Mikä ärsyttää?
[q]ALIEN, 17.2.2007 15:23:
one word: World Of Warcraft.
Auttaa kun on tylsää eikä rahaa, joten ens liksasta käyt hakee sen kaupan hyllyltä x)
[/q]
Mä vihaan kaikkia tollasia pelejä ja oon niin paska niissä..ja sitä paitsi toi ei nyt auta tähän hätään yhtään..*igor* Parempia idiksiä?
[q]ALIEN, 17.2.2007 15:27:
Lämpimästi päälle, hyvää musaa mukaan ja länsi-helsinkiin kävelylle, esim. jätemäelle ja takas himaan kuumaan suihkuun. Sit joku hyvä safka siihen päälle jne. Nautit vapaa-ajasta :)
[/q]
Kävin jo salilla, joten ei jaksa enää rehkii, enkä omista mukaan otettavia musavehkeitä.. MÄ OON NIIN HANKALA!
[q]ALIEN, 17.2.2007 15:31:
pffft. no sit käyt vaatekaappis läpi ja viet UFF:lle turhat kappaleet? Tai sit kyhäät jotain makeita vaatteita sekoittamalla mitä wierdompia vaatekappaleita vain mielikuvitus rajana emt!! _*igor*_
*heittää kädet ilmaan*
[/q]
No joo..toi kaappi kaipais kyl läpi käyntiä..*hikoil* Kaamee homma vaan..
Mut hei kiitti..Sä ainakin yriti auttaa!
Mulla on 2 päivää vanhat rakennekynnet..Ja tänään olen koko päivän arkistoinut duunissa.. Ja nyt on vittu vasemman käden peukalon kynsi katki!
On tää välillä vaikeeta tää naisen elämä!
[q]Jone, 2.3.2007 11:11:
Tää olis lähinnä "Päivän 'pistää vihaksi'"-matskua:
http://www.bluemarlin3.com/info/info-dolphinkillers.php
Älkää katsoko ellette halua pilata päiväänne. En oo ikinä tullut näin pahoinvoivaksi mistään näkemästni videosta pisteeseen, jossa vatsan sisällön pitäminen alhaalla on työn ja tuskan takana.
Oikeasti, MITÄ VITTUA? Sanon ehkä myöhemmin lisää kun lakkaan olemasta niin shokissa et sanat ei vaan tuu ulos.
[/q]
Pystyin katsomaan puoleen väliin ja sit oli pakko lopettaa katsominen. Oksettaaa, itkettää, ahdistaa! Miks vitussa ihmiset on noin julmia?!
Tää helvetin yskä ja nuha, jotka vaan jatkuu ja jatkuu.. Tulis edes kunnolla kuume ja olis sit ohi..Mut ei.. Ku pitää tällee kituuttaa. *toktok* Treenit menneet ihan persiilleen!
[q]*Mirri*, 29.3.2007 14:01:
Oon vikat kolme päivää siivonnu tätä kämppää hiki hatussa koska ymmärrettävästi rempasta tulee melkosesti pölyy ja muuta shittii. No nyt on sitte tavarat paikoillaan ja uudet lattiat pesty ja puunattu ja sitä rataa. Noita remppaäijii on nyt käyny tossa parit pyörähtämäs ja kaikki sinkoilee ympäri kämppää kuraset ja paskaset kengät jalassa. Eikä niitä kiinnosta paskan vertaa et käveleeks ne matoilla vai ei. Vttu miten rasittavaa ku heti pääsi peseen uudestaan ja samaten matonpesupuuhiin.
[/q]
AH, niin tuttua, niin tuttua. Olin lukioaikana isin rakennusfirmassa duunissa ja tein paljon loppusiivouksia. Palo käämit muutamaan otteeseen, kun olet puunannut asunnon muuttokuntoon, niin eikös joku saatanan työmies tullut kurasilla kengillään tepastelemaan pitkin kämppään.. Sähkömiehet oli pahimpia. Ne jätti viel kasan johdonpätkiä joka paikkaan! Niitä ei vaan oikeesti kiinnosta. Siisteys ei kuulu niiden työhön..*igor*
[q]Jutu, 26.4.2007 14:27:
Tää saatanan kevät ku pitää noiden puskien ruveta kukkimaan ja tunkemaan tota pölyä joka paikkaan! Taas on mieletön päänsärky ja nokka vuotaa ja ja ja. Yritä siinä nyt helvetti elää ku pää tuntuu siltä ku se räjähtäis. V*ttu.
