ja kattoo mitä saan aikaseks*hmph*

---
---

Noi tommoiset catch 21 tyyliset byrokratian kiemurat on ulkomaille asettumisen huono puoli. Niihin pitää vaan suhtautua lungisti mutta päättäväisesti.

Joo mun pitää keksii joku väliaikanen sali. ei voi olla mhollista, etten minnekkään pääse. kai nyt joku rahaa haluaa*nauru*

---

---
---

---

Joo mun pitää keksii joku väliaikanen sali. ei voi olla mhollista, etten minnekkään pääse. kai nyt joku rahaa haluaa*nauru*

Kaikki haluaa rahaa.
Mistä päästiinkin minun päivän ärsytykseen eli tulospalkkioiden maksun myöhästymiseen jälleen.
Yksityisellä sektorilla tämmöistä ei kyllä tapahtuisi.

adukin ziplockit. se ziplock avautuu lähtemällä toiselta puolelta irti*hmph*
Onnistuin kaatamaan 2 kertaa siitepölypussin ja aika hyvät määrä ravitsee nyt imuria.

Tämä päivä on kyllä toistaiseksi ollut ihna yleisesti ottaen huono.
Hirveästi ei tule mistään suunnasta kiitosta vaan lähinnä paskaa niskaan. Mutta eipä maailma ole toisaalta mulle mitään velkaakaan. Äsh.

Ihmiset jotka hyppii radalla ja perustelee sitä kiireellä. Millä ihmeellä tyyppi voi perustella tekemistään kiireellä, jos se tekeminen voi johtaa pahimmassa tapauksessa kuolemaan?

Ja jostain "kumman" syystä näitä tyyppejä on osunut kohdalle aika monta just Keravalla..

No ainakin jotain iloa mä saan siitä kun näen kyseistä toimintaa ja huudatan hetken junan viheltimiä, ne säikähdysreaktiot on jotain aika hulvatonta :D

Yritä nyt syödä terveellisesti, kun kauppa täynnä ennen kokemattomia suklaita*nauru*
Iz Gonna Get Fat!!*slurps*

O