[/q]
Oonkohan mä sittenkin allerginen jollekin..*ding* Kaks kuukautta jatkunut päänsärky ja flunssa ei ota hellittääkseen..*hmph*
[q]Hyzenthlay, 23.4.2007 15:52:
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.
[/q]
Ruoka on saakelin kallista..Mulla menee varmasti 200 euroa kuussa ruokaan..*pökr* Maito, leipä, leikkele, jugurtti..eipä paljoo muuta tartte ostaa niin 20 euroo on jo mennyt..*igor*
[q]Oleanterinkukka, 25.4.2007 17:04:
Ämmät, jotka viekottelee varattuja miehiä. Aaaaargh! Mikä hemmetti siin on kun ei mee viesti perille!
[/q]
Älä muuta sano..*grr*
[q]josbe, 26.4.2007 10:03:
---
Oleanterinkukka, 25.4.2007 17:04:
- juttu varatusta miehestä ja biatchista -
---
Tätäkin säälittävämpiä ja raivostuttavampia ovat naiset, jotka pokkana vokottelevat varattua miestä, jonka tyttöystävä on vieläpä paikan päällä! Vaikka en ole missään mielessä väkivaltainen, niin tällainen käyttäytyminen saa näkemään punaista niin, että tekee mieli antaa pikku opetus avokämmenen muodossa. Hemmetti että ihmiset osaavat käyttäytyä ala-arvoisesti ja sitten vielä luulevat olevansa todella vastustamattomia! HYI
[/q]
WORD!!!!
[q]Freja, 16.5.2007 08:16:
Vitun M-juna, taas tänään mun vuoro oli peruttu
[/q]
Mikä helvetti niitä junia vaivaa? Monena päivänä ollut vuorot myöhässä tai kokonaan peruttu. Kovalla pakkasella sen ymmärrän..Mut nyt..*ding*
Ihmiset (="ystävät"), jotka ei oikeastaam ikinä vastaa viesteihin, puheluihin tai muihin yhteydenottoihin. Aina luvataan kaikenlaista, mut mitään ei pidetä.. VITUTTAA! Ehkä mun seura on sit tosiaan niin huonoa, et sitä ei kaivata..*uuh*
Ja sit oon hankkinut kunnon vitutuksen mun duunia kohtaan. Vittu mitään arvostusta ei saa, vaikka olen niiden sanojen mukaan todella arvokas. Vittu, mä kauniilla sanoilla laskujani maksa.. Ja kun uusia haasteitakaan ei firmasta tipu..Niin saatana, saattte kohta pitää lafkanne!
Konserniverotus!!!!! *toktok*
Lähes kaikki asiat täällä duunissa..*grr*
[q]pupuankka, 1.8.2007 12:42:
Tattis. Mulla on nyt litteroitavaa n. 5 tuntia ja lisää on tulossa, yhteensä ainakin 20 tuntia Jee!1!!
[/q]
Tsemppiä! Mulla tais olla pari vuotta sitten jotain 10 h litteroitavaa ja voin sanoa, että siihen meni pirusti aikaa ja hermoja. Ehkä vammasin homma koko päättötyöstä! Otan osaa ja tsemppiä!
Duuni ja minä itse!
Tietty alkaa just silloin satamaan, kun mä oon pessyt yhden täkin ja se pitäis saada ulos kuivuu!!! Hemmetti tääl kämpässä on ihan tarpeeksi kosteeta ilman tota märkää täkkiäkin! Nii ja pitii lähtee lenkillekin..
Mikä vittu siinä on, et aikuiset ihmiset (tässä tapauksessa naiset, koska käytän naisten vessaa) eivät osaa käyttää vessaharjaa käydessään yleisessä vessalla paskalla?! On niin vitun kiva mennä vessaan, kun pönttö on yltäpäältä täynnä jarrutusjälkiä! HYI HELVETTI! Meillä on duunin vessoissa oikein hyvät vessaharjat, ei luulis, että niiden käyttö on niin vaikeeta!?
*oksentel*
Päässä soiva Wham - Last Christmas